Ik ben een dvd aan het maken van allerlei foto's van Ronan. Voor mezelf, maar wil er ook 1 aan Marjon geven. Maar nu wil ik dus muziek er onder zetten. Hoe komen jullie aan die toepasselijke liedjes die jullie onder de filmpjes ed gebruiken? Zijn dat nummers die je goed kent en dus mooi vindt, of is er iets waar je zoiets op kunt vinden?
Ik zou nl niet weten wat voor soort muziek ik eronder zou willen zetten. Iets over vriendschap of zo, maar wat? Wie kan me helpen?
muziek onder fotoserie
-
muziek onder fotoserie
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: muziek onder fotoserie
Meestal hoor ik een nummer en denk ik: ja, dit is er 1 voor Dani en mij. Zoals 'no-one' van Alicia Keys en 'Our own love' van Anouk, maar ook veel Nederlandstalige nummers zijn erg toepasselijk. Schouder aan schouder??
Jim Bakkum en Marco Borsato hebben ook een paar mooie nummers over vriendschap. Nadine en ik hebben vorig jaar onze kur op muziek gereden op 'dapper en sterk' van Jim. Het is ook maar net wat je hebt meegemaakt met Ronan, maar als het nummer je raakt en je zit met een 'ja inderdaad'-gevoel, dan is dat het nummer wat je moet gebruiken.
Jim Bakkum en Marco Borsato hebben ook een paar mooie nummers over vriendschap. Nadine en ik hebben vorig jaar onze kur op muziek gereden op 'dapper en sterk' van Jim. Het is ook maar net wat je hebt meegemaakt met Ronan, maar als het nummer je raakt en je zit met een 'ja inderdaad'-gevoel, dan is dat het nummer wat je moet gebruiken.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6