C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Re: C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Bulten heeft hij eigenlijk niet, dazen geefttie niks om. Maar die vraatvliegen, echt kanibalen zijn het.
Jee Anita wat naar dat het nu juist slechter gaat met Celony. Zou het idd nog iets met zijn rug te maken kunnen hebben of is het toch duidelijk dat het in het been zit?
Wij zijn net terug van onze overnachting, jeetje wat een plezier en wat hebben de meiden intens genoten...heerlijk zeg...
Wij zijn net terug van onze overnachting, jeetje wat een plezier en wat hebben de meiden intens genoten...heerlijk zeg...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik realiseer me ineens dat de topictitel over een toffe zomer hier nou niet bepaald van toepassing is. Celoon helemaal niet in orde en dan ook nog afscheid moeten nemen van één van je honden, al wisten we dat dit er aan zat te komen.
De DA gaat er voorlopig van uit dat het probleem toch in de hoef zit al is er niks aan te zien. We gaan deze week met de pijnstillers aan de slag, hij krijgt Pro-Dynam (kent iemand dat?), en dan is er volgende week weer contact met de DA. Als er geen verbetering is zal ik ook over zijn rug beginnen.
Vanavond komt de hoefsmid, die mag er ook eens naar kijken. Hij kon gewoon bekapt worden volgens de DA. Wordt trouwens zijn eerste keer.
Meiden, sorry dat ik verder nog nergens op gereageerd heb. Ik zit echt zo in een dip waar het Celoon betreft.
De DA gaat er voorlopig van uit dat het probleem toch in de hoef zit al is er niks aan te zien. We gaan deze week met de pijnstillers aan de slag, hij krijgt Pro-Dynam (kent iemand dat?), en dan is er volgende week weer contact met de DA. Als er geen verbetering is zal ik ook over zijn rug beginnen.
Vanavond komt de hoefsmid, die mag er ook eens naar kijken. Hij kon gewoon bekapt worden volgens de DA. Wordt trouwens zijn eerste keer.
Meiden, sorry dat ik verder nog nergens op gereageerd heb. Ik zit echt zo in een dip waar het Celoon betreft.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Daar heeft alco heel veel last van.Viv schreef:Bulten heeft hij eigenlijk niet, dazen geefttie niks om. Maar die vraatvliegen, echt kanibalen zijn het.
Die bijten hem helemaal open.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
@ Anita, wordt er gedacht aan een hoefzweer ofzo?
Hopelijk biedt de hoefsmit uitkomst voor jullie..
We snappen heus wel dat je even geen behoefte eraan hebt om jolig te reageren op onze verhalen hoor. Hopelijk kun je snel goed nieuws brengen.
@ Jilly, Louis heeft me vorige week ook een foto van Cura gemaild. Leuk! Meer is altijd welkom
@ Viv, wat zou de andere oplossing dan evt kunnen zijn??? Toch verhuizen?
@ Nathalie, dus het uitje was een succes. Niets mooier voor die meiden dan bij paarden logeren natuurlijk!
Hopelijk biedt de hoefsmit uitkomst voor jullie..
We snappen heus wel dat je even geen behoefte eraan hebt om jolig te reageren op onze verhalen hoor. Hopelijk kun je snel goed nieuws brengen.
@ Jilly, Louis heeft me vorige week ook een foto van Cura gemaild. Leuk! Meer is altijd welkom

@ Viv, wat zou de andere oplossing dan evt kunnen zijn??? Toch verhuizen?
@ Nathalie, dus het uitje was een succes. Niets mooier voor die meiden dan bij paarden logeren natuurlijk!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Anita ik denk dat iedereen het volste begrip ervoor heeft dat je het even niet zo leuk vind om vrolijk te doen terwijl je je zulke zorgen maakt...
@Viv - er werd toch al verhuist of heb ik gemist dat dat niet meer doorging?
@Ilona- het uitje was heerlijk en een goede voorbereiding op een paar nachtjes drenthe waar we over 2 weekjes graag heen zouden gaan. Helaas kunnen er maar 2 in de trailer maar de dames zien daar geen probleem in want alleen Bliss en P.C. hoeven immers mee...DUH (er woont hier zeker niemand in drenthe toevallig?)
@Ilona- het uitje was heerlijk en een goede voorbereiding op een paar nachtjes drenthe waar we over 2 weekjes graag heen zouden gaan. Helaas kunnen er maar 2 in de trailer maar de dames zien daar geen probleem in want alleen Bliss en P.C. hoeven immers mee...DUH (er woont hier zeker niemand in drenthe toevallig?)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
super trots op co! heeft zich buiten heerlijk gedragen.. wat een goed gevoel geeft dat zeg.
Uit het oog, maar niet uit het hart!
Oh wat leuk Ilona, wist helemaal niet dat hij die moeite deed hihi, meestal ben ik het die voor zo'n dingen zorgt 
Ze is nu het weidemaatje van Ines d'r favo dus sta tegenwoordig wel dagelijks met haar en de kleine te kroelen en ga ze steeds leuker vinden! Vroeger had ik zo het idee dat wij niet zo overeen kwamen, maar ze is echt een schatje tegenwoordig!

