@Janneke: de eeste drie foto's zijn van een korte rit die we gemaakt hebben. We hebben ons door Dennis met de trailer af laten zetten. De andere foto's met de IJslanders en Schotse Hooglanders zijn van de rit die we maandag gemaakt hebben, toen hebben we +/- 35 km gereden en zijn we een aantal keer verkeerd gereden. Ik heb 6 uur op Ros gezeten en naast Ros gelopen. Veel gestapt en genoten van de natuur.
@Kristel: het hoofdstel heb ik zelf een beetje in elkaar geknutseld, twee korte scharen van een hack en daar twee neusriemen doorheen gefrummeld. Zo kan hij tussendoor ook wat grazen zonder bit dat in de weg zit. Daarnaast zijn Ros en Shannon zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd en willen er nog wel eens een racepartijtje van maken. Door de hefboom heb ik wel wat te vertellen als het nodig is. Het bevalt mij prima

.
@Janna: vorig jaar hebben we de runderen al meegemaakt en toen vond ik het de eerste keer wel spannend. Nu wisten we dat die dieren niet op of om kijken, de IJslanders waren een stuk nieuwsgieriger en liepen ook nog een eindje met ons mee. Maar ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld.
Het is inderdaad een schitterende omgeving, ondanks dat ik zelf op de Veluwe woon en eigenlijk altijd in het Speulder- of Sprielderbos rijdt is dit toch wel weer een wereld van verschil. Ook het Kootwijkerzand wat ook bij ons in de buurt zit haalt het hierbij bij lange na niet. Echt een enorme diversiteit in landschap. Voor de wagen was het geen doen. Hij heeft één rit voor de wagen door het bos gemaakt maar dat was bijna mishandeling, het zand was zo zwaar dat de wielen niet eens meer konden draaien op sommige stukken.
We hebben al afgesproken dat we volgend jaar een ander deel van Nederland gaan bewonderen na hier twee jaar geweest te zijn.
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010