Het F-jes topic deel 2!
Re: Het F-jes topic deel 2!
Haha ja de aanhouder wint!!! (maar hier ook wel eens paarden bij voorbaat maar een praam opgezet ter behoud van de smid zijn leven (zelfs Bink...
) )

Geluk is de vrucht van intens werk
Haha die had Fresia de eerste keer ook op hoor! Ach als ze dan wel luisteren 

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Het valt ook niet mee als je voor het eerst naar de smid moet. Ach, ze leren het vanzelf.
Beterschap voor Fiorano!
Fenna heeft het goed naar haar zin op haar nieuwe plekje.

Beterschap voor Fiorano!
Fenna heeft het goed naar haar zin op haar nieuwe plekje.

Odette&Fenna
Fenna ziet er goed uit! Fijn dat ze het naar dr zin heeft!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ze ziet er goed uit 
Dank jullie wel

Dank jullie wel

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Precies, zo dachten we bij Bink ook (waarom krom liggen als het daarmee twee vingers in de neus werk is, tenminste...volgens bink) *die deed wel erg voorbeeldig mee toen*grietsje schreef:Haha die had Fresia de eerste keer ook op hoor! Ach als ze dan wel luisteren
Hier echt meer uren in een dag of dagen in de week nodig....dan zie ik mijn Fje ook eindelijk nog weer eens in het echt.
Geluk is de vrucht van intens werk
Heb Flam laatst nog gezien en het gaat prima met haar hoor, hihi..
We, mijn vader en ik, zijn echt een beetje aan het stuntelen met het stroomdraad.. Nu stond Fjella weer aan de andere kant, zat er weer een of ander draadje niet goed.. Dit moet nu echt ophouden, want ze gaat het straks helemaal leren, is niet de bedoeling..
We, mijn vader en ik, zijn echt een beetje aan het stuntelen met het stroomdraad.. Nu stond Fjella weer aan de andere kant, zat er weer een of ander draadje niet goed.. Dit moet nu echt ophouden, want ze gaat het straks helemaal leren, is niet de bedoeling..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja ze hebben snel genoeg door dat ze er doorheen kunnenEsther schreef:Heb Flam laatst nog gezien en het gaat prima met haar hoor, hihi..
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Fenna ziet er zeker goed uit!! Orsta toch? Zie je er duidelijk in vind ik 
Ik geloof dat ik die paar weken oefenen nog wel nodig heb met die dame van mij
Tis een portretje hoor, sprékend haar moeder... Ze wil constant hard hard hard. En in draf wil ze heel graag spelen
Het was ook eigenlijk wel grappig, ze is daarin echt niet gemeen ofzo...en kan haar nog altijd makkelijk houden, ook wel fijn om te weten. Maar vanaf maandag gaan we streng bezig
Probeer iedere week 2x een paar minuten te oefenen, totdat ze normaal met me mee loopt in mijn tempo. Moet lukken!!
Toch wel een gek idee als ik terug denk aan vandaag, een jaar geleden. Weet nog precies hoe ik op mijn werk, achter de kassa, Douwina aan de telefoon kreeg. Toen ze vertelde dat Woudina bevallen was van een merrieveulen, hield ik het echt niet meer droog
Zat ik haar huilend achter m'n kassa, echt zo grappig. Wat gaat een jaar dan snel hè
Maar ben nog iedere dag super super blij met haar 
Anne was ook erg over haar te spreken woensdag. Hij stelde zelfs voor dat Finnea met de keuring wel een weekje bij hem mag staan, zodat het voor mij wat makkelijker was met oefenen

Ik geloof dat ik die paar weken oefenen nog wel nodig heb met die dame van mij

Toch wel een gek idee als ik terug denk aan vandaag, een jaar geleden. Weet nog precies hoe ik op mijn werk, achter de kassa, Douwina aan de telefoon kreeg. Toen ze vertelde dat Woudina bevallen was van een merrieveulen, hield ik het echt niet meer droog

Anne was ook erg over haar te spreken woensdag. Hij stelde zelfs voor dat Finnea met de keuring wel een weekje bij hem mag staan, zodat het voor mij wat makkelijker was met oefenen

Nu je het zegt; Ze heeft ook wel wat van Faira weg !Yoline schreef:Fenna ziet er zeker goed uit!! Orsta toch? Zie je er duidelijk in vind ik![]()

Vanmorgen hebben we bij Faira haar kaakharen weggebrand met een kaars

Maar wij hadden het gezien op de Knip en voorbreng middag in oud beijerland.
In het begin vond ze het wat eng, maar later bleef ze rustig staan !

