Heerlijk gezwommen :D

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

Heerlijk gezwommen :D

Bericht door ki-m-m-ie » zo 18 jul 2010, 16:55

Rond een uurtje of 12 was ik de hondjes aan het uitlaten en vond het zulk lekker weer. Niet te warm om wat te ondernemen, maar wel warm genoeg om waterpret te beleven! :D
Ik me bikini aangedaan, oud hempje en korte broek + een paar oude schoenen die ik altijd gebruik bij het zwemmen :P
Eerst braaf de stalletjes gemest, poep uit de wei gehaald en voer klaargezet.
Eerst ben ik met Patricia gegaan. Dat is en blijft een waterrat :P Heerlijk gezwommen met haar. Dernaast, maar ook erop! :D Na wat gespeeld te hebben met het water ben ik terug gegaan. Patricia in de paddock gezet en toen met Wendie gegaan. Ik ben met Wendie nu 2x bij het water geweest. Haar 1e keer met mij was op het strand. We hebben toen hulp gehad van zwemleraar Cadiez en zijn paps :P haha. Daarna ben ik vlakbij geweest samen met een vriendin. Zijn liep met Wendie en ik met Patricia. Omdat Patricia ook ging ging Wendie ook vrij makkelijk, maar nu toen we aankwamen was het ineens heel druk geworden.
Er waren nog 6 paardjes die ook verkoeling zochten. 3 fjordjes, een kwpn-er, een fries en een tinker. Toevallig heb ik bij diegene van die fries en tinker op stal gestaan, dus die hadden Wendie nog niet gezien en hebben haar nog bewonderd.
Die andere 4 waren nog al druk, dus heb het eerst een beetje afgewacht, want ze vond het toch vrij spannend.
Toen we weer alleen waren is ze zelfs tot over haar buik het water ingeweest! :D Ik was zo trots op haar! hopelijk kan ik van haar ook lekker een waterrat maken :P Ze vind het nog wel spannend, maar begint ook steeds meer de lol ervan in te zien. Ze ging uitzichzelf ook met haar beentje in het water slaan.
Dus heb al met al een heerlijk dagje gehad! :D *o/*
En ben ook nog beetje bruin geworden vandaag :P
Zal binnenkort ff me moeder weer eens paaien om mee te gaan om foto's te maken.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Ootje

Re: Heerlijk gezwommen :D

Bericht door Ootje » ma 19 jul 2010, 08:22

Wat leuk om met je paarden te zwemmen. Ze genieten er van he, met dit warme weer.
Odette&Fenna
roos

Re: Heerlijk gezwommen :D

Bericht door roos » ma 19 jul 2010, 08:34

Wat leuk zeg. Ik zou dat ook wel eens willen doen!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Plaats reactie