Ik ben door iemand getipt om me aan te melden bij dit forum.

Oke oke, waar zal ik eens beginnen.
Ik ben Saskia. Ik ben 23 jaar oud/jong, het is maar net hoe je het wilt noemen hé.
Ik ben woonachtig in Drenthe. En wel in het prachtige dorpje Grolloo, omringd door boswachterijen. Ik woon daar samen met mijn geweldige kerel en mijn dieren waar ik gek op ben!
Ik ben al sinds ik me kan heugen verzot op paarden en na een manege tijd kreeg ik op 12 jarige leeftijd verzorgpooowns. Bij een fjordenboer in Grolloo H. Zeewuster. 13 stuks!!!
Toen ik 17 was, kreeg ik mijn eerste paard. Geen fjord, maar een NRPS merrie Beauty, van mijn vriend. Ik ben stapelgek op dit dier!! Sinds 2 weken ben ik inmiddels ook eigenaar van 2 gewéldige fjorden merries Naomi en Carry!! Het was een droom die uitkwam! Deze 2 merries waren van de fjordenboer, welke inmiddels is overleden.
De merries waren naast mijn eigen paard altijd nog mijn vaste bij rijd paarden! Echt mijn lievelingen bij de boer.
Dus inmiddels trotse bezitter van 3 geweldige merries!

Beauty is mijn NRPS blauwschimmel merrie v. Goodlord (v.v. Goodtimes)
* Bouwjaar 2001
* Braaf onder het zadel met veel temprament! Ze is echt een meisje meisje en geniet enorm van onderonsjes!
* Geniet van buitenritten en kan lekker sjouwen in de bak.

Carry, fjordenmerrie v. Halstor (Moeder onbekend, wel gekend maar niet geregistreerd. Kruizing fjord x rij paard)
* Bouwjaar 1996
* Braaf onder het zadel, maar pittig en lekker eigenwijs! Echt de alfa merrie in de groep! Echt een stoer wijfie dus!
* Geniet enorm van buitenritten waarbij zij graag de leiding neemt over de paarden.
* Ook kan ze lekker sjouwen in de bak. Echt een fjordje met veel potentie.

Naomi, fjordenmerrie Sebastian x Courage
* Bouwjaar 1993
* Het ultieme brave beginners paard! Laat zich makkelijk leiden. Op de rug van Naomi voel je je absoluut veilig!
* Geniet enorm van buiten ritten. Zowel onder de man als voor de wagen. Houdt absoluut niet van rijden in de bak!

Naomi voor de sleetjes

Nou, ik heb geprobeerd het een beetje kort te houden! Maar er is gewoon zoveel te vertellen over mijn schatten!!
Daarom lijkt het mij erg leuk om met jullie de te kletsen, info en ervaringen uit te wisselen over fjorden!