Het F-jes topic deel 2!
Re: Het F-jes topic deel 2!
Ahh wat een knap koppie heeft Kobalt zeg!
En dat kleurtje van Flam is echt gaaf zeg! Felisia heeft ook een leuk koppie!
@ Anita: Leuk dat er eentje naar jullie komt!
@ Lindy: Leuk is dat dan he als je ze na een poosje weer ziet.
@ Wokj: Haha water is natuurlijk ook erg spannend!
En dat kleurtje van Flam is echt gaaf zeg! Felisia heeft ook een leuk koppie!
@ Anita: Leuk dat er eentje naar jullie komt!
@ Lindy: Leuk is dat dan he als je ze na een poosje weer ziet.
@ Wokj: Haha water is natuurlijk ook erg spannend!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Fresia is weer beter verklaard
Gelukkig is het geen salmonella geweest (waar ze dus aan dachten) maar gewoon een griepvirusje! Valt achteraf allemaal wat mee gelukkig!
Ze staat nu in een grote box samen met 3 haflingers, wat natuurlijk flink wat warmer is dan buiten dus ze verhaart flink! Ben heel benieuwd wat er onder al dat haar vandaan komt!
Mooie weer mag nu maar komen! Kan ze lekker met Daymar en Ezra het land op zometeen

Gelukkig is het geen salmonella geweest (waar ze dus aan dachten) maar gewoon een griepvirusje! Valt achteraf allemaal wat mee gelukkig!
Ze staat nu in een grote box samen met 3 haflingers, wat natuurlijk flink wat warmer is dan buiten dus ze verhaart flink! Ben heel benieuwd wat er onder al dat haar vandaan komt!
Mooie weer mag nu maar komen! Kan ze lekker met Daymar en Ezra het land op zometeen

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Gelukkig Grietsje! Ook heel benieuwd hoe ze er uit ziet onder al dat haar vandaan...de dames hier ook trouwens. Je ziet ergens zo slecht hoe ze er echt uit ziet met al dat vachthaar 
Flam hier was wel weer braaf, evenals Felisia. Lieten zich afzonderlijk van elkaar keurig uit de bak halen, liepen braaf mee...geen getrek of geduw. Heel netjes.

Flam hier was wel weer braaf, evenals Felisia. Lieten zich afzonderlijk van elkaar keurig uit de bak halen, liepen braaf mee...geen getrek of geduw. Heel netjes.
Geluk is de vrucht van intens werk
Haha ja die paardjes daar bij jullie hebben flink wat haar gekregen Annabel!
Fresia laat zich nu na al dat gedoe niet zo makkelijk meer vangen! Kan ik me ook wel voorstellen. Elke keer als we met een halster aankwamen was het natuurlijk niet leuk!
Fijn dat ze bij jouw zo braaf waren
Fresia laat zich nu na al dat gedoe niet zo makkelijk meer vangen! Kan ik me ook wel voorstellen. Elke keer als we met een halster aankwamen was het natuurlijk niet leuk!
Fijn dat ze bij jouw zo braaf waren
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ik zat pas nog wat te lezen in het voorjaarsnummer..
Denkt één van jullie er toevallig ook aan om met je Fje mee te doen met Concours d' Elegance?
Ik vind het wel een uitdaging, maar ook weer wel veel moeite voor een rondje te wandelen;)
Wat denken jullie?
Denkt één van jullie er toevallig ook aan om met je Fje mee te doen met Concours d' Elegance?
Ik vind het wel een uitdaging, maar ook weer wel veel moeite voor een rondje te wandelen;)
Wat denken jullie?
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Nee die van mij blijft lekker thuis. Ik ga op die leeftijd geen fratsen aanhalen.wolkj schreef:Ik zat pas nog wat te lezen in het voorjaarsnummer..
Wat denken jullie?
Gaat het fout blijft het wel een stempel drukken. Nee Fayah mag lekker thuis blijven.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
ja daar heb je ook een punt..
De één vind het het goed voor zijn ervaring..
Maar denk inderdaad ook dat ik het maar niet moet doen, omdat ze best heftig reageerd op andere paarden..
Eerst maar 's afwachten wat ze doet op de knip- voorbrengdag in Oud - beijerland..
Maar denk inderdaad ook dat ik het maar niet moet doen, omdat ze best heftig reageerd op andere paarden..
Eerst maar 's afwachten wat ze doet op de knip- voorbrengdag in Oud - beijerland..
Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
Hè gelukkig dat Fresia weer beter is. Nu komt het mooie lenteweer er ook nog aan, dus dat moet helemaal goed komen!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Het is dan natuurlijk behoorlijk heftig, eerst een tijd in de trailer en wachten, dam met zijn alle de straat op.wolkj schreef:ja daar heb je ook een punt..
Mocht dat een negatieve ervaring worden dan vergeten ze dat niet meer.
Nee, ik ben niet in voor die dingen met jonge dieren.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Grietsje: Fijn dat Fresia beter is 
Flam en Felisia zijn ook gaaf zeg
.
Suze: Kooltje is echt super gaaf
Ik heb voor vrijdag een afspraak staan voor mijn mannetje, dan wordt die geholpen als het weer mee zit
.

