Vanmorgen heerlijk een ritje gemaakt langs de zandpaden. Zero had er zin in en was weer superbraaf. We zijn langs een dikke witte bok in een weitje gekomen waar hij wel eens van kan schrikken, maar gelukkig niets aan de hand. Daarna een witte wapperende vlag, ook niet eng en een heeeeele grote mega-huifkar versierd met gekleurde vlaggetjes en ballonnen

Daarnaast stonden de twee net uitgespannen fjorden alsof ze dagelijks wapperende vlaggetjes en ballonnetjes om hun oren kregen. Gekke paarden toch die fjorden

. Zero kan soms echt zo'n hittepetit zijn maar met dit soort dingen stiefelt hij gewoon verder (gelukkig)
Langs de bosrand bij het Drouwenerzand zaten toch veel van die akelige slappe, zwarte nietszeggende vliegen. Bah, heb er al een paar p.o ingeslikt geloof ik

en honderden kleine groene rupsjes die in slingers aan de bomen hingen. Ik moest er gewoon doorheen slalommen.
Toen ik terugkwam nog even met Dorinn gewandeld. Hij had keurig alleen op stal gestaan (met de radio aan

)
Hij gaat er steeds mooier en volwassener uitzien (vind ik dan). Jammer dat de batterijen van mijn fototoestel leeg waren.