Het lange manen topic.
- nadinefjorden
Re: Het lange manen topic.
Kelly heeft yara gevlochten en die heeft 7 knotten gemaakt ze waren perfect
Machnix zn manen zijn niet echt gegroeid,maar zijn voorpluk is wel weer iets langer geworden en reikt nu met uitkammen echt tot aan zn neusgaten 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
mijn handen jeuken om er bij Vera de schaar in te zetten, zijn stukken uit van het schuren
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

oh wat zonde, kan me voorstellen dat het dan kriebelt om de schaar erin te zetten.
ik was met de warmte bijna overstag, zijn manen zijn zo dik. maar knippen kan ik niet, dus ze moeten maar lang blijven.
ik was met de warmte bijna overstag, zijn manen zijn zo dik. maar knippen kan ik niet, dus ze moeten maar lang blijven.
---
ik heb express geen schaar meer in mijn poetskist, kan ik niet in de verleiding komen. Ik wil graag lange manen bij Veer, alleen vind ik het zo raar gezicht nu er happen uit zijnGerritje schreef:oh wat zonde, kan me voorstellen dat het dan kriebelt om de schaar erin te zetten.

He Clau, wat zonde van Vera's manen! Hopelijk groeit het toch weer wat recht bij...
Even off-topic: wat heeft Machnix een stoer halster zeg!
Bailey vlecht ik eigenlijk nooit, zeker niet op de wei. Ben veel te bang dat een of ander onbenullig weidegenootje een complete vlecht eraf knaagt
Vandaag zag ik zomaar ineens een fjordje langsrijden in het bos met net zo'n lange bos als Bailey! En een knap dier ook nog eens! Ik stond echt even te kijken.
Jammer dat niet alle fjordenbaasjes op FW zitten zeg, had graag even met haar gekletst en manen vergeleken
Even off-topic: wat heeft Machnix een stoer halster zeg!
Bailey vlecht ik eigenlijk nooit, zeker niet op de wei. Ben veel te bang dat een of ander onbenullig weidegenootje een complete vlecht eraf knaagt

Vandaag zag ik zomaar ineens een fjordje langsrijden in het bos met net zo'n lange bos als Bailey! En een knap dier ook nog eens! Ik stond echt even te kijken.
Jammer dat niet alle fjordenbaasjes op FW zitten zeg, had graag even met haar gekletst en manen vergeleken

Ik had eerst ook vlechten voor de warmte, maar toen ik ze er uit haalde trok ik er bossen manen uit. Beetje zonde! En die lange manen beschermen ook tegen vliegen en dazen, dus ze blijven gewoon los, juist met warm weer nu.
Morris, mijn superfjord!
thanks, mag ook wel voor dat geldBailey schreef:Even off-topic: wat heeft Machnix een stoer halster zeg!

jeetje dat is ook niet de bedoeling, bij Exel heb ik dat nog nooit gehad gelukkigSuus schreef:Ik had eerst ook vlechten voor de warmte, maar toen ik ze er uit haalde trok ik er bossen manen uit. Beetje zonde! En die lange manen beschermen ook tegen vliegen en dazen, dus ze blijven gewoon los, juist met warm weer nu.

Dat je er veel manen "uittrekt " klopt, das gewoon dood haar wat anders ook uit zou vallen maar dat valt niet op als ze los hangen.
Ik heb juist vlechten tegen het knagen (met mijn manen wordt niet geflost
) en de warmte. Het is zo knetterheet onder die manen dat ik als de dood ben dattie ze eraf schuurt omdat het zo broeit.
Alleen bij zn schoft is het nu gekortwiekt, maar ala zo be it.
Ik heb juist vlechten tegen het knagen (met mijn manen wordt niet geflost

Alleen bij zn schoft is het nu gekortwiekt, maar ala zo be it.
Exel staat sinds zondag weer even zonder vlechten, vanavond gaan ze er weer in, vond het wel even nodig om de boel te laten luchten

Ja doen wij ook altijd ff tussendoor, lekker laten luchten 

- Bernadet_Bo
@nadine... Yara der manen gaan ook hard!
Nog even volhouden !
Nog even volhouden !

Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
- nadinefjorden
ja ik kan al knotten maken en het hangt bijna allemaal naar rechts nog een paar piekjes omhoog ik ben blij
Kdies ook 

dan Exel ook maar

Gister stond ik al met een schaar in de hand om Udo's manen af te knippen, het is dat vriendlief zei ''doe nou niet, wacht er nu nog even mee en laat ze nog even doorgroeien, het gaat net zo goed'', maar twijfel nog wel.
Maar als ik dan die mooie lange manen op de foto's hierboven zie van Baily, Cadiz en Exel, dan ben ik stiekum toch wel blij dat ik ze nog niet geknipt heb en toch nog maar even vol houden.
Maar als ik dan die mooie lange manen op de foto's hierboven zie van Baily, Cadiz en Exel, dan ben ik stiekum toch wel blij dat ik ze nog niet geknipt heb en toch nog maar even vol houden.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
niet doen, ga je spijt van krijgen, had ik verleden jaar ook toen Vera van lang naar kort ging.
ze waren zo

en gingen naar dit

ze waren zo

en gingen naar dit