Nobby kan het nog steeds
- nobbygaard
Nobby kan het nog steeds
Gisterenavond had de dochter van mijn verzorgster voor het eerst een dressuurwedstrijd op de manege op Nobby. Ze is bijna 13 en rijd F3. Ze was behoorlijk zenuwachtig omdat nobby nog steeds het knop turbo er tijdens dressuur op heeft zitten. In het begin kwam ze ook als een turbo binnen gestormd, maar later ging ze weer mooi en rustiger lopen. Achteraf bleek ze in het begin nog goed zenuwachtig te zijn en dat voelt Nobby altijd gelijk, die daar dus weer misbruik van maakt. Nadat de spanning bij haar eraf was, ging bij nobby ook de ontspanning er weer. Na afloop waren we allemaal dus zeer tevreden na de eerste keer.
En uiteindelijk is dat ook door de jury beloond, ze is 3e geworden met 221 punten. Dus we gingen allemaal vol trots naar huis. Mijn verzorgster trots op haar dochter en ik weer trots op mijn nobby.
En uiteindelijk is dat ook door de jury beloond, ze is 3e geworden met 221 punten. Dus we gingen allemaal vol trots naar huis. Mijn verzorgster trots op haar dochter en ik weer trots op mijn nobby.
Re: Nobby kan het nog steeds
netjes van ze hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Nobby heeft die turbo dus nog steeds, maar wel netjes dat je verzorgster haar rustig heeft gekregen en de rest van de proef beter ging 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- nobbygaard
Die turbo heeft ze nog steedsZiggy schreef:Nobby heeft die turbo dus nog steeds, maar wel netjes dat je verzorgster haar rustig heeft gekregen en de rest van de proef beter ging

dat heeft Vera van de week ook gedaan, kwpner kon haar niet bijhouden
ik vergeet nooit de galopjes met Nobby buiten, was altijd als de dood dat ze over de kop ging

ik vergeet nooit de galopjes met Nobby buiten, was altijd als de dood dat ze over de kop ging
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

goed gedaan van het oudje met het jonkie erop 

Iemand moet de jonge mensen kinderen laten zien hoe het moet.
En Nobby heeft laten zien hoe dat ook al weer werkt.
En Nobby heeft laten zien hoe dat ook al weer werkt.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!