Een paar foto's van ons lang weekendje weg
Re: Een paar foto's van ons lang weekendje weg
Marijke, n.a.v van jouw vraag (aan Annalynn)of je een omgeving als je daar vaak rijdt nog mooi kon vinden kan ik ook maar één antwoord op geven....ja!! Ik rijd altijd in de Drunense Duinen en ik blijf me verwonderen over de veranderingen met de seizoenen en ik ontdek steeds weer nieuwe plekken en weggetjes terwijl ik daar als kind al reed, wandelde en speelde.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
De Drunense Duinen zijn ook schitterend ja! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat niet gaat vervelen
. Maar ik moet ook zeggen dat het bos bij ons me ook nog steeds niet verveelt hoor.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Oh wat mooi daar
Wij willen in oktober met de paarden hier van stal een weekendje weg maar dit is dus zeker een aanrader?
Ros krijgt ook weer jeuk of niet?

Wij willen in oktober met de paarden hier van stal een weekendje weg maar dit is dus zeker een aanrader?
Ros krijgt ook weer jeuk of niet?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hee Marijke ik zie allemaal bekende plaatjes
Wij rijden ook veel daar in het bos! Mn met de dravers, gaan we bij Eerbeek Coldenhove erin en dan richting Schaarsbergen in grote lijnen, kilometers maken !
Keken jullie paarden niet op van die grote runderen? Waar zaten jullie in Laag Soeren?

Wij rijden ook veel daar in het bos! Mn met de dravers, gaan we bij Eerbeek Coldenhove erin en dan richting Schaarsbergen in grote lijnen, kilometers maken !
Keken jullie paarden niet op van die grote runderen? Waar zaten jullie in Laag Soeren?
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

@Charret: Ros heeft inderdaad weer aan zijn hoofd geschuurd, maar het is allemaal haar wat mist gelukkig geen wondjes. De huid is mooi zacht, zijn manen zien er niet uit door de deken dat is nog niet kapot geschuurd. Door het goedje dat ik smeer worden zijn manen zo vies
. Dit is zeker een aanrader maar het is wel zwaar terrein.
@Krista: we zaten bij Boszicht. Het is echt super relaxed daar. De paarden stonden inderdaad wel even te kijken naar de runderen maar na de eerste vonden die van ons het weer normaal. Ik denk dat wij meer onder de indruk zijn, zeker als ze midden op het pad liggen en je er bijna niet langs kan
.
Kilometers maken kan je daar zeker! Kan me voorstellen dat het voor de dravers een fantastisch trainingsgebied is
.

@Krista: we zaten bij Boszicht. Het is echt super relaxed daar. De paarden stonden inderdaad wel even te kijken naar de runderen maar na de eerste vonden die van ons het weer normaal. Ik denk dat wij meer onder de indruk zijn, zeker als ze midden op het pad liggen en je er bijna niet langs kan

Kilometers maken kan je daar zeker! Kan me voorstellen dat het voor de dravers een fantastisch trainingsgebied is

Morgan!! 

Marijke o leuk daar! Ja apart he die beesten gaan niet eens aan de kant
Die van ons zijn er de eerste paar keer meestal wel bangig van. behalve Vivaldi die zag ze voor het eerst, stopte voor de kar, kap erop, en begon me naar die beesten te schreeuwen...
haha. Die keken natuurlijk niet op of om dus hij stapte maar weer door 

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

Dat is dan denk ik toch weer het bloedverschil, die dieren zijn natuurlijk ook hartstikke indrukwekkend met die grote hoorntjes op hun koppies. Alleen de kalfjes zien er ernstig knuffelbaar uit. Die arme Vivaldi doe je zo je best en dan geven ze nog geen sjoege
.

Morgan!! 

hihi, hier zagen we ook verschil in bloedvoering. maar dan dat Zoef er zo langs liep. en Benji (mijn arabier) er met een grote boog omheen wilde. die komt daar twee a drie keer per jaar en vindt die koeien nog steeds eng ;-)
---
Prachtige omgeving zeg, dat is echt genieten!
Dat ziet er heerlijk uit! Lijkt me heerlijk om zo een paar dagen met je paard in de natuur rond te tuffen 

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
* 02-05-2001 † 05-02-2012