Ze is nu het weidemaatje van Ines d'r favo dus sta tegenwoordig wel dagelijks met haar en de kleine te kroelen en ga ze steeds leuker vinden! Vroeger had ik zo het idee dat wij niet zo overeen kwamen, maar ze is echt een schatje tegenwoordig!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Haha hij is gewoon heel erg blij met Cura denk ik
(en ik heb Louis nog even op de HK gesproken, misschien dat dit ook geholpen heeft??
)

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Aniet ik zou toch foto's laten maken, zeker omdat er verder niks te zien is en de buigproeven wel goed gaan. Zou er niet zomaar zonder verder onderzoek pijnstillers ingooien. Maargoed das mijn idee dan. Wie weet schuif je het échte probleem dan alleen maar voor je uit en duurt het alleen maar langer.
Voor diesje gister tussen de wc bezoekjes door een nieuwe zonnebril aangeschaft (uiteraard maat te klein voor die dikke hasses maar was de enige die ze nog hadden) en een sexy vliegendeken. Had gelukkig flink geregend op het land en voor vandaag verwachten ze nog meer dus deken nog maar even af gelaten want regen betekend weinig vliegjes. En de groene klei deed ook zn werk.
Die andere oplossing gaat per 1 september in principe of zoveel eerder indien nodig. Ook om de andere redenen die ik eerder vermeld heb. Bijkomend voordeel, scheelt me dik 100 euri in de maand en half uur aan reistijd/dag
Voor diesje gister tussen de wc bezoekjes door een nieuwe zonnebril aangeschaft (uiteraard maat te klein voor die dikke hasses maar was de enige die ze nog hadden) en een sexy vliegendeken. Had gelukkig flink geregend op het land en voor vandaag verwachten ze nog meer dus deken nog maar even af gelaten want regen betekend weinig vliegjes. En de groene klei deed ook zn werk.
Die andere oplossing gaat per 1 september in principe of zoveel eerder indien nodig. Ook om de andere redenen die ik eerder vermeld heb. Bijkomend voordeel, scheelt me dik 100 euri in de maand en half uur aan reistijd/dag

Kalmiya schreef:Anita ik denk dat iedereen het volste begrip ervoor heeft dat je het even niet zo leuk vind om vrolijk te doen terwijl je je zulke zorgen maakt...
Was ist loss mit ons prachtige drenthe. En waar ga je heen precies?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- kristelhans
Ik bemoei me er ook even mee (ga vreemd)..wilde even zeggen tegen Anita dat ik het heel naar vind dat Celoon zo aan het kwakkelen is! Sterkte Aniet!

Anna, van wat ik gehoord heb is er helemaal niks loss met Drenthe en is het er juist prachtig mooi. Ik weet eigenlijk niet precies waar we heengaan, het is een camping waar Wendy al jaren en jaren komt. Maar het was niet al te ver (met trailer) van Havelte waar je dan weer kunt zwemmen met paard???
tsk tsk Kristel, dat komt hier zomaar binnenvallen..je moet er nodig een C'tje bij
tsk tsk Kristel, dat komt hier zomaar binnenvallen..je moet er nodig een C'tje bij

- kristelhans
oooh zeg het maar niet te hard!
Als ik wat rijker was (het is echt bezuinigen hier nu helaas) had ik er al wel 4 bij gekocht haha! In de toekomst komt er wel wat bij hoor...met een beetje mazzel wonen we over een paar jaar op een boerderij met land en tsja, Beer kan niet alleen staan natuurlijk! 

