Afgelopen woensdag was het eindelijk zo ver we gingen verhuizen

Smorgens met zijn vieren op stal afgesproken anna, ik, fieke en monica om onze kast leeg te halen, wat een klus en wat een troep, ik heb heel wat weggegooid aangezien onze kastruimte op stal jasper ietwat kleiner is

Alles ingeladen en naar stal jasper gereden om daar weer alles uit te laden en in te ruimen, dat inruimen heb ik maar aan fiek overgelaten.
Toen weer terug naar enthoven om de stallen schoon te maken en de paarden van de wei te gaan halen.
Inladen maar en gaan met die banaan
Eenmaal aangekomen waren de stallen nog niet klaar dus hebben we de paarden op de gok maar samen losgezet

Ik was hier altijd erg bang voor omdat yara en dani erg op elkaar lijken en ik dacht die slaan mekaar de hersens in maar toch maar geprobeerd en wat denk je die twee zijn net als an en ik vrienden voor het leven haha
Samen rennen , samen stoppen alles samen
Helaas staan ze nu niet meer naast elkaar en daardoor is yara nogal van slag, die heeft 2 dagen staan roepen als een gek en ik nog steeds niet helemaal de oude maar dat went vanzelf.
Gister hadden fiek en yaar wedstrijd en weer 2 puntjes in de L1 erbij gereden helemaal trots.
Kortom wij gaan onze draai wel vinden op stal jasper