Extreem weer....
Re: Extreem weer....
Hier viel het gisteravond ook reuze mee. Maar er zijn plaatsen waar het wel flink te keer is gegaan met zelfs een dode als gevolg.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nou hier stelde het niks voor
.
3x een klap van de onweer en verder veel regen....
.
Maar de staleigenaar moest de wei maaien dus zijn ze niet voor niets naar binnen gegaan
.

3x een klap van de onweer en verder veel regen....

Maar de staleigenaar moest de wei maaien dus zijn ze niet voor niets naar binnen gegaan

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Hebben jullie nog schade door de windstoten? Op het nieuws was het onder andere in Limburg heel erg. Hier viel het wel mee, niks kapot gewaaid.
Hier niks....
Alles staat nog net als hoe ik het gister heb achter gelaten
.
Alles staat nog net als hoe ik het gister heb achter gelaten

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Hier zijn Ydel en Gandhi vannacht ook gewoon voor het eerst sinds hij geschoren is naar buiten gegaan...
vond het nog lekker weer en hij wilde graag naar zijn vriendjes
vond het nog lekker weer en hij wilde graag naar zijn vriendjes

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Het weer hier in Limburg was inderdaad niet zo geweldig... Bomen lagen overal over de weg, ben slalommend langs dikke takken en bomen naar huis gekomen. Tja...kon wel blijven wachten, maar dan stond ik ook onder bomen. Valkenburg ligt in een gat en daar liepen de putten over, spoot het water omhoog.
In Roermond had mijn broer diploma uitreiking en daar zijn verschillende auto's van klasgenoten totall los geraakt door afgewaaide takken en omvallende bomen. Flatgebouw daar is het dak kwijt...
Kort maar krachtig was het...
In Roermond had mijn broer diploma uitreiking en daar zijn verschillende auto's van klasgenoten totall los geraakt door afgewaaide takken en omvallende bomen. Flatgebouw daar is het dak kwijt...
Kort maar krachtig was het...
Mama van Gwen
(7-2-15)

Nou, daar wordt het keuringsterrein nu vast wel weer groen, tjonge wat een water en wat heftig.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Als het maar niet weer zo'n modderbad word als afgelopen jaar
Hier viel het ook mee.
Een paar flinke klappen en veel, heel veel regen...
Koelt wel lekker af nu

Hier viel het ook mee.
Een paar flinke klappen en veel, heel veel regen...
Koelt wel lekker af nu

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Hier uiteindelijk weinig extreems gehad. Het begon om half 7 te spetteren om half 8 begon het te regenen (flink) om half 9 was het weer aan het spetteren en om 9 uur was het weer helemaal droog. Op het moment wel een beetje bewolkt en behoorlijk wat wind (maar die wind is hier vrij normaal)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
-
Die hitte op de keuring in Sevenum was niets, maar liever dat dan al die stortbuien en wind ed. Dan had ik echt liever niet op dat terrein gestaan!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Je had gisteren inderdaad niet in Sevenum willen zijn, weer was echt extreem.leoensuzanne schreef:Die hitte op de keuring in Sevenum was niets, maar liever dat dan al die stortbuien en wind ed. Dan had ik echt liever niet op dat terrein gestaan!
Terwijl het overdag weer verschrikkelijk warm was.
Hoorde dat het in Zeeland heel erg meegevallen is, in Zierikzee een flinke bui maar in Vlissingen niet zoveel?!
Mama van Gwen
(7-2-15)

Bij sommige was het weer echt erg 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Hier is het flink tekeer gegaan, vond het qua duur uiteindelijk nog wel meevallen.
Vanuit ons bovenhuisje, ook nog eens een hoekhuis, hadden we mooi uitzicht op de wolkenpartijen die in puntjes naar beneden probeerden te komen om windhoosjes te gaan worden, maar volgens mij is ze dat niet gelukt hier in de buurt.
Vandaag het bos ingeweest, daar is het wel echt een ravage. Meerdere flinke bomen die omgeknakt zijn en, tot Bailey's grote vreugde, overal grote takken met blaadjes. Als ik even niet oplette liep hij weer met een tak ter grootte van zichzelf in z'n mond. Paard van mij is soms toch echt net een grote hond
Vanuit ons bovenhuisje, ook nog eens een hoekhuis, hadden we mooi uitzicht op de wolkenpartijen die in puntjes naar beneden probeerden te komen om windhoosjes te gaan worden, maar volgens mij is ze dat niet gelukt hier in de buurt.
Vandaag het bos ingeweest, daar is het wel echt een ravage. Meerdere flinke bomen die omgeknakt zijn en, tot Bailey's grote vreugde, overal grote takken met blaadjes. Als ik even niet oplette liep hij weer met een tak ter grootte van zichzelf in z'n mond. Paard van mij is soms toch echt net een grote hond