9 maanden niet paardrijden...
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
9 maanden niet paardrijden...
ik rij al een tijdje geen paard... en het gaat ook nog een half jaar duren voor ik erweer op kruip. aaaarrrrggg
je moet er wat voor over hebben.
Ik ben zwanger! We verwachten in november een kleine cowboy/ cowgirl.
Tja, en dan neem je geen enkel risico natuurlijk.
gelukkig kan ik nog wel huifkarren. dat doe ik dan ook zeker 1 a 2x per week.
tja en verder? weet ik het niet zo goed. grondwerken begint ook al wat saai te worden.
Lynda geniet wel lekker in het land elke dag.
maar als iemand nog tips heeft graag!
ik mis de buitenritten, trail, horsemanship, lessen en gewoon het erop zitten best wel.
al ben ik ook erg blij met de komst van een kindje natuurlijk.
je moet er wat voor over hebben.
Ik ben zwanger! We verwachten in november een kleine cowboy/ cowgirl.
Tja, en dan neem je geen enkel risico natuurlijk.
gelukkig kan ik nog wel huifkarren. dat doe ik dan ook zeker 1 a 2x per week.
tja en verder? weet ik het niet zo goed. grondwerken begint ook al wat saai te worden.
Lynda geniet wel lekker in het land elke dag.
maar als iemand nog tips heeft graag!
ik mis de buitenritten, trail, horsemanship, lessen en gewoon het erop zitten best wel.
al ben ik ook erg blij met de komst van een kindje natuurlijk.
Laatst gewijzigd door cowgirlwillie op zo 16 mei 2010, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Re: 9 maanden niet paardrijden...
Maar dan heb je wel een goed doel om niet te rijden.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat een leuk een nieuwtje, gefeliciteerd!
Daar kun je het rijden wel even voor laten
Daar kun je het rijden wel even voor laten

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Je kunt toch prima rijden, die ewrt zit echt nog niet in de weg hoor 

Gefeliciteerd joh met jullie zwangerschap.
Ik ben met allebij ook gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. In het begin deed alles al zeer, dus tja, je moet er wat voor over hebben.
Tips heb ik niet, andere hebben verzorgd en gereden, heb wel veel gekeken, maar dat was ook wel frusti, dan wilde je zelf ook zo graag.
Fijne zwangerschap gewenst.
Ik ben met allebij ook gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. In het begin deed alles al zeer, dus tja, je moet er wat voor over hebben.
Tips heb ik niet, andere hebben verzorgd en gereden, heb wel veel gekeken, maar dat was ook wel frusti, dan wilde je zelf ook zo graag.
Fijne zwangerschap gewenst.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Gefeliciteerd, dat is wel een leuke reden om niet te kunnen paardrijden.
Ja lekker voor de huifkar en ik denk dat Lynda het niet erg vindt om even rustig aan te doen.
Ja lekker voor de huifkar en ik denk dat Lynda het niet erg vindt om even rustig aan te doen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat leuk zeg, gefeliciteerd.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Maar dan kun je voorlopig toch nog wel blijven rijden of heb ik dit nou zo mis?
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
- cowgirlwillie
- Contacteer:
natuurlijk zou je door kunnen rijden. tot je niet meer achter jke zadelknop past haha
ik ben zelf niet tegen doorrijden tijdens zwangerschap al is de verloskundige niet zo blij vanwege de bekken.
maar mijn man is echt bang van paarden en ook echt bang voor ongelukken. zelfs met mijn ponypark slagharen fjord.
maar ja, ik wil een ongeluk niet op mijn geweten hebben... dus dan maar even niet... er kan soms maar zo ineens toch iets gebeuren.
gelukkig zijn er nu al een dikke 3 en een halve maand om. het gaat best snel eigenlijk.
tja, iemand anders laten rijden en zelf toekijken dat wil ik niet hoor. de gedachte alleen al maakt me nu jaloers haha
vandaag aan het grondwerken/freestylen geweest met cavaletti's in walk jog en lope! actie!
ik ben zelf niet tegen doorrijden tijdens zwangerschap al is de verloskundige niet zo blij vanwege de bekken.
maar mijn man is echt bang van paarden en ook echt bang voor ongelukken. zelfs met mijn ponypark slagharen fjord.
maar ja, ik wil een ongeluk niet op mijn geweten hebben... dus dan maar even niet... er kan soms maar zo ineens toch iets gebeuren.
gelukkig zijn er nu al een dikke 3 en een halve maand om. het gaat best snel eigenlijk.
tja, iemand anders laten rijden en zelf toekijken dat wil ik niet hoor. de gedachte alleen al maakt me nu jaloers haha
vandaag aan het grondwerken/freestylen geweest met cavaletti's in walk jog en lope! actie!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- cowgirlwillie
- Contacteer:
@ viv het is al lang geen erwt meer hoor haha
Het groeit erg hard, het is al bijna 10 cm en 60 gram.
mijn buik begint zelfs al te bollen.
Het groeit erg hard, het is al bijna 10 cm en 60 gram.
mijn buik begint zelfs al te bollen.

