Zzzzzzzzzzzz
Re: Zzzzzzzzzzzz
Moet ik ineens weer denken wat ik laatste hoorde over Nis en Anka. Na het hooi eten (of als het bijna op is) gaat Anka ook wel eens in het hooi liggen te slapen. Nisko schijnt dan onverstoorbaar door te eten en eet dan gewoon om Anka heen. Moet er toch vet-grappig uitzien
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Rosantjuh(L)banjer
heerlijk zo in het zonnetje slapen...
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Heerlijk ontspannen daar in Mantinge!
@Annemarie: dat doet bij ons de shet Mickey ook! Vooral toen het laatst zo nat was. Ging ze lekker op het overgebleven hooi liggen en Pasja stond er bij te eten!
@Annemarie: dat doet bij ons de shet Mickey ook! Vooral toen het laatst zo nat was. Ging ze lekker op het overgebleven hooi liggen en Pasja stond er bij te eten!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Moet je toch maar eens achter een boom of zo blijven kijken Annemarie zodat je het vast kunt leggen op foto.Annemarie schreef:Moet ik ineens weer denken wat ik laatste hoorde over Nis en Anka. Na het hooi eten (of als het bijna op is) gaat Anka ook wel eens in het hooi liggen te slapen. Nisko schijnt dan onverstoorbaar door te eten en eet dan gewoon om Anka heen. Moet er toch vet-grappig uitzien.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Haha heerlijk...bij ons lagen ze gister ook bijna allemaal, zelfs Zanouk lag gister languit in het land.
Don't believe everything you think