Roosjuh schreef:Nou van hieruit was de interesse heel groot, maar zit natuurlijk weer tegen.
In SEPTEMBER wil ik op voorB & L dressuur en B & L springen. 3 x raden wat je voor de crosstraining in MEI nodig hebt, juist B springen fjordsport, dus ik ga naar mijn eigen vertrouwde crosstrainingen toe

. Jammer want wil graag mijn interesse tonen voor activiteiten zeker in mijn gewest...
Ik ga in ieder geval vragen of de pony met een A voor de zadelproef en een 10 voor het springen, niet mee mag. Maar dat zal wel niet

.
Nou wij convisceren gewoon een les in Moordrecht hebben we gewoon onze eigen Fjroden (met zwarte

)
crosslessen. Of zouden ze daar ook een toegangs proef eisen???
Ja, de toegangs eis is betalen, je netjes gedragen, B.P. en beenbescherming. Maar dat is goed te doen!!!
Kunt overal in NL gewoon crosslessen, Bij Rob Jansen, bij Michiel who ever, maar met je fjord bij de fjorden ho maar...
Viv wij gingen toch in juli? Ik wel met zwartje he! Sjol mag niet meer springen.
(dat heet niet meer serieus springen (voor zover we serieus sprongen),
ze gaat nog wel boppen (die 4 hupjes zal ze niet dood aan gaan) denk ik en B-fjsp. springen proberen
(echter wel zonder ervoor te gaan trainen, aangezien er dus eigenlijk niet meer gesprongen wordt.
Maar het is niet anders.))
Gaat er nog iemand van jullie in Vrouwen polder naar de keuring?
Zit die te overwegen....