Vandaag heeft de tandarts een voortandje getrokken bij Daan. Hij zat al weken schots en scheef maar wilde er niet uit. Nu dus eindelijk een fietsenrekje.
Dat heeft toch nog aardig wat voeten in aarde gehad hoorDreeke schreef:Ja zeker leuk! Ik sta nog steeds versteld hoe netjes hij blijft staan bij het opstijgen, Vinga bleef nooit staan als ik opsteeg.
Maar Dakoot zal het wel van Sven hebben die had daar een 10 voor
Weer zo'n freaky herkenbaar verhaal. Dani krijgt zo min mogelijk kuil ivm natte mest. Soms is er geen hooi beschikbaar en dat merk je dan gelijk!k4tink4 schreef:Djinty begint EINDELIJK zichtbaar wat uit te zwarenZe stond eerst op een mix van kuil en hooi, maar haar ontlasting bleef maar zo nat dat ik haar nu helemaal over heb naar hooi. Sindsdien gaat het stukken beter! En begint ze ook weer wat ronder te worden.
en maandag komt de smid, verder heb ik niet zoveel nieuws eigenlijkGeen nieuws = goed nieuws, toch
?
Gek genoeg, of juist niet, heeft Tea daar ook last van, bij kuil krijgt ze echt dunne mest, bij hooi geen problemen.. Ik voer sowieso altijd hooi, dus geen probleem..Djinty begint EINDELIJK zichtbaar wat uit te zwaren Ze stond eerst op een mix van kuil en hooi, maar haar ontlasting bleef maar zo nat dat ik haar nu helemaal over heb naar hooi. Sindsdien gaat het stukken beter! En begint ze ook weer wat ronder te worden.
Maar Tea reageert er flink op, veel meer dan mijn andere, voormalige, paarden..Daphne schreef:Opzich natuurlijk niet zo vreemd, want kuil is een stuk 'natter' dan hooi. Hooi droogt een dag of 5-7, kuil geloof ik maar 1-2 dagen voor het van het land gehaald wordt. Logisch dus dat dat ook aan de ontlasting te zien is
Oh wat lekker zeg! Mooie foto ook! Je gaat ook weer naar Lisse dit jaar?Evy schreef:Ik heb het in het topic ook al gezegd, maar Dewi is echt een pracht paardje![]()
Vandaag was ik koppie aan het doen met Mia, toen hadden we het over de paarden. Dat het er zoveel zijn, etc... het verhaal wat ik hier ook al 10.000 keer heb neergezet. Maar Mia had aan Mop gevraagd welke dan weg moesten en toen noemde hij een rijtje op en toen zei hij 'Dasha niet, want dat wil Eef niet'