Extreem weer....
Re: Extreem weer....
het is hier nog steeds prachtig weer. Het schijnt hier ook niet zo extreem te worden als in de zuidelijke provincies. Ze blijven in elk geval lekker buiten! Misschien gaan vera en vlekkie vanavond naar binnen omdat we met die twee naar les gaan. Als het dan plenst als we terugkomen gaan die samen op stal en anders mogen ze ook lekker naar buiten, dat vinden ze fijner dan op stal.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Het is hier mega donker
...
De hel breekt los straks, ziet er niet goed uit... Ik ga naar stal en naar een vriendin, vind het maar niks die onweer straks. Ben alleen thuis
.
Stalletjes klaar gemaakt en knollies staan al lekker binnen
.
Mannen hebben zich keurig gedragen gingen gelijk staan eten
. Had een hoop herrie verwacht omdat ze al zolang niet meer op stal hebben gestaan... Maar niks
.
Heerlijk van die makkelijke paarden, ze waren wel blij dat ze van de vliegen af waren
.

De hel breekt los straks, ziet er niet goed uit... Ik ga naar stal en naar een vriendin, vind het maar niks die onweer straks. Ben alleen thuis

Stalletjes klaar gemaakt en knollies staan al lekker binnen

Mannen hebben zich keurig gedragen gingen gelijk staan eten

Heerlijk van die makkelijke paarden, ze waren wel blij dat ze van de vliegen af waren

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

@Sandrien; een goede vriend van mij woont bij jou in de buurt en die zei idd dat het bij jullie nog mooi weer was....
Hier donker, bewolkt maar nog wel droog
Hier donker, bewolkt maar nog wel droog
Hier gaat het nu echt flink te keer....
Regen, mega harde wind, flink onweer en donker...
Regen, mega harde wind, flink onweer en donker...
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Hier wordt het nu donkerder en begint wel wat te onweren maar nog geen regen of wind.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Nou is hier is het ook gaan regen en flitsen sinds een half uurtje...het is dan pas bijna 6 uur maar het lijkt wel 10 uur in de avond.....
Hier rommelt het nu ook een beetje, maar sowieso blijven de mannen hier gewoon op de wei hoor!
Ze hebben eten, kunnen een beetje schuilen en de ervaring leert dat ze er eigenlijk geen reet om geven.
En de kans DAT ze geraakt worden is wel niet zo minimaal, daar ga ik ze echt niet voor binnen halen.
Ze hebben eten, kunnen een beetje schuilen en de ervaring leert dat ze er eigenlijk geen reet om geven.
En de kans DAT ze geraakt worden is wel niet zo minimaal, daar ga ik ze echt niet voor binnen halen.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik hoorde ook net op het nieuws dat men adviseert binnen te blijven.
Bomen knakken af als luciferhoutjes......
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
hier is het rond kwart over 5 begonnen, ben trouwens blij dat ik niet meer in Limburg woon, daar wordt idd heftig weer verwacht 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Wooowww ik lees net dat stuk
....
De kans is groot dat je door onweer getroffen wordt hier in brabant
Ik moet eigenlijk nog naar stal en wil naar een vriendin omdat ik alleen thuis ben
.... Ben niet zo'n held 

De kans is groot dat je door onweer getroffen wordt hier in brabant

Ik moet eigenlijk nog naar stal en wil naar een vriendin omdat ik alleen thuis ben

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Echt het komt met bakken uit de hemel hier......Dreeke schreef:Ik hoorde ook net op het nieuws dat men adviseert binnen te blijven.
Hier is het om kwart voor 5 erg beginnen waaien en regenen, beetje gerommel in de verte, maar nog niks heel spectaculair.
Ondertussen is het niet meer zo extreem aan het regenen, maar toch nog best hard. Is voor de hele avond denk ik
Ondertussen is het niet meer zo extreem aan het regenen, maar toch nog best hard. Is voor de hele avond denk ik

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hier regent het nog en is het nog donker...
De wind is ee beetje gaan liggen en de onweer is weg... Ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt
. Ziet er wel uit als of er nog meer gaat komen
.
De wind is ee beetje gaan liggen en de onweer is weg... Ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Hier is het rond 17.30u wat gaan regenen, gevolgd door wat flinke onweersklappen en wind.
Nu regent het, maar voor de rest is het rustig, maar wel donker.
Hier hebben we denk ik het ergste al gehad.
Nu regent het, maar voor de rest is het rustig, maar wel donker.
Hier hebben we denk ik het ergste al gehad.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Pietje zei net op SBS dat het van het weekend weer zomers warm wordt...eerst zien dan geloven zeg ik altijd 

Nou hier spreekt limburg dan
Het ging er net wel eventjes op, maar heb wel erger meegemaakt. Maar het kijkt nog steeds donker en het regent nog (dat is dan weer niet zo erg) Paardjes kunnen bij mij niet naar binnen, maar heb wel de wei naar de schuilstal open gezet. Die wei is ook redelijk veilig want daar staan helemaal geen bomen omheen. Echter heb ik ook het andere weitje waar volledig bomen langs staan open gezet (want toen ik daar straks was scheen de zon nog vollop en anders zouden ze geen schaduw hebben) Ik ga er voor alsnog vanuit dat die beesten van mij wel snappen dat ze daar beter niet kunnen gaan staan.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Volgens buienradar zou het hier rond 8 uur droog (??)moeten worden
Het is hier nu weer droog (brabant) en annelies is gewoon in de buitenbak aan het rijden.
Het was hier weer een storm in een glas water.
Het was hier weer een storm in een glas water.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Thessa Keizer
Nou hier is het alles meegevallen! Heeft wel een tijdje flink geregend en er is wat onweer geweest maar nu is het weer droog en lijkt het op te gaan klaren!
Groetjes Thessa
Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!