wij laden op de KLEINDUIMPJE manier, volg de broodkruimels!! hahah
Vroeger vond ik het niet erg om enigst kind te zijn. Ik mocht altijd veel vriendjes/vriendinnetjes mee nemen om te spelen, verjaardagsfeestjes waren meestal met minimaal 24 kinderen en logeren kon ook altijd. Alleen nu ik ouder ben, vind ik het wel erg. Mijn oma is al zo'n 10 jaar dement. Ze zit in een verzorgingstehuis. Mijn ooms en tantes, dus ook ons mam, zijn met zevenen en ieder heeft 1 vaste dag in de week dat ze naar oma gaan. En daar zit mijn angst. Wat als er iets gebeurd met 1 van hen of beiden? Ik sta er alleen voor! Zou dus ook alleen beslissingen moeten maken, die ik mss helemaal niet zou willen maken of in ieder geval zou willen overleggen. En niemand heeft dat zelfde gevoel dat het ook om hun ouders zou gaan. Voor Leo zijn het schoonouders, voor mijn tante is het een zus of broer.Gerritje schreef:Gewoon lekker van genieten en je goed laten verwennen!!!
Even een heel raar off topic vraag (antwoorden mag / hoeft niet hoor). Vinden jullie het vervelend / jammer of juist leuk om enigst kind te zijn?
En dan maar hopen dat ze het later goed met haar zus kan vinden!leoensuzanne schreef:Dat is dus 1 van de redenen waarom Jessie een zus heeft.
Heel heel heel herkenbaar dit!Jankeke schreef:Van jouw eerste woorden over je vader kreeg ik tranen in mijn ogen. Ik had ook zo graag mijn paardje met mijn vader, een fjordenman in hart en nieren, willen delen en zijn meningen en ideeën willen horen. Geniet nog maar heel veel van hem samen!!!
Dat hoop ik natuurlijk wel Janneke. Maar ze kunnen in ieder geval nog overleggen!Jankeke schreef:En dan maar hopen dat ze het later goed met haar zus kan vinden!leoensuzanne schreef:Dat is dus 1 van de redenen waarom Jessie een zus heeft.