Annelisa opgehaald
Annelisa opgehaald
Afgelopen zaterdag hebben we Annelisa opgehaald uit Harkema.
Ik kon niet wachten om haar eindelijk op te halen en weer van haar mooie koppie te genieten.
Annelisa liep heel braaf de trailer op ze heeft de reis van ruim 2 uur goed doorstaan.
Toen we bij stal aan kwamen hebben we Annelisa in de bak gezet om zo even kennis te maken met Cai, Foss en Pebbels.
Cai dacht jes deze dame is voor mij en het was liefde op het eerste gezicht wel jammer dat het alleen bij Cai vandaan kwam want Annelisa vond het even leuk maar toen hij te opdringerig werd kreeg hij een knal en de liefde was over.
Toen Pebbels die dacht weer een indringer dus als ik haar even laat zien wie ik ben gaat Annelisa wel weg, maar helaas Annelisa gaf Pebbels een knal en Pebbels wist gelijk er valt niet met deze merrie te sollen.
Toen Cai kwam heeft het zeker 2 weken geduurd voordat ze een beetje aardig deed tegen Cai maar met Annelisa weet ze gelijk dat ze niet lelijk moet doen tegen haar want dan krijgt ze een koekje van eigen deeg.
Zondag ben ik lekker met haar gaan rijden en ze was heel braaf, ze moet alleen wennen aan al het verkeer en al de drukte hier maar dat went snel met 2 ervaren fjorden om je heen.
Ze vond het heerlijk om lekker door het bos te gaan ze was de hele tijd aan het proesten.
Ik ben heel blij met deze mooie en lieve merrie het is een geweldig paard waar ik heel veel plezier van ga krijgen.
Ik kon niet wachten om haar eindelijk op te halen en weer van haar mooie koppie te genieten.
Annelisa liep heel braaf de trailer op ze heeft de reis van ruim 2 uur goed doorstaan.
Toen we bij stal aan kwamen hebben we Annelisa in de bak gezet om zo even kennis te maken met Cai, Foss en Pebbels.
Cai dacht jes deze dame is voor mij en het was liefde op het eerste gezicht wel jammer dat het alleen bij Cai vandaan kwam want Annelisa vond het even leuk maar toen hij te opdringerig werd kreeg hij een knal en de liefde was over.
Toen Pebbels die dacht weer een indringer dus als ik haar even laat zien wie ik ben gaat Annelisa wel weg, maar helaas Annelisa gaf Pebbels een knal en Pebbels wist gelijk er valt niet met deze merrie te sollen.
Toen Cai kwam heeft het zeker 2 weken geduurd voordat ze een beetje aardig deed tegen Cai maar met Annelisa weet ze gelijk dat ze niet lelijk moet doen tegen haar want dan krijgt ze een koekje van eigen deeg.
Zondag ben ik lekker met haar gaan rijden en ze was heel braaf, ze moet alleen wennen aan al het verkeer en al de drukte hier maar dat went snel met 2 ervaren fjorden om je heen.
Ze vond het heerlijk om lekker door het bos te gaan ze was de hele tijd aan het proesten.
Ik ben heel blij met deze mooie en lieve merrie het is een geweldig paard waar ik heel veel plezier van ga krijgen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Re: Annelisa opgehaald
heel veel plezier met je mooie dame, maar dat gaat vast lukken!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Heel veel plezier samen. Dat verkeer komt vanzelf goed 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Annelisa boft maar met zo'n leuk nieuw thuis en wij kunnen haar blijven volgen (ook niet onbelangrijk, hahaha). Heel veel plezier met haar.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nancy imka
Dat vraagt natuurlijk wel om foto's!
Ik ga echt mijn best doen om de foto's te plaatsen want ik wil haar graag laten zien.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Je zou bijna vergeten dat er nog pit in zit, zo relaxt dat Annelisa meestal is 
Denk dat ze zich wel gaat vermaken met buitenritjes in die mooie omgeving bij jullie! Ze went vast snel genoeg aan het verkeer en zo. Weet alleen niet of dat ook voor koeien geldt
Ach een paar goede leermeesters en dan komt ze daar vast ook overheen!

Denk dat ze zich wel gaat vermaken met buitenritjes in die mooie omgeving bij jullie! Ze went vast snel genoeg aan het verkeer en zo. Weet alleen niet of dat ook voor koeien geldt

Het verkeer gaat ze aan wennen zelfs al een viaduct over de snelweg gehad met Foss als leermeester en het ging super.
In het bos geniet ze van elke pas die ze doet en bokken kan ze ook dus alles zit erop en eraan.
Het is een fantastisch paard ik ben echt verliefd op haar ze heeft mijn hart gestolen ben erg gelukkig met haar, na alles kan ik weer genieten en dat door Annelisa ben zo blij met haar.
Pit heeft ze zeker maar op een eerlijke manier.
In het bos geniet ze van elke pas die ze doet en bokken kan ze ook dus alles zit erop en eraan.
Het is een fantastisch paard ik ben echt verliefd op haar ze heeft mijn hart gestolen ben erg gelukkig met haar, na alles kan ik weer genieten en dat door Annelisa ben zo blij met haar.
Pit heeft ze zeker maar op een eerlijke manier.
hihi Cai was altijd al wat opdringerig als het ging om nieuwe paarden.
Maar super dat jij ook zo geniet van je nieuwe aanwinst!
Maar super dat jij ook zo geniet van je nieuwe aanwinst!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Heerlijk dat je zo happy bent met je nieuwe aanwinst! Geniet van deze mooie dame.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Gefeliciteerd met Annelisa, het is een prachtig dier!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Lieve Karin,
Van harte gefeliciteerd met jouw merrie...weet je nog en paar maanden geleden...ik..een merrie...echt niet..!!
Zo zie je maar weer, ik wens jou heel veel geluk met haar een hoop dat we nog heel lang samen gezellig kunnen genieten van onze paardenvrienden...
Liefs Marcha
Van harte gefeliciteerd met jouw merrie...weet je nog en paar maanden geleden...ik..een merrie...echt niet..!!
Zo zie je maar weer, ik wens jou heel veel geluk met haar een hoop dat we nog heel lang samen gezellig kunnen genieten van onze paardenvrienden...
Liefs Marcha
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige merrie Karin!
Fijn dat je zo van haar geniet
Fijn dat je zo van haar geniet

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)