Fenegriek met dwangvoedig proberen te geven maar neeee hoor! Beer draait pertinent die dikke kop van hem weg als hij dat spul in een straal van een meter in zijn buurt krijgt! Laatste paar dagen van de Ventipulmin was al net zo, vrat gewoon om zijn brokjes heen dus laatste paar dosissen met een spuit in de mond gegeven..dat vindt ie dan wel weer okee..

We hebben lekker veel gymnastiek gedaan en ook nog aardig wat gedraafd! Stelling op de lange zijde in draf naar binnen ging super, voltes openen en sluiten gedaan (hebben we nog nooit echt gedaan maar ging best goed) en alhoewel hij rechtsom echt superstijf was (wegracen zodra ik een volte in wilde) viel het me helemaaaaal niet tegen! Hij deed zijn stinkende best! Ik HOOP dat hij lekker zo doorgaat..het weer zit wel mee en ik blijf hem nog lekker verwennen met 'keel muesli'. Morgen gaan we een stapritje in het bos doen en donderdag komt Anna langs! Dan mag ie weer eventjes leuk doen in de bak..daarna weer wat vrij. Ik hoop maar dat ik nu niet te vroeg juich, zoals een paar weken geleden en dat het nu echt over is!