Welk merk trailer?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Janine
Moderator
Contacteer:

Re: Welk merk trailer?

Bericht door Janine » vr 23 jul 2010, 12:19

Ik zou een oploop plank zonder die latjes nemen. Moet wel een stroeve vloer hebben natuurlijk ivm glijden, maar zonder die latjes lopen ze er veel fijner op.
Viv schreef:Rubber gietvloer is alles behalve stroever, daar moet echt nog wel een dun laagje zaagsel over om uitglijden na het plassen te voorkomen.
Als je een goede hebt niet, de Heja waarin Rian regelmatig gereisd heeft was perfect ook als ze geplast had zonder stro en zaagsel.
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » vr 23 jul 2010, 12:25

Ik heb een Atec gehad waar ik heel tevreden over was en nu een Wesco van 10 jaar oud met van dat hout met een kunststof laagje (grijs is de mijne). Ideale trailer. Dak is verstevigd, trapplaten langs de zijkanten, hekje voor de mini's, echt een superfijne trailer. Het enige waar ik nog voor overstag zou kunnen gaan is een mentrailer...
Ilonka

Bericht door Ilonka » vr 23 jul 2010, 14:04

Mijn gietvloer is ook alles behalve glad als hij nat is, echt een fijne stroeve vloer.
Ik heb overigens ook trapschotten aan de zijkant en een reservewiel aan de zijkant, voor mijn onmisbaar.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Charret

Bericht door Charret » za 24 jul 2010, 18:35

Wij hebben een Hotra Innovatie Plus 2 paards uitvoering. Ik vind het een hele fijne trailer. Ligt als een dijk achter de auto. . Van die metalen platen aan de zijkanten tot halverwege. Daarboven zitten de stootkussens. Fijne bodem. Wat ik ook prettig vind ik dat de raampjes aan de voorkanten zitten dus je kan wat openzetten tijdens het rijden, maar ook zo gekantelt openen zodat ze niet op de tocht staan o.i.d.
Ja wij zijn er echt over te spreken.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie