Het was heerlijk weer en ik wilde vanmiddag even rijden. Heerlijk weer. Alleen niemand die tijd had om naar buiten te gaan. Ivonne en Tamara achteraf wel (zie ZG) maar ik moest al om 3 uur weer thuis zijn en nog even iemand ophalen zat er niet meer in vandaag. Ik denk dan maar in de bak, maar die was nog een zwembad. Na 3 rondjes had ik het wel gezien dat waterballet. En Anka vond het ook niet wat haha
Dus wat doe je dan, je trekt de stoute schoenen aan en gaat gewoon alleen een rondje buiten doen

Daarna rustig over de brink naar de hoofdweg gestapt. Daar was het erg druk, overgestoken en heel even rechts, kwam een motor van rechts en die nader ik liever van voren. Daarna omgedraaid en over het fietspad langs de weg. Hier vond Anka dat we echt te ver weg waren en begon ze wat te dribbelen, wat te kronkelen en wat met het hoofd te schudden. Ik maak een ophouding, laat weer los en ze zucht eens en gaat dan maar gewoon vooruit. De baas weet immers zeker waar we langs moeten

Een paar honderd meter moesten we de weg weer over. Het was zo druk door de paasdrukte dat ik hier maar even ben afgestapt. Anka vind wachten nu nog wat moeilijk buiten (was ook de 1e keer echt ver alleen weg natuurlijk). Daarna de weg over en de kampeerboerderij voorbij en er toen weer op. En lekker verder gestapt. Een hoogwerker overwonnen en de aanstormende hond bij het loonbedrijf

Heerlijk ritje. En ook buiten het gevoel dat Anka als ik dat mooi rustig verder uitbouw ook buiten wel eens een Nisko zou kunnen worden