Ik hoop dat ze volgende week een echt dametje is !

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
niets zieligs aan hoor! als je maar oplet dat het niet doorbrand, dan even je hand eropleggen dan dooft het weer, maar dat komt geniet zo vaak voor.
zelf doe ik het de laatste tijd meestal met het scheerapparaat, omdat het hier altijd zo waait, gaat mijn kaars of aansteker altijd uit en dan blijf je aansteken. Binnen durf ik het niet zo goed ivm brandgevaar, maar met de scheermachine gaat het ook prima.
zelf doe ik het de laatste tijd meestal met het scheerapparaat, omdat het hier altijd zo waait, gaat mijn kaars of aansteker altijd uit en dan blijf je aansteken. Binnen durf ik het niet zo goed ivm brandgevaar, maar met de scheermachine gaat het ook prima.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Fenna's vader is Anton, geen Orsta. Haar moeder is een Astrix.
(Fenna stond vorig jaar samen Falco, het veulen van Ursula, en dat is wel een Orsta. Gwens vader is ook Orsta)
Gefeliciteerd met Finnea! Wat gaat het hard he.
Hier op de manege worden ook alle paarden gebrand voor de keuring. Dat gaat prima hoor. Je moet het wel een paar dagen van tevoren doen, dan is het het mooist. Odette vindt het heel eng, dus bij haar doe ik het niet.
(Fenna stond vorig jaar samen Falco, het veulen van Ursula, en dat is wel een Orsta. Gwens vader is ook Orsta)
Gefeliciteerd met Finnea! Wat gaat het hard he.
Hier op de manege worden ook alle paarden gebrand voor de keuring. Dat gaat prima hoor. Je moet het wel een paar dagen van tevoren doen, dan is het het mooist. Odette vindt het heel eng, dus bij haar doe ik het niet.
Odette&Fenna
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Oooja dat is ook zo :*) Haha suf van mij. Maar ze lijkt qua koppies wel wat op de Orsta's die ik ken, haal er zo geen Anton uit.

Gisteren hebben we Fjellko naar huis gehaald om gecastreerd te worden het is echt een grote jongen geworden zijn stokmaat ligt rond de 140 cm.

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat een mooie strepen heeft Fjellko aan zowel zijn voor- als achterbenen. En hij is idd al groot zeg.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hij is zeker groot en hij wordt steeds mooier zijn benen verkleuren steeds meer ik ben ook heel trots op hem.
http://www.fjorkahoeve.nl
hij is echt knap foss 
grappig ook hoe die grakleur toch nog kan verschilen he bij ze

grappig ook hoe die grakleur toch nog kan verschilen he bij ze

Fjellko en Fenna zijn mooi!
Ben je al zo fanatiek met oefenen Reinou? Wij wandelen wel wat , maar echt oefenen doe ik niet. Fatoush is nog steeds iets kreupel in draf.....in stap zie je niks. Ik kijk het nog heel even aan, maar anders toch maar even de d.a. erbij, duurt me nu te lang. Ze moeten binnenkort toch geënt worden. Ik hoef natuurlijk niet met een kreupel dier naar de keuring gaan. Gelukkig duurt Onstwedde nog even
Ben je al zo fanatiek met oefenen Reinou? Wij wandelen wel wat , maar echt oefenen doe ik niet. Fatoush is nog steeds iets kreupel in draf.....in stap zie je niks. Ik kijk het nog heel even aan, maar anders toch maar even de d.a. erbij, duurt me nu te lang. Ze moeten binnenkort toch geënt worden. Ik hoef natuurlijk niet met een kreupel dier naar de keuring gaan. Gelukkig duurt Onstwedde nog even
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Fatoush loopt niet lekker jo? 
Ik heb Kootje 4 dagen niet gezien
Vanavond even knuffels inhalen

Ik heb Kootje 4 dagen niet gezien

Vanavond even knuffels inhalen