verkoop rossner
verkoop rossner
wie weet het?? ik heb een x een website gezien waarop ze ook rossners verkopen, en dat was niet divoza.
we kunnen wederom opzoek naar een ander zadel, de wintec lag ook niet helemaal super, goh..
Ik wil divoza er niet bij hebben, en heb destijds in mijn zoektocht en website gezien waar ze dus ook rossner verkopen, weet alleen niet meer welke?
Er was iemand die in een eerder topic van mij, over zadels, me dielink gaf, maar wie en waar, frustrerend, heb alles al nagezocht.
we kunnen wederom opzoek naar een ander zadel, de wintec lag ook niet helemaal super, goh..
Ik wil divoza er niet bij hebben, en heb destijds in mijn zoektocht en website gezien waar ze dus ook rossner verkopen, weet alleen niet meer welke?
Er was iemand die in een eerder topic van mij, over zadels, me dielink gaf, maar wie en waar, frustrerend, heb alles al nagezocht.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: verkoop rossner
Ga je het nu met een roosner proberen, als Karev zo moeilijk is zal een rossner ook niet passen vermoed ik.
Waarom niet naar Divoza, wij kregen het hele aankoopbedrag terug na 4 maanden toen de rossner
toch niet bleek te passen, terwijl er toch al flinke gebruikersporen op zaten na die 4 maanden.
Het is maar net wat je op papier laat zetten.
Waarom niet naar Divoza, wij kregen het hele aankoopbedrag terug na 4 maanden toen de rossner
toch niet bleek te passen, terwijl er toch al flinke gebruikersporen op zaten na die 4 maanden.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
- kristelhans
Was ik het? Horsepower in Heino... vrouwelijke zadelpasser met veel fijne verhalen..
nee, heb die site wel weer gevonden, dat was hem niet..
Bij ons werd alles gewoon ontkent. Het zadel heeft echt nooit goed gelegen op Alies nog op Vincent en daar konden ze verder niks van zeggen want die passer was er niet.~mirjam~ schreef: Waarom niet naar Divoza, wij kregen het hele aankoopbedrag terug na 4 maanden toen de rossner
Nah echt die gasten hebben er echt de ballen verstand van hier in de omgeving.
Ik heb zelf nog een Rossner Montreal met een verbrede boom te koop. Maar ik zou ook niet voor een Rossner gaan Tamara. Die gaan echt niet goed liggen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
je weet het niet. veel fjorden open met een rossner, en die izj nwel goed. Er zijn overal wel verhalen over. Ik weet zo langzamerhand echt niet meer wat ik moet, en ja, eens is de geldboom ook op..
Ik wilde divoza niet omdat ik Timmo er al eens bij gehad heb, en dat geen succes was helaas.
Ik wilde divoza niet omdat ik Timmo er al eens bij gehad heb, en dat geen succes was helaas.
- kristelhans
Ik zag in Balloo ook veel fjorden met Rossner en daar hoor ik wel goede verhalen over..
Echt Tamara, ik leef zo met je mee..dit is toch TE irritant zo? Je mag mijn Barefoot Cheyenne gerust een dag lenen hoor..wel even een gedoe maar Janine (van Gerrit en Cindy) heeft 'm ook een dagje geleend en dat was wel zinvol voor haar..
Echt Tamara, ik leef zo met je mee..dit is toch TE irritant zo? Je mag mijn Barefoot Cheyenne gerust een dag lenen hoor..wel even een gedoe maar Janine (van Gerrit en Cindy) heeft 'm ook een dagje geleend en dat was wel zinvol voor haar..
Pff Tamara, wat een gedoe zeg....
Waar merk je aan dat deze Wintec ook niet goed is? Heeft ze al weer drukplekken/ schuift het zadel?
Zou toch die Guichard niks voor jullie zijn? Heb je daar nog naar gekeken?
Heb je ook al aan westernzadels gedacht? Op Mibora wilden zadels ook nooit zo goed liggen, maar westernzadel ging wel. Wil je mijn westernzadel eens op haar proberen? Is waarschijnlijk te lang voor Karev (ze zijn er ook korter), maar dan kun je wel eens kijken hoe zoiets op haar ligt.