Nou de mijne is door de DA even stevig onder handen genomen. Haken tot en met, lekker aan het wisselen, op dr wang gebeten recent en een wolfskiesje rechts. Hoezo ze is moeilijk met bit en ik rijd bitloos. Had onze oude DA toch gelijk met dat ze in juli echt moest worden gedaan bij het enten.
Heeft dus eerst verdoving gehad, toen dr enting, plaatselijke verdoving en ruk dat tandje er maar uit. Vijl erover en ze heeft weer een mooi bekkie. Staat nu compleet stoned te hangen, tong uit dr snoetje. Heel zachtjes te hinniken dat ze getroost meot worden. Arm dier. Ze viel bijna om op haar eerste verdoving. Mag volgend jaar indien nodig op een halfje van hem.
Orion had voor een 14 jarige een wel erg mooi gebit, die kon met de handvijl gedaan worden. Hij zei wel dat Cyra dr bekkie volgend jaar mooi in orde was als ze door wisselde op deze manier, geen gaten en ruimtes en netjes alles op elkaar.
Nu even genezen en dan volgende week onze grote verrassing
Heeft dus eerst verdoving gehad, toen dr enting, plaatselijke verdoving en ruk dat tandje er maar uit. Vijl erover en ze heeft weer een mooi bekkie. Staat nu compleet stoned te hangen, tong uit dr snoetje. Heel zachtjes te hinniken dat ze getroost meot worden. Arm dier. Ze viel bijna om op haar eerste verdoving. Mag volgend jaar indien nodig op een halfje van hem.
Orion had voor een 14 jarige een wel erg mooi gebit, die kon met de handvijl gedaan worden. Hij zei wel dat Cyra dr bekkie volgend jaar mooi in orde was als ze door wisselde op deze manier, geen gaten en ruimtes en netjes alles op elkaar.
Nu even genezen en dan volgende week onze grote verrassing

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- pjotr_nientje
- Contacteer:
He...leuk, kom je naar havelteKalmiya schreef:Anna, van wat ik gehoord heb is er helemaal niks loss met Drenthe en is het er juist prachtig mooi. Ik weet eigenlijk niet precies waar we heengaan, het is een camping waar Wendy al jaren en jaren komt. Maar het was niet al te ver (met trailer) van Havelte waar je dan weer kunt zwemmen met paard???
dat is dichtbij waar onze paarden staan

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Jez*s Anita.. ik wil je veel sterkte wezen.
Wat rot zeg van Celoon
Wat rot zeg van Celoon

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Gisteravond de hoefsmid geweest. Die dacht dat hij tegen bevangen aanzit (de hals is hard) en daarom niet helemaal rad loopt. Het gekke is alleen dat je er in stap helemaal niks aan ziet. Dan loopt hij gewoon goed.
Hij liet zich overigens ook zonder problemen alle 4 de hoeven bekappen. Er hoefde niet veel aan te gebeuren, lang leve de verharding die we hier hebben. Jeroen is er nu geloof ik ook echt van overtuigd dat hij niet te veel voer moet hebben. Hij staat nu voorlopig definitief op het kleine verharde stukje met 3 plakken hooi per dag en een klein beetje grasbrok met appelmoes voor de poeders.
Zo te lezen was een beurtje voor Cyra wel nodig An. Nu even laten herstellen en dan kun je volgende week lekker weer met haar aan de slag.
Havelte is een hoek van Drenthe die ik niet zo goed ken maar uit verhalen te horen moet het daar ook erg mooi zijn.
Wat moet je nu met die zonnebril van Diesje Viv als ie niet past? Kun je toch beter teerugbrengen lijkt me.
We lezen hier vanzelf over het vervolg van jullie.
@Inbreker Kris (hahaha), lief van je dat je hier even laat weten dat je met me meeleeft. Doet me goed.
Hij liet zich overigens ook zonder problemen alle 4 de hoeven bekappen. Er hoefde niet veel aan te gebeuren, lang leve de verharding die we hier hebben. Jeroen is er nu geloof ik ook echt van overtuigd dat hij niet te veel voer moet hebben. Hij staat nu voorlopig definitief op het kleine verharde stukje met 3 plakken hooi per dag en een klein beetje grasbrok met appelmoes voor de poeders.
Zo te lezen was een beurtje voor Cyra wel nodig An. Nu even laten herstellen en dan kun je volgende week lekker weer met haar aan de slag.
Havelte is een hoek van Drenthe die ik niet zo goed ken maar uit verhalen te horen moet het daar ook erg mooi zijn.
Wat moet je nu met die zonnebril van Diesje Viv als ie niet past? Kun je toch beter teerugbrengen lijkt me.
We lezen hier vanzelf over het vervolg van jullie.
@Inbreker Kris (hahaha), lief van je dat je hier even laat weten dat je met me meeleeft. Doet me goed.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Bah...wat naar dat het nog steeds niet wil lukken met Celoon...
En nu hoe verder,ik bedoel...de 3 weken rust zitten er bijna op...denk ik..
Ga je nog foto's laten maken ofzo,of mss een second opinium van een andere hoefsmid?

En nu hoe verder,ik bedoel...de 3 weken rust zitten er bijna op...denk ik..
Ga je nog foto's laten maken ofzo,of mss een second opinium van een andere hoefsmid?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Die 3 weken zijn vandaag om. Afgelopen woensdag is er al een andere DA van een andere praktijk bij geweest. Daar is komende dinsdag weer contact mee. Deze heeft uitgebreid de tijd genomen voor alles, werd nu niet afgeraffeld omdat het voetballen belangrijker was zoals bij de vorige DA.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco