Tips voor verkleden Jubileum
Re: Tips voor verkleden Jubileum
Das balen Clau, hierin Zoetermeer zit een zaakje waar je goeiekoop kan huren, gut hoe heet dat ding ookalweer ohja party Point: http://www.party-point.nl/default.aspx? ... 6c51013458
- rocky&moby
kijk eens op marktplaats, daar is ook veel te vinden.
Zelf iets maken is wel het leuker vind ik zelf. Je kan je fjord en jezelf in 1 kleur steken en dat beplakken met gouden/zilver 55 cijfertjes. ( 55 jaar staat dan voor het jubileum van het stamboek )
Zelf iets maken is wel het leuker vind ik zelf. Je kan je fjord en jezelf in 1 kleur steken en dat beplakken met gouden/zilver 55 cijfertjes. ( 55 jaar staat dan voor het jubileum van het stamboek )
Die Fjord vond ik ook wel een leuk idee. In van die verhuurshops heb je toch vaak wel hetzelfde... Ik zoek iets bijzonders en unieks haha.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
- rocky&moby
Nou hier bij het verhuur bedrijf vind je de gekste dingen.
Als piraat gaan is ook wel grappig, veel is natuurlijk al eens voorbij gekomen.
Ik ben gisteravond weer lang aan het knutselen geweest. Me vingers bijna vast geplakt met seconde lijm, me kunsten op de naaimachine uitgeprobeerd ( geen succes haha ) maar, het word wel wat..
Als piraat gaan is ook wel grappig, veel is natuurlijk al eens voorbij gekomen.
Ik ben gisteravond weer lang aan het knutselen geweest. Me vingers bijna vast geplakt met seconde lijm, me kunsten op de naaimachine uitgeprobeerd ( geen succes haha ) maar, het word wel wat..
Ben wel benieuwd wat je in elkaar aan het freubelen bent, hoor!
- rocky&moby
Ja iets geks en iets kleurrijks, dat past wel bij moby.
Die laat zich ook heel makkelijk versieren en aankleden dus dat komt wel goed :-)
Die laat zich ook heel makkelijk versieren en aankleden dus dat komt wel goed :-)
Nou Paul en ik zouden als een bepaald duo gaan, zijn pak wordt gemaakt en het mijne gaat dus niet zo soepel, vandaar dat ik nu op zoek moet naar een alternatief.
En ik en een naaimachine gaat niet goed komen, ik sloop meer naalden dan dat er garen in de stof komt
En ik en een naaimachine gaat niet goed komen, ik sloop meer naalden dan dat er garen in de stof komt

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ik weet ook wel wat leuks, maar zo ga ik al hahahah!!
hmm vind die fjord ook wel leuk bedacht van danique!
hmm vind die fjord ook wel leuk bedacht van danique!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Ik weet misschien ook wel iets, maar of het origineel is...? Misschien kunnen de twee belgen als Suske en Wiske, maar ja, dan zit je met die Hollander he... Tante Sidonia misschien?
Maak je om die 2 belgen en die ene nederlander maar geen zorgen
Heel orgineel....

Heel orgineel....
ik heb even op die site gekeken, maar ze hebben net dat ene wat ik zoek nietViv schreef:Das balen Clau, hierin Zoetermeer zit een zaakje waar je goeiekoop kan huren, gut hoe heet dat ding ookalweer ohja party Point: http://www.party-point.nl/default.aspx? ... 6c51013458

Wat ik me afvraag is of je als je met z'n 2en gaat dan ook bij elkaar moet "passen" als jullie snappen wat ik bedoel? B.v. Paul gaat als kok en ik ga als hond, past uiteraard niet bij elkaar, maar kijken ze naar de "setjes" ?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- rocky&moby
nee dat hoeft niet, er zijn ook niet echt regels. Sommige mensen hebben alleen hun paard fleurig aangekleed verder niet.
andere hebben er meer werk van gemaakt..
als ik een merrie had zou ik er een lekker roze glitterpaard / mlp van maken. cupcake op de billen schilderen hihi maar moby is geen merrie.
( gelukkig zal hij wel denken )
andere hebben er meer werk van gemaakt..
als ik een merrie had zou ik er een lekker roze glitterpaard / mlp van maken. cupcake op de billen schilderen hihi maar moby is geen merrie.
Ik heb wel een merrie!!!rocky&moby schreef:als ik een merrie had zou ik er een lekker roze glitterpaard / mlp van maken. cupcake op de billen schilderen hihi maar moby is geen merrie.

- rocky&moby
Anna_Dani schreef:Ik heb wel een merrie!!!rocky&moby schreef:als ik een merrie had zou ik er een lekker roze glitterpaard / mlp van maken. cupcake op de billen schilderen hihi maar moby is geen merrie.
Haha ik zou zeggen maak er een mlp van

Steek haar lekker in het roze, wat glittertjes in de staart en manen, en een mlp tekentje op de billen

Ja maar wat ben ik dan? Glitters en roze is wel helemaal leuk natuurlijk, maar of het origineel is...? Ik denk nog even verder, maar het is wel al heeeel snel...
Wahaha Tante Sidonia..... moet ik eerst een kilo of 15 afvallenAnna_Dani schreef:Ik weet misschien ook wel iets, maar of het origineel is...? Misschien kunnen de twee belgen als Suske en Wiske, maar ja, dan zit je met die Hollander he... Tante Sidonia misschien?

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Love_Jordy
Ga lekker in her Roze, Met van die vleugeltjes of je rug, een soort elfjeAnna_Dani schreef:Ja maar wat ben ik dan? Glitters en roze is wel helemaal leuk natuurlijk, maar of het origineel is...? Ik denk nog even verder, maar het is wel al heeeel snel...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- rocky&moby
Dan ga je zelf indd ook in roze of pastel kleurtjes. Zelf ook lekker met roze make-up en glitters en een fout i love mlp shirtje maken.Anna_Dani schreef:Ja maar wat ben ik dan? Glitters en roze is wel helemaal leuk natuurlijk, maar of het origineel is...? Ik denk nog even verder, maar het is wel al heeeel snel...
Het gaat toch vooral om het verkleden niet hoe orgineel het is? Ik freubel ook maar wat in elkaar hihi.
Ja ik vind het wel belangrijk om origineel te zijn, er zijn heel veel mensen als engeltje, feetje, elfje of heks... Nee ik heb misschien wel een leuk ideetje...
Ja leuk hé.zarah schreef:Maak je om die 2 belgen en die ene nederlander maar geen zorgen![]()
![]()
Heel orgineel....
De frietzakken zijn klaar, nu alleen nog even bedenken hoe en waar ik de mayonaise van ga maken.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen