Samantha (mijn nieuwe bijrijdster) is helemaal gek van Vera en zou in toekomst een veulen van haar willen hebben. Hartstikke leuk, lijkt me helemaal te gek om dat eens een keer mee te maken en als je het veulen al op voorhand kwijt bent is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Alleen zit ik met het eczeemprobleem, ik weet niet of het erfelijk is, daar schijnen de meningen heel erg over verdeeld te zijn. Ik heb dat ook aangegeven aan haar en zij heeft daarop contact opgenomen met een bevriende dierenarts. Die heeft haar verteld dat de kans min of meer te verwaarlozen is.
En nu is de twijfel toegeslagen, het lijkt me zo gaaf om een veulen uit je eigen merrie te fokken. We zijn eigenlijk al stiekem aan het kijken welke hengst bij Vera zou passen, maarja dat rotte eczeem

Ik denk ik gooi het hier eens in de groep, gewoon eens om te peilen wat jullie meningen zijn.
En stel dat we de stap gaan nemen, welke hengst zouden jullie kiezen? Vera is vrij lang in haar rug, dus ik wil in ieder geval geen hengst met een lange rug erop. We zijn allebei helemaal fan van Timor