Foto's van een telefoon, maar wilde ze toch even delen..
Tea vond de overgang land - water maar eng, hihi.. We hebben er een poosje over gedaan eer ze de voetjes nat had. Eenmaal erin denderde ze ook flink door, verloor ze bijna haar evenwicht, werd nog redelijk snel dieper, ik keek naar beneden, naar de golfjes en ging bijna ook.. Gek hoe bewegende golfjes je uit je evenwicht kunnen halen.. Zelf toen we nog stil stonden werd ik er bijna raar van..
Spetter doet haar naam eer aan, je zag Tea kijken, Hee joh, ik word helemaal nat!!!
Tea was wel verschrikkelijk braaf vandaag. 2 grote verschillen, een ander paard mee, waar ze heel veel steun van kreeg en een ander bit, ik heb nu een Kimblewick a.k.a. thiedemannstang, nou werkelijk briljant!! Heb de tweede teugel niet eens nodig gehad.. Ze reageert er erg goed op, al was ze ook behoorlijk rustig door Spetter. Heb echt genoten!!

Dit is overigens een nieuwe plas bij ons in de buurt, je kunt ook wel zien dat het nog helemaal kaal is erom.. De grond is gelukkig niet heel zacht, dus het is prima te doen.. Volgens mij mag je er officieel niet komen, maar er stonden al heel wat paardenhoefjes in de grond, hihi..