ik heb Exel naar de draad gelokt en toen liep ie er uiteraard tegenaan, het was gelijk gedaanSuzanne schreef: naja.. morgen moeten ze eruit vd wormenkuur dus dan parkeer ik meneer er wel even sniekie tegenaan met eruit en erin gaan
Zucht klaag steun kreun
Re: Zucht klaag steun kreun
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
nou.. toen ik op stal kwam stonden de poownies heel lief achterin het land. Kootje liep heel braaf mee naar de poetsplaats *oeps per ongeluk stroomdraadje tegen je aan*

op de poetsplaats wormenkuurtje gegeven, gepoetst en voetjes geven a la hoefsmid geoefend en toen weer braaf terug (oeps weer stroomdraad tegen je kont aan
)
toen ik wegging stonden ze dus achterin, maar had net krabbel via hyves van stalgenootje van Fay en Annabel dat Pip toen zij met die 2 in de paddock was zelfs onder die 2 draadjes ontsnapt.. Kootje bleef erachter!!! Jeuj!
haha nu hopen dat het zo blijft.. vlgs de boer zijn ze er iig niet meer uit geweest! (naja.. Kootje dan
)
op de poetsplaats wormenkuurtje gegeven, gepoetst en voetjes geven a la hoefsmid geoefend en toen weer braaf terug (oeps weer stroomdraad tegen je kont aan
toen ik wegging stonden ze dus achterin, maar had net krabbel via hyves van stalgenootje van Fay en Annabel dat Pip toen zij met die 2 in de paddock was zelfs onder die 2 draadjes ontsnapt.. Kootje bleef erachter!!! Jeuj!
Hebbie straks weer een knol die het land niet meer uit durft 
Maar dit is wel de handigste manier. Ik blijf voor de zekerheid nog fkes duimen
Maar dit is wel de handigste manier. Ik blijf voor de zekerheid nog fkes duimen
jep hoop voor je dat het nu beter is
Githa heeft het ook uit loempigheid bij ons geleerd hoor (Jalenka voelt niks, dus daar heb ik nog wat werk mee
), ze is zo tijdens de regen eens tegen de draad aangelopen
, sindsdien moet je maar afkomen met een draadje en ze loopt weg met de staart tussen de benen
handig als je alleen bent en ze wilt pakken hoor, is dan kunst en vliegwerk om veilig terug voorbij de draadjes te geraken
Githa is nu dus niet degelijk op de weide te zetten. Is dus telkens lossen en haar laten wegspurten, want die draadjes die gaan haar echt nog eens liggen hebben
. Is een mooi zicht om ze buiten te gaan zetten hoor, 2 personen, eentje voor pony te lossen en eentje voor draadjes open te houden. (krijg dan commentaar van te wachten en ze te laten keren, eens met neus naar draad ze dan pas los te laten, wat mooi en kalm is in de roundpen en binnenpiste is een hel op de wei
. als je denkt van zo geen klop te vangen, lig je dankzij Githa dan wel op de grond, dus ik laat ze wel los op een meter van het draadje hoor, even veilig
en nog zo spectaculair
)
Githa heeft het ook uit loempigheid bij ons geleerd hoor (Jalenka voelt niks, dus daar heb ik nog wat werk mee
handig als je alleen bent en ze wilt pakken hoor, is dan kunst en vliegwerk om veilig terug voorbij de draadjes te geraken
Githa is nu dus niet degelijk op de weide te zetten. Is dus telkens lossen en haar laten wegspurten, want die draadjes die gaan haar echt nog eens liggen hebben
bij het in en uithalen van het welshje vanochtend vloog ie er weer mee doorheen
maar goed.. draadjes waren dus ook open toen 
dinnetje was niet snel genoeg voor tank Kobalt hij probeert dr beetje uit
heb al gezegd volgende keer gewoon zodra je het opendoet dat lint tegen zn boeg aandonderen }:)
keandra dat klinkt ook lekker
dinnetje was niet snel genoeg voor tank Kobalt hij probeert dr beetje uit
heb al gezegd volgende keer gewoon zodra je het opendoet dat lint tegen zn boeg aandonderen }:)
keandra dat klinkt ook lekker
oh wat ben ik blij dat die van mij respect hebben voor een draadje. Ze gaan er vast niet doorheen. Zelfs niet als er geen stroom op staat.
Dewi had vorig jaar even de gewoonte er door te gaan, bij Claudia.
Toen heb ik haar een paar keer tegen de draad gelokt met haar neusje door een lekker hapje net iets te ver weg te houden. En PATS, de vonken kwamen uit haar neusgaten. Maar nu blijft ze er wel weer keurig achter.
Ook als de draad op de grond ligt gaan ze er niet langs(tenzij er iets schokkends engs aan de hand is, maar dat gebeurd gelukkig niet zo vaak.
sterkte en hopelijk blijft ie er nu achter.
Dewi had vorig jaar even de gewoonte er door te gaan, bij Claudia.
Toen heb ik haar een paar keer tegen de draad gelokt met haar neusje door een lekker hapje net iets te ver weg te houden. En PATS, de vonken kwamen uit haar neusgaten. Maar nu blijft ze er wel weer keurig achter.
Ook als de draad op de grond ligt gaan ze er niet langs(tenzij er iets schokkends engs aan de hand is, maar dat gebeurd gelukkig niet zo vaak.
sterkte en hopelijk blijft ie er nu achter.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ik kreeg net een sms dat de boer bij de ingangen van de weiden toch maar nog een extra draad heeft gespannen

En nu maar hopen dat het werkt 
Vera schreef: En PATS, de vonken kwamen uit haar neusgaten.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.