Opstijgen een fluitje van een cent, beenhulpen gaat hij een klein beetje door krijgen nu.
gisteren dus herhaald wat we vrijdag hebben gedaan en hij pakt het snel op, hij is erg slim zei mn staleigenaresse die
me helpt.
We stappen vrolijk de bak door zonder longeerlijntje of wat, daar heeft hij nooit aan vast gezeten ook, ik vertrouw
Dakoot 100% daarin, het voelt gewoon goed en hij heeft beide keren ook geen pas verkeerd gezet.
Gisteren hebben we zelfs een klein stukje gedraafd, hij doet het alsof hij nooit anders gedaan heeft, echt zo maf!
Beenhulpen snapt hij nog niet zoveel van natuurlijk, mijn staleigenaresse drijft hem nu vooruit met de longeerzweep
achter hem maar gisteren ging dat ook zonder haar hulp een paar rondjes goed en dan valt hij stil hahaha.
Maar ook dat ging al beter als vrijdag.
Ga nog wel een ander bitje halen, Happy Mouth bitje ligt niet lekker in zn mondje, dus even voor iets anders kijken morgen.
Vandaag mag hij na gaan denken wat hij de afgelopen 2 dagen geleerd heeft en mag hij lekker inde wei gaan spelen.
Kortom, ik ben zeer tevreden over hoe hij de dingen oppakt en hoe koel hij in zn bolletje is, maar dat is voor mij niets nieuws
Vinga was net zo