op de site geweest omdat ik het druk had maar wel heel erg naar mijn zin !
mijn baasje wilde kijken wat ik deed als ze op mijn rug ging zitten met een zadel achtig ding op mijn rug
en zo een koude staaf in mijn mond ze heeft er foto's van
zie hier

mijn baasje vond het nodig om een strikje in me haar te maken en ik vind alles best !

mijn baasje vond het enger dan ik !

en dan mocht ik gaan lopen !

voor me baasje was ook nog alles wennen dat kan je wel zien !
maar het ging allemaal erg goed eerst moest ik een tijdje aan die lange lijn blijven lopen
toen dat eenmaal goed ging mocht ik los in de grote binnen bak met mijn baasje op mijn rug
we hebben een paar lesjes gehad en 1 van de laatste lesjes moest ik leren in galop te gaan
zooo maar dat is lastig. mijn baasje vond het soms wel eng omdat ik dan de andere kant op wilde
die mijn baasje wilde maar ik kon het niet winnen van mijn baas en heb dat nu ook geaccepteerd !
ik had er soms gekke dagen tussen zitten waar door ik dus ging bokken of rennen voor al in de buiten bak toen is mijn
baasje er 2 keer afgevallen . dat spijt me zoo baasje

maar mijn baasje is dan wel zo eigenwijs dat ze gewoon weer op mijn rug stapt 02 - 05 -2010
had ik een clinic van evert de jong daar wilde mijn baasje aan mee doen !
mijn baas was heel zenuwachtig maar ik darkness heb bewezen dat ik het kan !
ze heeft er hele mooie foto's van !
ik werd helemaal netjes gewassen en gepoetst en netjes me hoefjes in het vet ik kreeg die dag echt heel veel aandacht !
ik hoop dat jullie genieten van mijn foto's

wat ben ik hier mooi

mooie voeten en mooie manen

het thema waar ik en mijn baasje in gingen was zwart wit mooi he ?

mijn baasje vond het leuk 1 witte aan mijn voor been en 1 zwarte en precies andersom achter gekke baas

hier laat ik dus aan me baas zien dat ik het wel kan

wat een team he !

hier werd ik achter volgd door die grote zwarte daarom kijk ik zo moeilijk en ik ging harder lopen !

hier kan je goed zien hoe mooi we er uit zien !

en dat is dan evert de jong die alles goed en duidelijk uitlegde !

ooo mijn baas heeft erge zenuwene he

mijn baas was bang dat ik der vanaf ging gooien en hard ging rennen de hele clinic lang

mijn baas is helemaal gek op mij

even ontspannen en een glimlach kan er ook nog van af

vinden jullie mij niet knap ?

actie

mijn baasje en ik in actie ik vind dat galop toch zo leuk

hier heb ik nog een boomloos zadel maar nu heb ik een mooie

die had ik verdient volgens mijn baasje

het lijkt net of hij me schopt he ? is niet zo hoor

dat is de laatste heel veel heeft me baasje er ng want mijn shetlander vriendje omar is der ook
nog .
als ik uit stal gehaald word staat hij me altijd te roepen !
nou ik zal weer wat vaker langs komen ik hoop dat jullie mijn baasje leuke reacties geven
ik darkness weet dat ze dat heel erg leuk vind !
groetjes en likjes darkness