Gosh, al 3 en een halve maand! Gefeliciteerd met het kleine wurmpje!!!!
All that we see
All that we seem
All that we seem
gefeliciteerd zeg, ik heb met mijn 1e zwangerschap doro gereden tot 6 wkn voordat kindlief kwam, ok uiteindelijk zat ik r meer op als zak aardappelen, maar kan wel, maar is iets heel persoonlijks, zo zou ik eerdre r op blijven zitten dan gaan mennen met dikke buik, maar hoe dan ook, fijne 6 maanden nog, en op naar een mooi gezonde nieuwe fw baby
- kristelhans
Gefeliciteerd.. Vrijheidsdressuur misschien een leuke, nieuwe dimensie? Of voltige met iemand anders er op?
Ten eerste Gefeliciteerd! Enne tja soms moet je gewoon even prioriteiten stellen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
gefeliciteerd, veel plezier want binnenkort komen de toffe maanden (babyshoppen en de eerste keer dat je het kindje voelt bewegen)
ik zit in hetzelfde schuitje
nu dat Githa super staat kan ik ook niet rijden omdat ik uitgerekend ben voor 8 oktober (een maandje voor jou) (hier heb ik op 28 mei men 2e echo, weet ik ook weer meer of ik terug een zwangerschapsvergiftiging kan doen aangezien ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad heb)
enige dat ik durf doen is uitstappen en grondwerk/poetsen van Jalenka (dus die gaat wel super vooruit voor het ogenblik)
bij mijn zwangerschap van Arwen heb ik wel tot 5maand zwangerschap gereden, dan gestopt om zeker te zijn
men eerste keer rijden na de zwangerschap was met Githa, omdat dat juist na 8 weken was en ze juist ingereden was (daar was ik dan wel blij mee)

ik zit in hetzelfde schuitje
nu dat Githa super staat kan ik ook niet rijden omdat ik uitgerekend ben voor 8 oktober (een maandje voor jou) (hier heb ik op 28 mei men 2e echo, weet ik ook weer meer of ik terug een zwangerschapsvergiftiging kan doen aangezien ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad heb)
enige dat ik durf doen is uitstappen en grondwerk/poetsen van Jalenka (dus die gaat wel super vooruit voor het ogenblik)
bij mijn zwangerschap van Arwen heb ik wel tot 5maand zwangerschap gereden, dan gestopt om zeker te zijn
men eerste keer rijden na de zwangerschap was met Githa, omdat dat juist na 8 weken was en ze juist ingereden was (daar was ik dan wel blij mee)

gefeliciteerd!
wat dacht je van langelijnen? ook erg leuk om te doen en je kunt er mooie dressuuroefeningen aan de hand mee doen...
wat dacht je van langelijnen? ook erg leuk om te doen en je kunt er mooie dressuuroefeningen aan de hand mee doen...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Van Harte!!!!!
- Yfke-lover
gefeliciteerd
met die blije nieuws goede reden om het paardrijden even op een laag pitje te zetten bij mijn eerste dochter ging het rijden tot vijf maanden met de twee gelijk niet meer het is maar helemaal waar je jezelf het lekkerste bij voelt 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Gefeliciteerd!
Vrijheidsdressuur is zoals Kristel ook al zegt misschien een idee? Veel 'truukjes' zijn tegelijkertijd goede paardengymnastiek waarbij ze moeten buigen, strekken, en ook nog het koppie gebruiken.
Vrijheidsdressuur is zoals Kristel ook al zegt misschien een idee? Veel 'truukjes' zijn tegelijkertijd goede paardengymnastiek waarbij ze moeten buigen, strekken, en ook nog het koppie gebruiken.
gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004