Flam en Felisia zijn ook gaaf zeg

Suze: Kooltje is echt super gaaf

Ik heb voor vrijdag een afspraak staan voor mijn mannetje, dan wordt die geholpen als het weer mee zit

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Mijn knollies 
Blondie

Fiorano en Aiden

Blondie

Fiorano en Aiden

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Wat groeien de F-jes zeg, Fjellko is nog best een lange sleungel om te zien hij is bijna net zo groot als mijn kleinste fjord alleen niet zo breed.
Het is een heerlijk beest lief en eerlijk gek op aandacht en alles wat je met hem doet is goed.
Fjellko gaat niet mee naar het jubileum maar wel een ander F-je van 25 jaar kan die er ook bijlopen als aanvoerder.
Het is een heerlijk beest lief en eerlijk gek op aandacht en alles wat je met hem doet is goed.
Fjellko gaat niet mee naar het jubileum maar wel een ander F-je van 25 jaar kan die er ook bijlopen als aanvoerder.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Gisteren Flam en Felisia even bewonderd in W'veen. Ik denk dat Flam de uitverkorene gaat worden om hier te komen logeren. Dan mogen Fendora en Flam van de zomer samen naar de keuring.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Komt Flam in je zomer opfokje Anita? 
Ik heb heerlijk een uur in het land gezeten op m'n kratje naast een hooi etende Kootje en Pippi.. vogeltjes die fluiten.. af en toe een zwart neusje tegen je aan..
wat een zaligheid 
En er blijft maar haar vanaf komen
hele landje was wit 

Ik heb heerlijk een uur in het land gezeten op m'n kratje naast een hooi etende Kootje en Pippi.. vogeltjes die fluiten.. af en toe een zwart neusje tegen je aan..

En er blijft maar haar vanaf komen

Ja Flam komt hier logeren en Ferro gaat in Wanneperveen logeren. Mooi opgelost toch zo. Heeft Fendoortje een leeftijdsgenootje als vriendinnetje en Ferro krijgt waarschijnlijk meerdere nieuwe vriendjes. Hij blijft in ieder geval voorlopig hengst en kan daarom niet hier blijven want Fendora gaat straks hengstig worden en daar kan ik Ferro niet bij gebruiken. Vind het wel moeilijk hoor dat m'n lieve vent weggaat, hij hinnink altijd zo lief als je bij het land komt en staat bijna altijd op de uitkijk. Dat zal ik echt gaan missen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik kom hier ook even binnenvallen 
Hier zijn wat foto's van Fopke

Ze is al best gegroeid hè!

Hier zijn wat foto's van Fopke

Ze is al best gegroeid hè!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
@Tass: succes morgen met Fiorano (gaat 't wel door?).
@Anita: Gezellig is dat hè als ze je zo begroeten. Ik hoop dat Freyr dat van z'n moeder erft, want die is dolenthousiast als ze alleen onze auto al ziet!
@Evy: Fopke is leuk hoor! Mooie dikke voorpluk heeft ze.
@Anita: Gezellig is dat hè als ze je zo begroeten. Ik hoop dat Freyr dat van z'n moeder erft, want die is dolenthousiast als ze alleen onze auto al ziet!
@Evy: Fopke is leuk hoor! Mooie dikke voorpluk heeft ze.
Pasja v. Halstor 15-05-1995