Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
- Ilonka
Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Gefeliciteerd Kristel!
Wie is Ilse?
Ilonk is vandaag 22 geworden, nu is ze officieel 18 jaar ouder dan Brass...
Wie is Ilse?
Ilonk is vandaag 22 geworden, nu is ze officieel 18 jaar ouder dan Brass...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- kristelhans
Bedankt voor de felicitaties! Annalynn, jij bent morgen aan de beurt toch?
Ook gefeliciteerd met je oude fjordentaart! 
Ilse is mijn nichtje en een vriendin van Marleen (ja, weer heel toevallig allemaal)...die komt vanmiddag langs met haar ouders (mijn oom en tante) en oma..ze gaan ook mee Beer bekijken!

Ilse is mijn nichtje en een vriendin van Marleen (ja, weer heel toevallig allemaal)...die komt vanmiddag langs met haar ouders (mijn oom en tante) en oma..ze gaan ook mee Beer bekijken!
Gefeli Kristel! Al 30, hihihi.
Annalynn ook gefeli met Ilonk.
Heftige actie van Bailey Sterre! Dan schrik je wel ff ja.
Ik ben hier een beetje inspiratieloos, zal wel komen door de rust die ik hier heb. Gister met Bjørn vrijgesprongen, en straks weet ik nog niet wat ik ga doen.
Annalynn ook gefeli met Ilonk.
Heftige actie van Bailey Sterre! Dan schrik je wel ff ja.
Ik ben hier een beetje inspiratieloos, zal wel komen door de rust die ik hier heb. Gister met Bjørn vrijgesprongen, en straks weet ik nog niet wat ik ga doen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Anous, ga een lekkere taart bakken en stuur 'm op naar mij! 

Gaat een beetje moeilijk zonder oven (combi), staat nog bij Wilfred z'n auto in de kofferbak. Ik heb dus weer 2 kratten bier in de auto staan.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
- kristelhans
Thanks! En we zijn bijna aan een nieuw deel toe!
Jjjaaa, we zijn bijna toe aan: Geen polonaise aan ons lijf, de B-tjes kletsen verder in deel 5!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Wat is het stil hier dames! 

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Oh, ook gefeli met Ilonk Annalynn!
het is hier inderdaad wat stil Anouska, ben het met je eens. Kom op dames, lekker door ouwehoeren
het is hier inderdaad wat stil Anouska, ben het met je eens. Kom op dames, lekker door ouwehoeren

anders komen we nooit bij die polonaise-lijf-deel-5 

Gefeliciteerd Kristel!
Dat was even spannend dan Sterre! Ben blij dat ik niet de enige ben met dat soort fratsen. Aleen heb ik geen bos in de buurt dus mij gaat het gewoon midden over de weg heen

Had ik trouwens al verteld dat ik balkjes heb gelopen met Beauty (met mij erop dan :p )? Naja heb maandag eens geprobeerd. Als ik er in stap opaf ga en vlak voor de balken aandraaf gaat het goed, anders heeft mevrouw teveel tijd om na te denken en erlangs te gaan
Rijden gaat verder voor geen meter! Sterk en druk en scheef. Aaaarg! Wedstrijd wordt echt niks
Vandaag lekker in de paddock gegooid, was te moe om te rijden
Vandaag druk aan het schilderen geweest
Trailer moet af!
Dat was even spannend dan Sterre! Ben blij dat ik niet de enige ben met dat soort fratsen. Aleen heb ik geen bos in de buurt dus mij gaat het gewoon midden over de weg heen

Had ik trouwens al verteld dat ik balkjes heb gelopen met Beauty (met mij erop dan :p )? Naja heb maandag eens geprobeerd. Als ik er in stap opaf ga en vlak voor de balken aandraaf gaat het goed, anders heeft mevrouw teveel tijd om na te denken en erlangs te gaan

Rijden gaat verder voor geen meter! Sterk en druk en scheef. Aaaarg! Wedstrijd wordt echt niks

