Ik vond het heel bijzonder om oma naar mijn paard mee te nemen..door haar en opa heb ik de kans gehad om zoveel paard te rijden toen ik jong was omdat er altijd welshjes en shetjes bij hun stonden..Beer was ontzettend voorzichtig en rustig...zo bizar! Ik had hem steeds stevig vast (zie je wel op de foto's) want Beer is normaal superlomp bij andere mensen en ik wilde natuurlijk niet dat ie een hapje oma zou nemen! Hij vond de rolstoel heel interessant maar wilde oma steeds niet aanraken..alleen snuffen..oma had een pepermuntje (rol) mee genomen en wilde dit aan Beer geven maar hij pakte het niet aan van haar..wel snuffen en dan naar mij kijken en weer snuffen..ik pakte het pepermuntje en toen wilde hij wel eten..bizar! Nou, hier de foto's!

Familie Hans

Hier probeer ik Beer wat tegen te houden..haha hoe idioot groot lijkt hij hier ook weer!?

Oma vraagt waar ik het bos inga en ik wijs aan waar het pad loopt..Beer helpt mee..

Pepermuntje? Beer is een en al fascinatie voor de rolstoel en het kleine grijze mensje erin..

Poging 2 met pepermuntje..

Beer denkt, heb je niks anders eetbaars in die tas zitten?

En nog een ingezoomd stukje van foto 1..misschien print ik deze wel even uit voor oma..zal ze wel leuk vinden denk ik!
Bedankt voor het kijken!