We gaan kijken!
We gaan kijken!
We gaan zondag 18 juli kijken bij de eerste veulens! We gaan naar Jose, kijken bij Gullver en Georgio! Ik kan niet wachten, ben zo benieuwd hoe ze zijn.
Ben helemaal een soort van zenuwachtig, stom he!
Ben helemaal een soort van zenuwachtig, stom he!
Re: We gaan kijken!
Ben benieuwd. Ik heb Ekdal ook bij hun vandaan. Het is een behoorlijk endje tuffen(met trailer)vanuit het westen kan ik je vertellen 

Dat is het zeker! Zonder trailer al 2,5 uur. Maar goed, dat heb ik er wel voor over! En als het onze droompaardjes zouden zijn, dan mogen ze toch pas oktober ergens bij moeders vandaan. Dan heb ik de tijd om me erop voor te bereiden
Met Ekdal hebben we er ook ruim 3 uur over gedaan...en hij stond me toch braaf in de trailer.
Kan je de toekomstige G niet in de winter lekker in de opfok laten staan bij J en J en dan in het voorjaar ophalen?
Veel plezier alvast!Het is zo mooi daar....!
Ekdal stond in de jaarlingen groep...echt een paradijsje!
Kan je de toekomstige G niet in de winter lekker in de opfok laten staan bij J en J en dan in het voorjaar ophalen?
Veel plezier alvast!Het is zo mooi daar....!
Ekdal stond in de jaarlingen groep...echt een paradijsje!
We gaan zowiezo 2 veulens kopen, dus zo fantastisch zijn als we met allebei een meteen een klik hebben. Opfok moeten we even over nadenken, het liefst heb ik ze zo snel mogelijk bij ons staan
En uiteindelijk moet het eind toch gereden worden. We willen ook nog bij vd Berg gaan kijken en is ook zo'n eind. Maar ja, als je iets graag wilt, moet je er ook moeite voor willen doen!

En uiteindelijk moet het eind toch gereden worden. We willen ook nog bij vd Berg gaan kijken en is ook zo'n eind. Maar ja, als je iets graag wilt, moet je er ook moeite voor willen doen!
- kristelhans
Leuk! Ik heb Beer ook bij hun vandaan..echt een fjorden hemel op aarde.. Wel leuk als ze daar nog even kunnen opgroeien..tis echt prachtig voor jonge peerden in die kuddes van J&J. Worden ze meteen goed opgevoed! (door de kudde dan he).
Heeeeeel veel plezier in het schoone Balloo!
Heeeeeel veel plezier in het schoone Balloo!
he wat leuk joh en idd die rit ben je vergeten als ze eenmaal bij je in de wei staan 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

-
Veel plezier in ieder geval!! Je kunt je ogen uitkijken bij J en J.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Leuk!! Ik heb Tea ook van Jan en José gekocht en Fjella ook..
Wat zijn de moeders van deze veulens??
Heel veel plezier!!
Wat zijn de moeders van deze veulens??
Heel veel plezier!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
GEORGIO ARMANI
Mooi hengstveulen uit de merrie Orid. Orid heeft als vader Kaspar en haar moeder is de elitemerrie Hanneke. De vader van Georgio Armani is de hengst Rudsmo Rassar.
GULLVAR
Hengstveulen uit de merrie Prisca. Prisca is een dochter van elitemerrie Hanneke. De vader van Gullver is de hengst Rudsmo Rassar
even gecopieerd van de advertentie.
Mooi hengstveulen uit de merrie Orid. Orid heeft als vader Kaspar en haar moeder is de elitemerrie Hanneke. De vader van Georgio Armani is de hengst Rudsmo Rassar.
GULLVAR
Hengstveulen uit de merrie Prisca. Prisca is een dochter van elitemerrie Hanneke. De vader van Gullver is de hengst Rudsmo Rassar
even gecopieerd van de advertentie.
- nancy imka
Het zelfde bloed dus ook nog zo'n beetje, leuk joh! Veel plezier en je niet te druk maken he al weet ik wel hoe moeilijk dat is om het niet te doen hihi
Ja, ze hebben soort van dezelfde bloedlijn.
Ik ga ook proberen of we die dag ook bij vd Berg langs kunnen, dan hebben we ook gekeken wat hij allemaal aan veulentjes heeft. Hij ligt aardig op de terugweg.
Ik ga ook proberen of we die dag ook bij vd Berg langs kunnen, dan hebben we ook gekeken wat hij allemaal aan veulentjes heeft. Hij ligt aardig op de terugweg.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik ga mijn veulentje ook verkopen. Vader Hermansen, moeder Jamie, model-, keur-, preferent- en prestatiemerrie.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Bij Jan en José hebben ze hele leuke paarden inderdaad 
De beide mama's zijn volle zussen van elkaar, Prisca is ook van Kaspar.
Dus qua bloedlijn zijn de veulens wel heel dicht bij elkaar

De beide mama's zijn volle zussen van elkaar, Prisca is ook van Kaspar.
Dus qua bloedlijn zijn de veulens wel heel dicht bij elkaar

Ereplaatsje voor

Over het algemeen worden er bij vd Berg op zondag geen kopers ontvangen. Maar voor de zekerheid kan je het beste even een paar dagen van te voren bellen. Over het algemeen is het handig als je van te voren even belt wanneer je het beste langs kan komen. Bart reist met de hengsten en is dus niet altijd op het bedrijf aanwezig.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Dan moeten we vd Berg een andere keer doen. 

Gewoon even bellen, als je van zo ver komt en toch al die kant op bent dan is Bart de beroerdste niet.