gaat hij lekker het land op en snachts staat hij in zn heerlijke buitenbox met een dikke laag stro.
Nu het land wat droger is kan hij met Sideon (fjord) en Boy (shet) samen op het land.
Afgelopen week heeft hij een eigen stukje land gehad om een beetje te wennen aan de paardjes om hem heen.
Ik zelf heb het erg naar mn zin op mn nieuwe stek, kan het goed vinden met de nieuwe staleigenaren en ook met mijn
stalgenootjes is het erg gezellig, 2 daarvan zijn achternichtjes van mij, en de andere 2 ken ik nog van vroeger van
de manege.
Sinds gisteren rijd ik nu ook Sideon erbij, Sid is een karrepaard geweest en loopt ook echt zo

Probeer hem wat fatsoenlijker te laten lopen zodat er in de toekomst ook door kleinere kinderen op gereden kan worden.
Met Pippin en Mogly (de katjes die ik heb megenomen van mn oude stal) gaat het ook super, ze zitten nog opgesloten
maar genieten elke dag weer van overheerlijke zakjes vlees, die beestjes weet niet wat ze overkomen, echt voedsel!!
Kortom, iedereen is happy

Ben alles van mijn oude stal helemaal vergeten, mis er totaal niks aan! Dus dat is een goed teken toch