Mirjam
Waar merk je aan dat deze Wintec ook niet goed is? Heeft ze al weer drukplekken/ schuift het zadel?
Zou toch die Guichard niks voor jullie zijn? Heb je daar nog naar gekeken?
Heb je ook al aan westernzadels gedacht? Op Mibora wilden zadels ook nooit zo goed liggen, maar westernzadel ging wel. Wil je mijn westernzadel eens op haar proberen? Is waarschijnlijk te lang voor Karev (ze zijn er ook korter), maar dan kun je wel eens kijken hoe zoiets op haar ligt.
Mirjam
Cheyenne heb ik al eens getest van Ivonne, maar die schoof, net als de london, naar voren.
Ik duf het bijna niet te zeggen, maar er is een afspraak met divoza gemaakt.... 2 juni komen ze. Ik moet het maar eens zien, er moet toch iets zijn dat past..
Ik duf het bijna niet te zeggen, maar er is een afspraak met divoza gemaakt.... 2 juni komen ze. Ik moet het maar eens zien, er moet toch iets zijn dat past..
Nou ben reuze benieuwd. Timo kon destijds in 5 sec zien hoe mijn toenmalige Kieffer met zadeldekje er nog onder op Nisko lag
. Wat altijd natuurlijk ook nog kan, mijn Stubben testen, inclusief testpaard Anka erbij haha.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Thessa Keizer
Jeetje wat een gedoe zo ondertussen zeg!!
Ik zou er toch maar eens serieus over na gaan denken om een zadel op maat te laten maken! Kost wel wat meer maar goed, dit is ook geen doen zo en je moet toch eens iets goed passend op haar rug krijgen! Divoza raad ik af!!! Gezien bij twee vriendinnen, slechte service en niet echt kundig overkomend personeel!
Succes weer!!
Groetjes Thessa
Ik zou er toch maar eens serieus over na gaan denken om een zadel op maat te laten maken! Kost wel wat meer maar goed, dit is ook geen doen zo en je moet toch eens iets goed passend op haar rug krijgen! Divoza raad ik af!!! Gezien bij twee vriendinnen, slechte service en niet echt kundig overkomend personeel!
Succes weer!!
Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Thessa, wat is maatwerk tegenwoordig? Echt maatwerk vanaf de boom is niet te betalen(als het al echt bestaat)
De black country was zogenaamd ook maatwerk, net als hulsebos, maar dat zijn ook allemaal standaard onderdelen.
De guichard heb ik naar gekeken Mirjam, spreekt me als zadel niet aan, maar als het zou passen sluit ik het niet uit, net als western zadels, niet mijn ding, maar als allerlaatste optie aanwezig.
We gaan het meemaken.
De black country was zogenaamd ook maatwerk, net als hulsebos, maar dat zijn ook allemaal standaard onderdelen.
De guichard heb ik naar gekeken Mirjam, spreekt me als zadel niet aan, maar als het zou passen sluit ik het niet uit, net als western zadels, niet mijn ding, maar als allerlaatste optie aanwezig.
We gaan het meemaken.
Ik ben het wel met Thessa eens dat als het met die Rosner nou ook niet wordt ik echt voor maatwerk zou gaan. En maatwerk imo is een zadel waarbij de boom aangepast kan worden, de kussens (ook heel belangrijk) qua vulling en verdeling van de vulling aangepast kunnen worden en evt de singelstoten iets verlegd kunnen worden. Misschien zijn er nog meer punten maar deze punten zijn denk ik althans zeker van belang. Soms hoor je wel van even een boom verwisselen en hij past maar vaak klinkt mij dat veel te eenvoudig in de oren.
Succes ermee en ben benieuwd wat het 2 juni wordt.
Succes ermee en ben benieuwd wat het 2 juni wordt.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rossner
bijna iedereen hier op stal heeft er 1, aangemeten door Divoza (Timo) nog niemand heeft klachten. En wij hebben al jaren goede ervaringen met Rossner en Divoza.

