Wie heeft er ervaring met een vliegenmasker.
Re: Wie heeft er ervaring met een vliegenmasker.
Vreemd genoeg lag mijn vliegenmasker vandaag op de grond (???) hoe die dat nu weer voor elkaar gekregen heeft.
Ik heb voor RB een Bucas maatje M. Hiervan moet ik dan wel het klittenband innemen anders is hij bij de kaak te ruim en ligt hij zo af. Ulvy heeft dezelfde maat XS en die is mega te groot, maar handige mama neemt hem in en dan zit hij goed. Ligt alleen nu in de reparatie dus nu heb ik er eentje van Rambo opliggen die bij de RSIH zat. Ook daarvan moeten even de oren ingenomen worden (heb er nu creatief knoopjes in gelegd het ziet er niet uit
) en het klittenband moet verzet worden. Schoonmoeders heeft hem inmiddels ingeregen waardoor hij past maar voor het mooie mag hij nog verder ingeregen worden. Dat gaat ze doen zodra de bucas gemaakt is, want helemaal zonder is bij haar geen optie.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Heb de bucas geleent van een stal genoot. Hij zat goed toen ik wegging en vanmorgen zat hij nog wel op d'r hoofd alleen boven haar ogen ipv eronder.... ja zo heeft het ook niet echt veel nut. Mischien heb ik hem toch wat straker moeten doen....op naar de volgende poging!
Shirley mijn gele draakje!!!
Nou hier is de vliegenmaskertrekker weer terug blijkbaar want hij ligt elke avond als een hoopje ellende tussen de drollen. Dus dan maar aflaten, bummer.
Oh zonder Viv.
Hier hebben we ook die van HH en ze hebben ze hier buiten standaard om. Het stikt hier van die gore beesten bah. Je moet idd goed erop letten dat er langs de kanten niks onder kan komen en dat de ogen/wimpers idd vrij liggen.
Ik heb voor Jouke een XL en heeft een normale tot kleine maat full.
Hier hebben we ook die van HH en ze hebben ze hier buiten standaard om. Het stikt hier van die gore beesten bah. Je moet idd goed erop letten dat er langs de kanten niks onder kan komen en dat de ogen/wimpers idd vrij liggen.
Ik heb voor Jouke een XL en heeft een normale tot kleine maat full.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Heb ik helaas ook. De wimpers zitten er nog steeds aan, maar Rian heeft best volle wimpers.Esther Kievit- de Waal schreef: Maar als ik dat ding heb opgedaan gaan d'r wimpers tussen de gaatjes zitten....lijkt me niet echt lekker.
Ik heb beide maskers, maar het nadeel van de bucas (vind ik) is dat de kuif onder de kap zitEsther Kievit- de Waal schreef:( ik heb hem van het merk harry's horse maar mijn stalgenoot heeft er een van bucas met oren en dat is weer een heel ander soort stof )

Wendy hoe doe jij dat met de kuif van RedBull onder die bucas?
- Love_Jordy
Kijk, dat probleem heb ik dus ookViv schreef:Nou hier is de vliegenmaskertrekker weer terug blijkbaar want hij ligt elke avond als een hoopje ellende tussen de drollen. Dus dan maar aflaten, bummer.

Ze schamen zich zeker,

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!