Bedankt voor jullie tips! Voor Balloo zou er dus een gaatje bij gemaakt moeten worden, zodat het borststuk lager hangt.
De broek zit bij Harma te laag denk ik (gezien de handbreedte onder zitbeenknobbel)?
Janna: Balloo is ook zo stevig, ik vond het schoftstukje ook wel érg wegvallen. Misschien is dat een goede reden om toch een boogje bij Balloo te knippen
Annabel: als jij het over een zweep van 1.70 hebt, kan ik me wel voorstellen dat ik die van ons kort vond; die is geloof ik 1.40.. Nou ja, mochten we een kar hebben, kopen we er wel een passende bij. Handige tip Sandrien!
Roos: Eigenlijk was het een HK cadeautje

Het leek er héél even op dat we een kar als paascadeau gingen kopen, maar het was toch niet helemaal wat we wouden.. Dus eerst maar met het geleende karretje bezig. Hoop dat onze eigen kar geen sinterklaascadeau gaat worden
Als we straks met het leenkarretje aan de slag kunnen, komen er geheid meer foto's!!

Ik vind het ook zo leuk dat ik nu weer een nieuw doel heb met Harma. Kan ik weer lekker met haar aan de slag
Viv: Waarom stond Tjody korter op de kar dan Cadies?? Of hebben ze niet allebei voor dezelfde kar gelopen? Moeten we daar ook op letten/rekening mee houden als wij zelf een wagen kopen? Natuurlijk moet het paard tussen het lamoen passen, maar kan het lamoen ook nog te kort/te lang zijn???
Claudia: Ik heb bij Bart kunnen oefenen en heb wel gemerkt dat ik nog héél wat uurtje op de bok moet gaan slijten! Ik had ook steeds spierpijn na het mennen joh! Zit helemaal niet zo relaxt als het er uit ziet.
Anita: Mijn vader heeft er helemaal zin in. Ik ben érg benieuwd hoe vaak hij straks aan het mennen slaat. Ik zei al tegen hem: "Nu moet jij Balloo in conditie brengen en trainen hè.. Gaan we straks elke avond samen naar buiten en tegen mamma zeggen dat we de paarden gaan trainen", waarop m'n vader enthousiast "Jazeker!" antwoordde. Dus ik heb goede hoop!
Ester: Die boog dat is een goede!! Ik zit namelijk nu nog in de twijfelfase of ik het inderdaad kort ga maken of lang laten... Al dat haar is ook wel irritant en daarnaast is het ook niet echt móói & gelijkmatig lang.