verkoop rossner

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Rosantjuh(L)banjer

Re: verkoop rossner

Bericht door Rosantjuh(L)banjer » di 18 mei 2010, 20:50

Ik heb sinds eind december ook een zadel bij de divoza.

Ik had ook timmo en ben er erg tevreden over.
IK heb nu een marjoman valentia en ben er zeer over te spreken.
Eerst had ik het opgehaald en getest maar het lag me niet naar mijn zin ze zijn komen kijken op hun kosten hebben het goed gemaakt op hun kosten en zelfs terug gebracht met zadelmaker erbij allemaal op hun kosten.

Als een rossner het niet is kan je die altijd proberen kan altijd vragen of ze die mee willen nemen. ;)

Het is wel een dressuur zadel maar volgens mij wil je die ook of niet?
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Afbeelding
Tot een kleine BellaX Winser G

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Charret

Bericht door Charret » di 18 mei 2010, 20:53

Vera schreef:bij mij hetzelfde hoor, ze zeiden dat ik er eerst maar eens 3 maanden mee moest gaan rijden dan zou het wel zakken en passen, nou mooi niet dus maar ook geen geld terug. Uiteindelijk hebben we het nieuwe zadel voor een tweedehands passende kunnen omruilen. Ik wilde die wel nieuw, maar dan met de garantie erbij dat ik niet zou betalen als het niet paste, ze hadden hem namelijk alleen in vzh op voorraad en wij wilden dressuur, maar dat wilde ze niet garanderen. Toen heb ik dat 2e handse maar genomen, we moesten ook nog moeilijk doen om onze nieuwe singel en beugels erbij te krijgen, die zouden ze ook wel even omruilen. Het is gelijk voor het laatst geweest dat ik daar ben geweest. Heeft me veel geld gekost. Maar het is ook nog elke keer 200km rijden met je paard ernaartoe en weer terug.
Hier dus PRECIES hetzelfde verhaal :))
Ook die Timo is hier de eerste keer geweest. Vreselijk :(
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Viv

Bericht door Viv » wo 19 mei 2010, 05:17

Vreemd ik heb mijn zadel van Tjo destijds zo terug kunnen geven (1,5 jaar oud en 6x mee gereden) en kreeg er zo de volle mep voor terug.

Ik vind Rossners hele fijne zadels, passen op vrij veel fjorden (helaas niet op die speklap van mij) maar de zadelpasser van Divoza hoef ik er ook niet bij :=
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Vera

Bericht door Vera » wo 19 mei 2010, 06:30

het zadel is wel fijn,maar de winkel (of het personeel) is een drama daar!
en het was niet de eerste keer, ik had iets soortgelijks ook al eens met een tweespan tuig aan de hand gehad, dus ik ben er helemaal klaar mee, ga geen 400 km meer in de auto zitten om daar met iets waardeloos vandaan te komen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » wo 19 mei 2010, 10:01

Met rocky bleek de rossner na 4 a 5 maanden toch niet goed te liggen hij kreeg een drukplek. Ik mocht hem toen terug geven en heb geen ander zadel bij divoza gekocht, prima service geweest dus.

Ik heb een henri de rivel gehad daarna, heel fijn zadel ik heb hem nog steeds maar helaas past hij niet op mijn huidige paard.

Ik zou ook voor een maatwerk zadel gaan. Jou paard heeft een waarschijnlijk een gevoelige rug ontwikkeld en, ik zou niet aan blijven rommelen dat kost ook handen met geld en wellicht blijvende schade bij je paard. Hulsebos is inderdaad geen maatwerk, de bomen zijn standaard.
adanco
Contacteer:

Bericht door adanco » do 20 mei 2010, 07:51

8) Hoezo verbaasd haha 8)
Ga het met open vizier tegemoet Tamara, anders wordt t sowieso niks.
Succes!!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008

L2 Fjordsport

Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » do 20 mei 2010, 15:59

Doe ik ook. ik denk ook dat het nu anders is, ook veer hem, omdat ie toen een zadel na ging kijken wat daar iet gekocht was, en nu, hopenlijk, koop ik er wel 1. Moet niet kunnen natuurlijk..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
priztwir

Bericht door priztwir » za 22 mei 2010, 17:03

In leek hebben ze volgens mij wel goede service.:D

Alleen ik wil zelf geen Rossner want ik heb er opgezeten en ik vond hem niet fijn zitten. Ik werd helemaal naar achteren gedrukt.:s Ik denk
dat als Prizly een bok zou geven dat ik dan met je je-weet-wel tegen de boom aan zou knallen. Dat heb ik dus ook al een paar keer met het springen gehad van mijn kieffer.:|
Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht

Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Plaats reactie