Nooit gedacht...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Viv

Nooit gedacht...

Bericht door Viv » wo 14 jul 2010, 20:06

Dat Andy zou kunnen lesgeven. Naja lesgeven, beetje begeleiden :D
We moeten Diesje wat meer op gaan pakken dus back to dressuurprikken. Nu was ik wat aan het freubelen om hem meer op de achterhand te krijgen en dacht het wel te voelen maar bevestiging vanaf de grond is ook fijn.
Omdat Andy met datzelfde bezig is voor de wagen vullen we elkaar lekker aan.

Dus gister na 2 weekjes vakantie even aan de pessoa gezet en vandaag verder prutsen ohz.

Nou op een gegeven moment leek het wel offie 1,70 hoog was en ong net zo breed, machtig wat kan dat dier zich oppompen alssie écht aan het werk moet, wowie....
Andy gaf echt hele goeie aanwijzingen en zei ook wat er nog meer anders moest. Echt top!

Volgende week hebben we van een echte dressuurprikmevrouw les, dus dat zal wel helemaal zweten worden hihihi. Andy zet me ook goed aan het werk :D

Ben helemaal trots op mn mannen :D

PS: springinstructeur is ook gevonden dus ook daar kunnen we straks verder mee aan de slag.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Naisven
Moderator

Re: Nooit gedacht...

Bericht door Naisven » wo 14 jul 2010, 20:10

Nou Viv, dat kan straks niet anders worden dan een AA voor de zadel-, men- en trekproef!
Viv

Bericht door Viv » wo 14 jul 2010, 20:24

Trekproef niet hoor, dan breekttie zn pootjes, dat doe ik hem niet aan. De rest zien we wel tegen die tijd hoe hij ervoor staat. Vorig jaar stondtie ook net voor de ABOP met 20 hechtingen in zn pootje ;) Menproef gaan we zowizo proberen, zadelproef zien we wel tegen die tijd.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 15 jul 2010, 05:35

Ha wat goed zeg! Ook fijn dat jullie dingen van elkaar kunnen aannemen dan! ;)
Gerritje

Bericht door Gerritje » do 15 jul 2010, 05:56

Leuk, verborgen talenten van je vent!

Veel plezier op les straks.
---
sparky10

Bericht door sparky10 » do 15 jul 2010, 10:35

wauw, waarom hebben jullie al die kerels haha en ik 1 die zich totaal niet laat zien bij de paarden *zucht*
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Gerritje

Bericht door Gerritje » do 15 jul 2010, 11:15

hier ook 1 die niets, maar dan ook niets met paarden heeft..... ik kijk ook altijd vol jaloezie naar de dames op stal waarbij de vent gezellig meegaat.

maar een voordeel hebben wij, wij hoeven de pony's ook niet te delen :-)
---
Esther

Bericht door Esther » do 15 jul 2010, 12:03

Waarom zou Cadiz zijn pootjes breken met de trekproef?? Dat moet hij toch kunnen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Krista

Bericht door Krista » do 15 jul 2010, 14:07

Leuk dat het zo goed gaat! Op naar de AA zadelproef :D !
Grappig dat jullie elkaar zo kunnen helpen. Bij ons werkt dat niet, haha. Mijn man bemoeit zich er niet mee. Hooguit een keer voor de proef in de trant van "iets hoger instellen" maar verder laten we elkaar lekker prutsen met het oog op de goede vrede :D
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Viv

Bericht door Viv » do 15 jul 2010, 16:33

Esther schreef:Waarom zou Cadiz zijn pootjes breken met de trekproef?? Dat moet hij toch kunnen!!
Omdattie niet maatje 23cm van beenwerk heeft en ik de trekproef totaal niet meer van deze tijd vind. Stukje bij de menproef ala zonder rem erop maar hij hoeft zich niet kapot te lopen, wil nog iets langer met hem doen ;) Diesje is een duurloper geen bodybuilder.
Hij heeft aan B genoeg voor Selja dr eliteschap :D Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hihihi.

Overigens slaan Andy en ik elkaar doorgaans ook de hersens in hoor wat Diesje betreft. Houwel het de laatste tijd wel steeds beter gaat omdat we nu beide in hetzelfde stukje leerproces zitten qua training. Das toch anders als destijds met Tjootje :D
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 15 jul 2010, 17:05

he wat goed joh Viv, dat gaat helemaal goedkomen met jullie +:)+
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
roos

Bericht door roos » do 15 jul 2010, 20:56

Wat leuk dat het zo goed gaat met jullie!
Dat beloven vast veel leuke rijfotos ;)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Viv

Bericht door Viv » vr 16 jul 2010, 05:00

roos schreef:Dat beloven vast veel leuke rijfotos ;)
Dat denk ik niet hoor (bij gebrek aan fotograaf langs de kant en manlief die meer filmpjes maakt dan foto's (ala crosstraining) :D.
Afbeelding
Gerritje

Bericht door Gerritje » vr 16 jul 2010, 05:06

viv, ik wil best keer weer komen buurten en dan dit keer met mijn fototoestel. kan ik jullie op de plaat vast leggen ;-)00 en kunnen we bij kletsen. wanneer ??
---
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 16 jul 2010, 10:06

Viv schreef:Hij heeft aan B genoeg voor Selja dr eliteschap :D Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hihihi.
Maar dan wordt jouw ster nooit een echte Ster! En die kwaliteiten heeft ie toch wel vind ik.

Geniet ervan dat het samen nu zo goed gaat met Diesje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Esther

Bericht door Esther » vr 16 jul 2010, 10:52

Viv schreef:
Esther schreef:Waarom zou Cadiz zijn pootjes breken met de trekproef?? Dat moet hij toch kunnen!!
Omdattie niet maatje 23cm van beenwerk heeft en ik de trekproef totaal niet meer van deze tijd vind. Stukje bij de menproef ala zonder rem erop maar hij hoeft zich niet kapot te lopen, wil nog iets langer met hem doen ;) Diesje is een duurloper geen bodybuilder.
Hij heeft aan B genoeg voor Selja dr eliteschap :D Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hihihi.

Overigens slaan Andy en ik elkaar doorgaans ook de hersens in hoor wat Diesje betreft. Houwel het de laatste tijd wel steeds beter gaat omdat we nu beide in hetzelfde stukje leerproces zitten qua training. Das toch anders als destijds met Tjootje :D
Oke, dat is een reden om het niet te doen.. Ik geloof dat Tea er ook zo over denkt hoor, hihi..
Het moet echt onwijs goed gaan wil ik haar ooit nog voor de trekproef doen, menproef gaan we wel voor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Viv

Bericht door Viv » vr 16 jul 2010, 11:12

Dat zal me echt een worst wezen Aniet :D, ik vind die 364 andere dagen véééél belangrijker dan die een dag op de ABOP. We gaan het doen voor Selja, niet voor onszelf. Dus aan model heefttie genoeg watdataangaat. Alles wattie meer haalt is meegenomen.

Maargoed de discussie wijkt van van het oorspronkelijke onderwerp dat ik zo trots ben op mn vent dattie zo fijn kan kan begeleiden vanaf de grond :D
Afbeelding
Plaats reactie