Heino in de wedstrijdring
Re: Heino in de wedstrijdring
Netjes hoor voor een 4 jarige.
Tsja of ik tips heb, ik neem aan dat je ook instructie hebt? Je zou zitles kunnen nemen om je balans te verbeteren, en je hakken niet op te trekken.
Tsja of ik tips heb, ik neem aan dat je ook instructie hebt? Je zou zitles kunnen nemen om je balans te verbeteren, en je hakken niet op te trekken.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ziet er netjes uit
mooi paardje ook! Succes nog!

! *Live for the moment* ! B + 10!
Jeetje Wendy, wat zuur zeg, toch wel triest dat van Bon geen verschil ziet met wisselen en overbeet.
Hopelijk gaat het dit jaar wel goed en word je er niet op afgerekend omdat van Bon je paardje nog van vorig jaar herkend.
Maar snap soms echt niks van die keuringen.
Of beter gezegd van van Bon.
Hopelijk gaat het dit jaar wel goed en word je er niet op afgerekend omdat van Bon je paardje nog van vorig jaar herkend.
Maar snap soms echt niks van die keuringen.
Of beter gezegd van van Bon.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wow Wendy! Dat zijn echt al hele mooie plaatjes! Heino ziet er super uit en zo te zien doet hij het ook super!
Heino is al een hele vent geworden! Hij is toch ook een Herman? Ons Herman H'tje is echt een heel ander type, grappig om die verschillen zo te zien.
Hij doet het echt al super zeg! Ben benieuwd naar hem zaterdag
Hij doet het echt al super zeg! Ben benieuwd naar hem zaterdag

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
@Rowenna: Dat hij wordt herkend weet ik wel zeker, dat is het nadeel als je een witte hebt!
We zullen zien hoe het gaat aflopen.
@Jilly: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere Hermannakomelingen. Ken alleen Hermansen maar, tja dat is natuurlijk een enorm gaaf exemplaar. En die van mezelf mag er ook wel zijn, al zeg ik het zelf
Maar verder........
Ik ben ook benieuwd zaterdag, de ene dag loopt hij geweldig, de andere dag is er geen land mee te bezeilen, dus het wordt nog een verrassing. Wel naar ons toekomen hoor, ik herken niemand maar vind het wel eens leuk om andere fwers te ontmoeten.
We zullen zien hoe het gaat aflopen.
@Jilly: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere Hermannakomelingen. Ken alleen Hermansen maar, tja dat is natuurlijk een enorm gaaf exemplaar. En die van mezelf mag er ook wel zijn, al zeg ik het zelf

Ik ben ook benieuwd zaterdag, de ene dag loopt hij geweldig, de andere dag is er geen land mee te bezeilen, dus het wordt nog een verrassing. Wel naar ons toekomen hoor, ik herken niemand maar vind het wel eens leuk om andere fwers te ontmoeten.
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Wat een mooie fjord zeg!:D
Wat een leuke kleur ook!
Maar ik zou zeker officieel gaan starten want het ziet er zo heel netjes uit.
Wat een leuke kleur ook!
Maar ik zou zeker officieel gaan starten want het ziet er zo heel netjes uit.

Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
- rocky&moby
erg mooie fjord, apart kleurtje. Voor een 4 jarige doet hij het goed maar let op zijn achterhand en jou houding zoals je al aangeeft.