Vandaag lekker in de paddock gegooid, was te moe om te rijden

- kristelhans
Ik geloof dat Annalynn vandaag jarig is! Gefeliciteerd! Als ik er naast zit...haha oeps..
Beer is vandaag op z'n bek gegaan met freestylen..hij ging te hard en ik wilde hem van richting laten veranderen en in een sliding/draai ging ie onderuit..geloof dat het wel pijn deed..maar hij is niet kreupel ofzo..heb hem daarna nog even laten stappen op het harde..helemaal gewassen en daarna nog extra opgelet of ie raar liep maar hij had vooral veel praatjes..morgen maar eens kijken of ie stijf is..ik schrok wel..twas echt in zijn enthousiasme maar toch..
Beer is vandaag op z'n bek gegaan met freestylen..hij ging te hard en ik wilde hem van richting laten veranderen en in een sliding/draai ging ie onderuit..geloof dat het wel pijn deed..maar hij is niet kreupel ofzo..heb hem daarna nog even laten stappen op het harde..helemaal gewassen en daarna nog extra opgelet of ie raar liep maar hij had vooral veel praatjes..morgen maar eens kijken of ie stijf is..ik schrok wel..twas echt in zijn enthousiasme maar toch..
Inderdaad Kristel, ik denk er ook ineens aan.
Annalynn, je was toch jarig inderdaad? Gefeliciteerd!
Arme Beer, zomaar op z'n neus gegaan. Dat is wel schrikken, zeker met alle dingen die jullie de afgelopen tijd meegemaakt hebben! Ik hoop dat het niet erg is. Bailey is ook wel eens op z'n neus gegaan in overenthousiasme met freestylen en rondjesrennen, en hij heeft er echt nog nooit wat aan over gehouden.
Leuk Tessa, balkjes lopen! Ik wil het met Bailey ook vaker doen, maar omdat ik meestal alleen rijd is het dan niet zo handig, want dan moet ik 100 x afstappen voordat ze goedliggen. Schiet de trailer al op?
Ik ben weer lekker aan't nachtbraken hier. Vanmiddag de hele middag rondgehangen in de copyshop om mijn boekjes te printen. Gaat altijd zoooo traaaaag in die winkels, ongelooflijk! Gelukkig wilde m'n moeder mee, dus we hebben lekker gekletst
Net alle pagina's gevouwen, morgen binden en gaten erin snijden. Vooral die gaten erin maak ik me wat zorgen om. Heb ik een mooi boekje, wil ik er een gat in! Klinkt als slecht idee, maar is 'n goed concept dus t moet maar. Je bent kunstenaar of niet he
Annalynn, je was toch jarig inderdaad? Gefeliciteerd!
Arme Beer, zomaar op z'n neus gegaan. Dat is wel schrikken, zeker met alle dingen die jullie de afgelopen tijd meegemaakt hebben! Ik hoop dat het niet erg is. Bailey is ook wel eens op z'n neus gegaan in overenthousiasme met freestylen en rondjesrennen, en hij heeft er echt nog nooit wat aan over gehouden.
Leuk Tessa, balkjes lopen! Ik wil het met Bailey ook vaker doen, maar omdat ik meestal alleen rijd is het dan niet zo handig, want dan moet ik 100 x afstappen voordat ze goedliggen. Schiet de trailer al op?
Ik ben weer lekker aan't nachtbraken hier. Vanmiddag de hele middag rondgehangen in de copyshop om mijn boekjes te printen. Gaat altijd zoooo traaaaag in die winkels, ongelooflijk! Gelukkig wilde m'n moeder mee, dus we hebben lekker gekletst

Net alle pagina's gevouwen, morgen binden en gaten erin snijden. Vooral die gaten erin maak ik me wat zorgen om. Heb ik een mooi boekje, wil ik er een gat in! Klinkt als slecht idee, maar is 'n goed concept dus t moet maar. Je bent kunstenaar of niet he

