Maar om 13.30 uur belde JW al, de tandarts stond al bij ons huis, er waren wat afspraken uitgevallen. Of ik Muriël, van pensionpony Apollo, kon bereiken, die wilde er nl persé zelf bijzijn. Dus Muriël gebeld en die kwam meteen. JW zat nog ergens bij Drachten, dus die is snel naar huis gesjeesd en ik.....moest werken

De tandarts begon met Ap, die is 30 jaar en er zaten wat kiezen los. Die heeft hij eruit getrokken. Toen Baranna.....wat was ze lief zei JW. Tandarts zei ook dat ze extreem braaf was voor zo'n jong paard die voor het eerst een tandarts zag. Hij heeft haar wolfstanden eruit gehaald en er zat een melktand los, die heeft hij eruit gehaald. Hij zei dat het goed was dat de wolfstanden eruit waren, anders hadden ze zeker problemen gegeven met inrijden.
Toen Marga.....hij deed de klem erin (weet niet hoe dat ding heet, maar om de mond open te houden). Keek in Marga's mond: "oh, dit is een hengst"? JW: "???????

Verder zei hij dat Marga super goed opgevoed was, de meeste fjorden waren toch wel drammerig met de behandeling vertelde hij. Alle eer gaat naar Claudia in dit geval!
Net nog even lekker gereden, mocht gewoon, omdat ze alleen wat bijgevijld was. Rijmaatje belde me of ik even meeging klein ommetje maken. Ik had vorige keer wel geschoten dat zij haar pony erg goed in de hand heeft, dus ben zonder zadel meegegaan. Aangezien ik nog last van mijn knieën heb van de rit van vorige week zondag leek me dit beter. Heerlijk gereden, Marga was heel druk, maar best te houden. Zelfs nog een eind gedraafd, ik heb haar achter Erika gezet. Erika wordt western gereden en kan heerlijk langzaam draven. Marga zat zit in het begin op te vreten, maar later draafde ze er lekker ontspannen achteraan. Heerlijk om dan zonder zadel op zon brede rug te zitten

Vorige week zouden we ook een stukje draven, dus zij in haar westerndrafje voorop. Na een honderd meter draven zegt ze:"gaat ie goed zo?""Ik zit nog steeds in stap" antwoorde ik