die punten die je noemt Annemarie, die konden allemaal met de black country, maar dat was het ook niet.
En idd, José, ook vanwege jullie positieve ervaringen met Rossner wil ik daar ook eens naar kijken!
En idd, José, ook vanwege jullie positieve ervaringen met Rossner wil ik daar ook eens naar kijken!
- kristelhans
Heb je ook al een Zaldi geprobeerd? heb er laatst op een gereden en was echt zalig! Ligt op de super ronde Andalusiër van een vriendin..die had ook drama's... Ik heb juist ook goede dingen van Divoza gehoord (in het noorden des landsch). Nog even volhouden..
Ik heb ook een Rossner met brede boom voor Cos, vind het zadel heerlijk zitten voor mij en heb het idee dat het op Cos ook mooi stabiel ligt (schuift ook niet). Morgen komt Corrie Stoker het voor de zekerheid nog nakijken en eventueel opvullen mocht het nodig zijn aangezien ik nu iets meer wil gaan rijden dan af en toe een staprondje met een klein beetje draf.
Ben van de Rossner als zadel dus echt gecarmeerd, maar ben ze nog nergens anders tegengekomen dan bij Divoza zelf...
Ben van de Rossner als zadel dus echt gecarmeerd, maar ben ze nog nergens anders tegengekomen dan bij Divoza zelf...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Rossner is volgens mij ook een eigen merk van Divoza zelf.
Teminste dat heb ik mij laten vertellen.
Teminste dat heb ik mij laten vertellen.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Charret schreef:Bij ons werd alles gewoon ontkent. Het zadel heeft echt nooit goed gelegen op Alies nog op Vincent en daar konden ze verder niks van zeggen want die passer was er niet.~mirjam~ schreef: Waarom niet naar Divoza, wij kregen het hele aankoopbedrag terug na 4 maanden toen de rossner
Nah echt die gasten hebben er echt de ballen verstand van hier in de omgeving.
Ik heb zelf nog een Rossner Montreal met een verbrede boom te koop. Maar ik zou ook niet voor een Rossner gaan Tamara. Die gaan echt niet goed liggen.
bij mij hetzelfde hoor, ze zeiden dat ik er eerst maar eens 3 maanden mee moest gaan rijden dan zou het wel zakken en passen, nou mooi niet dus maar ook geen geld terug. Uiteindelijk hebben we het nieuwe zadel voor een tweedehands passende kunnen omruilen. Ik wilde die wel nieuw, maar dan met de garantie erbij dat ik niet zou betalen als het niet paste, ze hadden hem namelijk alleen in vzh op voorraad en wij wilden dressuur, maar dat wilde ze niet garanderen. Toen heb ik dat 2e handse maar genomen, we moesten ook nog moeilijk doen om onze nieuwe singel en beugels erbij te krijgen, die zouden ze ook wel even omruilen. Het is gelijk voor het laatst geweest dat ik daar ben geweest. Heeft me veel geld gekost. Maar het is ook nog elke keer 200km rijden met je paard ernaartoe en weer terug.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Machteld&Falco
Mijn Frank Baines gaat ook uit standaardonderdelen bestaan, maar ik heb gehoord van een man met een Fries, waarbij ze een boom speciaal voor dat paard gingen ontwerpen, binnen datzelfde merk. Als het nodig is, dan doen ze het bij Frank Baines dus ook. Hangt natuurlijk wel, zoals je zelf al aangeeft, een meerprijs aan vast...Tamara schreef:Thessa, wat is maatwerk tegenwoordig? Echt maatwerk vanaf de boom is niet te betalen(als het al echt bestaat)
We gaan het meemaken.
Jeetje Tamara. Ik weet zo hoe je je voelt. Ik heb nu al zenuwen: mijn zadel komt binnen 1 à 2 weken in België toe... Hopen dat het dit keer wel goed is. Denk dat we er al ongeveer evenveel versleten hebben...
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!