zwemmen
zwemmen
misschien hel raar gedacht, maar als ik met karev ga zwemmen, is mijn gewicht dan ook teveel voor haar om haar boven water te houden? We gaan nu met dit lekkere weer elke dag even poedelen, alleen madam wil verder. Maar ik vind het zo eng, en heb het idee dat ik haar belemmer in het boven blijven,hihi
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: zwemmen
je gaat vanzelf wel drijven als karev onder water komt. Alleen die rondmaaiende hoeven die je niet ziet vindt ik zo griezelig.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Je kan gewoon lekker zwemmen hoor.. wens je succes met blijven zitten haha 
Ik heb het met Fjordy ook gedaan, maar op gegeven moment kom je idd los van je paard

Ik heb het met Fjordy ook gedaan, maar op gegeven moment kom je idd los van je paard

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Je komt los, tenminste ik wel en dan heb ik mn benen op de kont (Sylvy vind prachtig) anders zit je met je voeten tussen die benen dat vind ik een beetje eng! Teugels vasthouden en een pluk manen dan drijf je zo mee haha!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
- Ilonka
Hier eenzelfde ervaring, je komt los.
Wat ik vaak deed was de longeerlijn mee, dan Ilonk rondjes om me heen laten zwemmen als ik het midden van de rivier zwom.
Wat ik vaak deed was de longeerlijn mee, dan Ilonk rondjes om me heen laten zwemmen als ik het midden van de rivier zwom.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Heel stom hoor, maar zwemmen ze niet door? Kun je ze zeg maar nog sturen in het water? Ik wil het ook een keer gaan doen, maar ben een schijterd.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
haha, ik weet wel hoe het zou gaan, maar durven, echt niet...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Ik zwom vaak met Dokie. Deed dat zonder zadel, met een halstertouw om de hals en een hoofdstel in. Zodat je het halstertouw kunt vast houden want inderdaad je gaat boven je paard drijven, en anders trek je hem in zijn mond als je vast probeerd te houden aan de teugels. En het gaat behoorlijk hard in het water, dus je glijd als het ware naar achter. Als je eruit komt, lig je op het kruis, hihi.
(ik kan wel een foto plaatsen, alleen als het mag van je, in jouw topic)
Doe wel hele stevige schoenen aan, met de veters strak!! Ik heb vaak zat meiden zien zwemmen met blote voeten of slippers en ik krijg daar de rillingen van.
Anna@ Dan ga je naar het meertje bij de groene weelde, daar mag je zwemmen met je paard. En het loopt gelijdelijk af, wel zo diep dat ze echt kunnen zwemmen, en je paard dus los komt.
(ik kan wel een foto plaatsen, alleen als het mag van je, in jouw topic)
Doe wel hele stevige schoenen aan, met de veters strak!! Ik heb vaak zat meiden zien zwemmen met blote voeten of slippers en ik krijg daar de rillingen van.
Anna@ Dan ga je naar het meertje bij de groene weelde, daar mag je zwemmen met je paard. En het loopt gelijdelijk af, wel zo diep dat ze echt kunnen zwemmen, en je paard dus los komt.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Was wel een heel leuk filmpje!!djenga101 schreef:Ik zwom vaak met Dokie. Deed dat zonder zadel, met een halstertouw om de hals en een hoofdstel in. Zodat je het halstertouw kunt vast houden want inderdaad je gaat boven je paard drijven, en anders trek je hem in zijn mond als je vast probeerd te houden aan de teugels. En het gaat behoorlijk hard in het water, dus je glijd als het ware naar achter. Als je eruit komt, lig je op het kruis, hihi.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hier bij het uit het water komen, ik hou me vast aan het gele halstertouw dat ik om zijn hals heb geknoopt.

En hier zwemmen met Jodocus en Byoux.

--Sturen konden we niet, dat was het engste, dus je moet maar zien dat ze de goede kant op zwemmen, althans, Dokie was niet stuurbaar, misschien andere paarden wel.
(ik zou zelf ook graag met Ewald en Eachann gaan zwemmen, maar ik durf er niet naast, lijkt me eng met de maaiende benen onder water, en erop kan nog niet natuurlijk, ik ben ook een schijterd
)

En hier zwemmen met Jodocus en Byoux.