Nog gefeliciteerd Annalynn!
Gister Bjørn weer gereden, liep linksom minder als rechtsom. Paar keer last gehad van kabouters, maar ach. Straks ff mesten en niks doen.
Gister Bjørn weer gereden, liep linksom minder als rechtsom. Paar keer last gehad van kabouters, maar ach. Straks ff mesten en niks doen.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
@kristel: de max massa van de trailer is 1300kg.
Vanmorgen zijn we er weer aan bezig geweest. Werk wat tot nu toe gedaan is:
- complete onderstel geborsteld (met staalborstel op haakse slijptol) en in de zilververf gezet. De niet zichtbare delen in de tectyl gezet (zwarte beschermende laag, oa tegen steenslag)
- al het losse ijzerwerk (beugels, wandsteunen aan de buitenkant) geborsteld en in de zilververf gezet.
- achterlichtbalk, waar ook de veer voor de laadklep zit, was rot. Daar dus nieuw ijzer in gelast.
- 5 nieuwe wanden geplaatst, betonplex 18mm, alles afgekit
- binnenkant gegrond, gegrond en afgelakt met zijdeglans wit.
- nieuwe spatborden en sluitwerk besteld, hopelijk morgen geleverd.
Nog te doen:
- frame voor laadklep lassen
- deur met frame pas maken
- verlichting aanleggen
- vloer leggen
- rubber op de vloer en klep maken
- oplooprem nakijken
- klein werk
nu maar duimen dat we het voor vrijdag af krijgen
gr mike
Vanmorgen zijn we er weer aan bezig geweest. Werk wat tot nu toe gedaan is:
- complete onderstel geborsteld (met staalborstel op haakse slijptol) en in de zilververf gezet. De niet zichtbare delen in de tectyl gezet (zwarte beschermende laag, oa tegen steenslag)
- al het losse ijzerwerk (beugels, wandsteunen aan de buitenkant) geborsteld en in de zilververf gezet.
- achterlichtbalk, waar ook de veer voor de laadklep zit, was rot. Daar dus nieuw ijzer in gelast.
- 5 nieuwe wanden geplaatst, betonplex 18mm, alles afgekit
- binnenkant gegrond, gegrond en afgelakt met zijdeglans wit.
- nieuwe spatborden en sluitwerk besteld, hopelijk morgen geleverd.
Nog te doen:
- frame voor laadklep lassen
- deur met frame pas maken
- verlichting aanleggen
- vloer leggen
- rubber op de vloer en klep maken
- oplooprem nakijken
- klein werk
nu maar duimen dat we het voor vrijdag af krijgen
gr mike
Beauty
Zo Mike, jullie zijn al lekker bezig geweest! Tessa mag haar handjes wel dicht knijpen met zo'n handige vriend! Mijne is ook zo handig
.

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Makkelijk is het zeker als ze handig zijn 
Hoop zo dat trailer op tijd af is!
Heb gisteren even gereden maar echt heel super gaat het niet :p Ze schoot ook weer een keer de andere kant op.. Ze is goed aan het puberen
Hopelijk heeft Beer nika aan z'n val overgehouden! Brokkenpiloot dat het is

Hoop zo dat trailer op tijd af is!
Heb gisteren even gereden maar echt heel super gaat het niet :p Ze schoot ook weer een keer de andere kant op.. Ze is goed aan het puberen

Hopelijk heeft Beer nika aan z'n val overgehouden! Brokkenpiloot dat het is

- kristelhans
Jemig, doe mij zo'n kerel! Die van mij is a-technisch en onhandig haha..en ik ook..lekker dus!
Beer was niet stijf ofzo vandaag..gelukkig..hij heeft wel vrij gehad..alleen bezoek van Miss Montreal gehad hihi..zie PP.

Zussie en Beer (met vreten..dan is ie braaf)
Beer was niet stijf ofzo vandaag..gelukkig..hij heeft wel vrij gehad..alleen bezoek van Miss Montreal gehad hihi..zie PP.

Zussie en Beer (met vreten..dan is ie braaf)