Na wat meelezen toch maar een aanmelding hier

Ik ben geloof ik al een paar keer op foto verschenen (bv hier met mijn verzorgpony Bertje van Cindy+uniek)

Ik ben dus Anne, 28 jaar oud alweer! Op mijn 8ste of 9de begonnen bij De Wildkamp in Wijk bij Duurstede en de Fjordenliefde zit geloof ik best diep..

Na paar jaar Wildkamp verder gegaan naar Den Toom in Doorn waar ik 'grote' paarden rijd

Toen een tijdje niet gereden maar vooral school gedaan (paraveterinair Barneveld en Diermanagement in Leeuwarden) en daar ook gewoond. In Leeuwarden toch weer gaan rijden en daarna naar Wijk terug gekomen om weer naar De Wildkamp te gaan. Daar ruim een jaar Ulna verzorgt (Halstor X Phoebe X Larsto) en daar weer gestopt om diverse redenen!

We zijn samen B Fjordsport! En op Den Toom druk met FNRS proeven waar ik nu F11+ 3 ben!
In Cindy haar vakantie haar stalletje gedaan en daar blijven plakken

Buiten de paarden heb ik ook nog een leven, heb afgelopen jaar met mijn vriend een huis gekocht in Wijk, waar ik zes week alleen woon en zes week samen! Mijn vriend vaart namelijk! Gelukkig ben ik dan niet alleen, mijn twee valkparkietjes, twee cavia's en drie konijntjes houden me dan gezelschap!
Geloof dat ik al een heel aantal van jullie op de HK2010 gezien heb, was leuk!
Groetjes Anne