Dokie zwom heel erg snel.. Daar moest je op, ernaast zou gevaarlijk zijn met zijn maaiende benen, zou je het niet bijhouden, en hij was ook enorm groot.Anna_Dani schreef: Heel stom hoor, maar zwemmen ze niet door? Kun je ze zeg maar nog sturen in het water? Ik wil het ook een keer gaan doen, maar ben een schijterd
--Sturen konden we niet, dat was het engste, dus je moet maar zien dat ze de goede kant op zwemmen, althans, Dokie was niet stuurbaar, misschien andere paarden wel.
(ik zou zelf ook graag met Ewald en Eachann gaan zwemmen, maar ik durf er niet naast, lijkt me eng met de maaiende benen onder water, en erop kan nog niet natuurlijk, ik ben ook een schijterd

wat een prachtig gezicht. Ik durf het ook niet Tamara, zelfde probleem.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
zo te zien zit je nog wel gehurkt? En kan je idd nog sturen zo?
Ja, hier trok ik mijn knieen op. Door de kracht van het langsgaande water ivm de zwemsnelheid was dit prettiger zitten, maar het was dan wel een gigapaard (percheron-kruizing) van 1.72.
Ik kon hem totaal niet sturen,, ik kon wel aan een teugel sturen om een kant op te gaan, maar dat ging niet, hij ging gewoon rechtdoor zegmaar.. Dus dat deed ik dan ook maar niet meer, hij ging vanzelf weer naar de overkant of de kant.
Nu is het wel zo dat Dokie een super stoer mega mak paard was hoor. Hij zwom heel stabiel en vlak, en vond het zelf ook erg leuk, het voelde heel veilig.
Ik heb het ook een keer met Justin (kwpn 1.58) gedaan, maar dat was zo eng. Die ging met grote halen omhoog zwemmen, en ze was vrij dun, dus onstabiel. Dus met haar nooit meer gedaan. Justin was trouwens ook niet te sturen. Oja, en ik ben helemaal geen held hoor, eerder bang

Ik kon hem totaal niet sturen,, ik kon wel aan een teugel sturen om een kant op te gaan, maar dat ging niet, hij ging gewoon rechtdoor zegmaar.. Dus dat deed ik dan ook maar niet meer, hij ging vanzelf weer naar de overkant of de kant.
Nu is het wel zo dat Dokie een super stoer mega mak paard was hoor. Hij zwom heel stabiel en vlak, en vond het zelf ook erg leuk, het voelde heel veilig.
Ik heb het ook een keer met Justin (kwpn 1.58) gedaan, maar dat was zo eng. Die ging met grote halen omhoog zwemmen, en ze was vrij dun, dus onstabiel. Dus met haar nooit meer gedaan. Justin was trouwens ook niet te sturen. Oja, en ik ben helemaal geen held hoor, eerder bang

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
ik heb ook een gave foto van mij en lynda aan het zwemmen.
2 nijlpaardjes haha

en met iemand anders erop nog dieper.

ernaast zwemmen lijkt mij enger idd met die zwabberende hoeven.
alles is toch lichter in het water?
dus als ze je normaal makkelijk houd meot dat nu toch ook gaan?
2 nijlpaardjes haha

en met iemand anders erop nog dieper.

ernaast zwemmen lijkt mij enger idd met die zwabberende hoeven.
alles is toch lichter in het water?
dus als ze je normaal makkelijk houd meot dat nu toch ook gaan?
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
zo diep als jouw 1e foto zijn wij ook wel gewest, dat durf ik wel,hihi
Dat zou ik zo gaaf vinden, zwemmen met veline maar zou niet weten waar dat hier kan...!
Het water dat hier in de buurt ligt kunnen ze makkelijk lopen...
Het water dat hier in de buurt ligt kunnen ze makkelijk lopen...
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Je bedoelt de 1e foto van cowgirlwillie toch? Ga het toch eens proberenTamara schreef: zo diep als jouw 1e foto zijn wij ook wel gewest, dat durf ik wel,hihi

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
ja dat gaat nog hoor, ik ben ook wel zo diep geweest als dat meisje maar dat hebben ze niet op de foto gezet. was tijdens trektocht.
omdat lyn het wel lekker vond en er maar weinig ponies het water in durfden heb ik haar uitgeleend aan dat meisje. had die ook de ervaring uit haar leven.
ik vond het wel prettiger om minder diep te gaan. het is toch vreemd als je paard geen grond meer onder de voeten heeft. Al bleef lyn het heerlijk vinden en rustig zwemmen.
omdat lyn het wel lekker vond en er maar weinig ponies het water in durfden heb ik haar uitgeleend aan dat meisje. had die ook de ervaring uit haar leven.
ik vond het wel prettiger om minder diep te gaan. het is toch vreemd als je paard geen grond meer onder de voeten heeft. Al bleef lyn het heerlijk vinden en rustig zwemmen.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
het lijkt me doodeng