Dakota op zijn nieuwe pensionstal
Re: Dakota op zijn nieuwe pensionstal
wat goehoeed zeg, en idd wat n stuk zo netjes opgetuigd, toont heel anders dan in de blub
@Andrea; wat fijn dat hij straks lekker het land op kan! Heerlijk voor Kootje!
Mooi stekkie daar zo. En ja ik had het volgens mij ook gedaan, als je je paard al zo lang kent, gewoon vertrouwen hebben!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!
De verhuizing en dan ook nog voor het eerst er op, super.
De verhuizing en dan ook nog voor het eerst er op, super.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan en dat hij al nieuwe vriendjes heeft! Ik ben erg benieuwd naar de eerste rijfoto's van brave Dakota. 

Fijn om te horen dat die verhuizing zo goed ging, ik ben altijd zo benieuwd als ik weet dat er iemand bij me in de buurt woont hoe het er uit ziet;) leuk om te zien hoe netjes het is daar, lijkt me super mooi!
Succes verder met inrijden, dat komt volgens mij helemaal goed
Succes verder met inrijden, dat komt volgens mij helemaal goed

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Wat heerlijk dat het zo goed gaat, fijn is dat hè, als je na die tijd wachten dan toch eens samen aan het rijden kunt gaan 
Ik heb bij Keet met rijden één keer hulp gehad en daarna zijn we samen verder gegaan. Is echt mooi om zoiets mee te maken
vanaf het begin. Dakota ziet er goed uit met zijn apenpakkie aan! Wat worden ze dan ineens al snel 'volwassen'.

Ik heb bij Keet met rijden één keer hulp gehad en daarna zijn we samen verder gegaan. Is echt mooi om zoiets mee te maken
vanaf het begin. Dakota ziet er goed uit met zijn apenpakkie aan! Wat worden ze dan ineens al snel 'volwassen'.

Ereplaatsje voor