Eerste wei was in Heerjansdam, beetje "droge" vrouw. Waren van het ecologische, op zich niets mis mee, maar ze wilde dat mijn paarden dan bij haar shetjes kwamen. Ik heb haar gezegd dat die van mij in eerste instantie op een kaler stuk moeten, omdat ze hier nu ook kaal staan en ik bij aan het voeren ben. Nou dat zou toch wel lastig worden, toen begon ze over wanneer ik ga rijden. Tja nou kan ik daar moeilijk antwoord op geven, als ik vrij ben, maar ik weet nog niet wat ik voor werk ga doen en wanneer ik dan vrij ben. Ze stelden heel veel belang bij de zondagsrust, dus op zondag kon ik niet naar me paarden, dan mocht je het erf niet op

Later naar een weiland in Alblasserdam gegaan, wat een verademing, hartstikke leuke meid, rijdt zelf ook en ik kon komen wanneer ik wil. Geen gedoe met over het erf moeten of wat dan ook. Nadeel is wel dat het maar tot 1 oktober is, maar dan hebben we in ieder geval wat en gaan we gewoon zoeken naar een plekje als vervolg.
Ze komen bij een Groninger ruin en een Haflinger ruin in de wei, waar ik heel blij mee ben, want Vera kan nog weleens een zeer onaardige dame zijn tegen andere merries als Exel in de buurt is.
Dus het weekend van 1 mei gaan ze de grote oversteek maken

Vanmorgen eens gaan zoeken naar werk, zag dat ze bij het callcenter van de KPN mensen nodig hadden. Ik dat uitzendbureau gebeld, leuk gesprek gehad met dat vrouwtje, ze vond dat ik een goede telefoonstem heb en dat ik weet waar ik over praat m.b.t. een callcenter.
Ik moest nog een test doen om te kijken of ik geschikt ben voor die functie, belde ze daarstraks terug, mijn test was brillant en ik moet dinsdag naar de KPN voor een rondleiding. Donderdag moet ik er weer heen voor gesprekken en als alles aan beide kanten bevalt kan ik per 3 mei beginnen

Wie zei ooit eens tegen mij dat alles nog wel goed zou komen ?