Djimm *véél foto's*
Re: Djimm *véél foto's*
Wauw, hij is echt heel gaaf zeg!!!
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
-
Wow, wat een mooie foto's. Je zou je er haast naar bij voelen dat je hem daar weg moest halen tussen al zijn vriendjes, die ook nog met zijn alle mee naar boven hollen. Wat geweldig mooi.
En het zal wel even wennen voor hem zijn, weer even herintegreren op Hollandse geboortegrond. Hij ziet er wel uit als een heerlijk ventje Daphne!
En het zal wel even wennen voor hem zijn, weer even herintegreren op Hollandse geboortegrond. Hij ziet er wel uit als een heerlijk ventje Daphne!
Hij is stoerrrrrrr

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Echt geweldige foto's! Bizar inderdaad, echt een kudde
Hij ziet er onwijs goed uit!

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- kristelhans
Allemachtig wat een tank! Wat een prachtige fjord! Ik weet niet hoe hij er voor de opfok uitzag maar hij straalt gewoon helemaal..wat een machtig beest! En wat een heerlijke plek om op te groeien zeg..had wel veel over die opfok gehoord/gelezen maar nu zie ik voor het eerst plaatjes..prachtig! Is de lange rit ook wel waard dus. Geniet van je tankje!
Wat een gebied, heerlijk!
En meneer is niets tekort gekomen daar... dit is imo wel echt de manier van opfok. Lekker gewoon dier zijn!
En meneer is niets tekort gekomen daar... dit is imo wel echt de manier van opfok. Lekker gewoon dier zijn!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat is Djimm toch een knappe jongen zeg!! Fijn dat hij terug is (maar zo te zien was het daar ook echt een paradijsje)
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Knappe Djimm, hij is echt heel stoer! En zo te zien ook wel heel braaf met meelopen, of viel dat in het echt tegen?
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Wat een knappe vent! Mooie nek en die voorpluk!! 

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mooie kleurtjes heeft hij! Stoere knol hoor.. En wat zal hij zijn weitje voorlopig ff saai vinden! 

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Wederom bedankt voor alle leuke reacties! 
Anna, Djimm liep echt superbraaf mee, zelfs toen de hele kudde aan kwam stormen. Braaf peerd! Op de boerderij waar hij nu staat vindt hij het meelopen een stuk spannender: grote machines, wapperend plastic en allemaal vreemde paarden. Nouja, we gaan gewoon rustig aan kleine stukjes wandelen. Hij is wel heel goed gewend aan het meelopen opzich en dus ook aan het om- en afdoen van het halster. Dat bouwen we gewoon rustig uit, maar ik laat hem nu eerst maar even wennen aan zijn -minder spectaculaire- nieuwe omgeving!

Anna, Djimm liep echt superbraaf mee, zelfs toen de hele kudde aan kwam stormen. Braaf peerd! Op de boerderij waar hij nu staat vindt hij het meelopen een stuk spannender: grote machines, wapperend plastic en allemaal vreemde paarden. Nouja, we gaan gewoon rustig aan kleine stukjes wandelen. Hij is wel heel goed gewend aan het meelopen opzich en dus ook aan het om- en afdoen van het halster. Dat bouwen we gewoon rustig uit, maar ik laat hem nu eerst maar even wennen aan zijn -minder spectaculaire- nieuwe omgeving!
Niks geen kleine Djimm(a)
meer, die hij is Gaaaf! 

O Daphne, wat ziet Djimm er geweldig uit!! Die manen, niet knippen hoor!
En wat Suzanne zei over de gelijkenis met Evita, dat vond ik nou met Dhalene, 2 druppels.
Tsjerk heeft mooie kinderen gemaakt in Nederland, jammer dat het er zo weinig zijn!!
Lekker blijven spammen hoor met foto's
En wat Suzanne zei over de gelijkenis met Evita, dat vond ik nou met Dhalene, 2 druppels.
Tsjerk heeft mooie kinderen gemaakt in Nederland, jammer dat het er zo weinig zijn!!
Lekker blijven spammen hoor met foto's

Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Wat ziet Djimm er goed uit zeg!! Stoere vent
En wat Wendy ook zegt, ik zie behoorlijk wat gelijkenissen met zijn zus Dhalene.
En die manen, niet knippen hoor!!!
Ik ben eigenlijk meer van de boogjes maar ik vind zijn manen zo stoer dat ik er zelfs aan twijfel of ik ze bij Dhalene niet zal laten groeien na de keuring.
Ze heeft namelijk zulke rotmanen om te knippen.
Geniet er maar lekker van dat je hem weer thuis hebt!!

En wat Wendy ook zegt, ik zie behoorlijk wat gelijkenissen met zijn zus Dhalene.
En die manen, niet knippen hoor!!!
Ik ben eigenlijk meer van de boogjes maar ik vind zijn manen zo stoer dat ik er zelfs aan twijfel of ik ze bij Dhalene niet zal laten groeien na de keuring.
Ze heeft namelijk zulke rotmanen om te knippen.
Geniet er maar lekker van dat je hem weer thuis hebt!!
-
We zouden eigenlijk eens een soortegelijke foto moeten maken van onze Tsjerkjes en die in een topic moeten zetten. Dan zie je de verschillen en overeenkomsten! Alleen is mijn fototoestel kaduuk!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Gaan we doen Suzanne! Dan moeten we ook Dhalene op de foto krijgen, alle FW-Tsjerkjes naast elkaar!
Ik ben echt een korte manen fan, maar dit staat hem toch érrug stoer!!
Ik ben geen fanatieke FW-er maar hier doe ik graag aan mee!Daphne schreef:Gaan we doen Suzanne! Dan moeten we ook Dhalene op de foto krijgen, alle FW-Tsjerkjes naast elkaar!

We willen Dhalene sowieso wel eens weer op de foto zien hoor Lot, lang niet iedereen is in de gelegenheid om naar de keuring van Vrouwenpolder te komen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco