Masja kent het zo onderhand wel, maar als ze in de gaten heeft waar we naartoe lopen heeft ze altijd ongelofelijke haast want trek in het verse gras ... Emma ontpopt zich als een prettige fjord met het onverstoorbare karakter van haar moeder maar vond dit wandelingetje toch best spannend. Flora mocht voor het eerst op deze manier mee. Alleen had ze van te voren opeens bedacht dat ze een halster toch een vervelend ding vond ... dus het duurde ongeveer een uur voordat we haar te pakken hadden. Daarna liep ze als een lammetje mee.
Masja voorop met haar menhoofdstel aan, kleine Flora in het midden, die had moeite de grote passen van mams bij te houden, Emma sloot de rij en was volgens mij een beetje beledigd dat ze achteraan moest lopen.
Grootste verrassing van deze middag was dat Flora, wellicht door alle spanning, in de zomerwei opeens weer aan de uier van Masja hing

Later zelf eens even aan die uier getrokken en ja hoor, de melk spuit er uit!
Dat is toch niet normaal ... ik heb haar in het najaar een aantal weken van de merrie afgehad en nu dit ... kan het eigenlijk kwaad? moet ik actie ondernemen of komt het vanzelf goed