Het F-jes topic, de jongste generatie
Re: Het F-jes topic, de jongste generatie
Wanneer vliegen de mannen uit Anita?
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Rond 1 mei gaan ze vertrekken, dus nog zo'n anderhalve maand.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@ Suzanne: Arme Kobalt!
@ Ilona: Leuke foto van Falco!
Fijn dat je een goed plekje hebt kunnen vinden voor Fugo waar hij ook nog even hengst kan blijven
!
@ Anita: Zal voor jouw wel weer rustig worden dan zonder al die mannen!
Fresia is helaas ziek.. En goed ook! Ze heeft een één of ander virus (waarschijnlijk salmonella) en is dus in de diaree en koorts.. Ze moeten nu 2 weken aan de antibiotica.. Arme pony!
@ Ilona: Leuke foto van Falco!
Fijn dat je een goed plekje hebt kunnen vinden voor Fugo waar hij ook nog even hengst kan blijven

@ Anita: Zal voor jouw wel weer rustig worden dan zonder al die mannen!
Fresia is helaas ziek.. En goed ook! Ze heeft een één of ander virus (waarschijnlijk salmonella) en is dus in de diaree en koorts.. Ze moeten nu 2 weken aan de antibiotica.. Arme pony!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
arme Fresia!
Fijn Anna, lekker makkelijk, zo dichtbij.
Heb gister zo gelachen: Fatoush was zijn 5e been aan het luchten. Hij klapperde er wat mee tegen zijn buik aan en stond ondertussen te pitten. Finnea zag ineens dat er wat onder hem hing en bekeek hem eens goed. Toen ze hem gezien had begon ze te flemen en keek met haar bovenlip opgetrokken in de rondte. Het was net of ze dacht:"is dat alles?" Leek net of ze hem uitlachte. Helaas geen foto van
Fijn Anna, lekker makkelijk, zo dichtbij.
Heb gister zo gelachen: Fatoush was zijn 5e been aan het luchten. Hij klapperde er wat mee tegen zijn buik aan en stond ondertussen te pitten. Finnea zag ineens dat er wat onder hem hing en bekeek hem eens goed. Toen ze hem gezien had begon ze te flemen en keek met haar bovenlip opgetrokken in de rondte. Het was net of ze dacht:"is dat alles?" Leek net of ze hem uitlachte. Helaas geen foto van

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Fjelldal krijgt een nieuw baasje:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 14&t=37798
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 14&t=37798
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

@Grietsje: ah dat is sneu ja, net op je nieuwe stek en dan dat. Hopelijk knapt ze snel op!
En wat schiet de tijd dan alweer op...kan me nog zo herinneren dat we Finn weg brachten naar Mantinge.
Leuk dat Fjelldal ook een nieuwe baas gevonden heeft (verkopen blijft soms moeilijk, tot je ziet dat ze op hun nieuwe stek super op hun plek zijn).
En wat schiet de tijd dan alweer op...kan me nog zo herinneren dat we Finn weg brachten naar Mantinge.
Leuk dat Fjelldal ook een nieuwe baas gevonden heeft (verkopen blijft soms moeilijk, tot je ziet dat ze op hun nieuwe stek super op hun plek zijn).
Geluk is de vrucht van intens werk
@Bella: ja, de tijd gaat inderdaad snel. Freyr is er iets later heen gegaan en komt dus over zo'n anderhalve maand weer thuis. Is trouwens al bekend wanneer ongeveer de zgn "zakkenwasser" in Wanneperveen komt? Anders ga ik bij onze DA es informeren. Het lijkt me niet verstandig om Freyr als hengst bij mams en pony Mickey in het land te zetten. Hmm zou anders wel een bijzondere combinatie zijn: bonte pony x fjord.
Zag laatst een Tinker x Fjord op marktplaats staan. Wel apart!

Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Heb Bart laatst nog gesproken, toen wist hij nog niet wanneer er gecastreerd zou gaan worden.
Ik kan ook geen hengst stallen, dus Finn mag zijn mannelijkheid eigenlijk niet meenemen naar Kallenkote.
Ik kan ook geen hengst stallen, dus Finn mag zijn mannelijkheid eigenlijk niet meenemen naar Kallenkote.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Fijn dat je zo'n mooi plekje voor Fugo gevonden hebt Anneke! Ik moet ook maar eens rondkijken geloof ik. Wil Fin van de zomer graag wat dichter bij huis. Opzich zou ze dan wel bij Anne kunnen staan, maar die maakt zich een beetje zorgen over de toestand van z'n weides (wormen e.d. omdat er constant paarden op lopen) en is bang dat ik dan straks met een ziek paard zit. Vind ik alleen maar fijn hoor, dat ie zo met me mee denkt, maar het wordt wel even zoeken denk ik. Ach ik heb er niet zoveel haast mee, bij Ivonne staat ze hartstikke goed voorlopig. Zou het zelf alleen wel fijn vinden om haar wat vaker te kunnen zien 
Wat sneu van Freesia! Hopelijk is ze gauw weer beter.
Zag ook nog een foto van Falco voorbij komen, lief snoetje heeft ie!

Wat sneu van Freesia! Hopelijk is ze gauw weer beter.
Zag ook nog een foto van Falco voorbij komen, lief snoetje heeft ie!

dikke knuf voor Fresia 
krijgt ze ab pasta nu?
en fjelldal verkocht wel even moeilijk maar klinkt als fijn huisje
anita dat zal wel stil worden ja..

krijgt ze ab pasta nu?
en fjelldal verkocht wel even moeilijk maar klinkt als fijn huisje

anita dat zal wel stil worden ja..
Ik ga zondag a.s. bij Fjella kijken!! Ik ben heel benieuwd!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja Reinou ik ben echt blij dat ik hier in de buurt een plekje heb kunnen vinden voor hem, en waar Nienke altijd gaat buitenrijden in de schermer komen ze dan te staan in de zomer maanden bij een boer met dagelijks toezicht dat is ook wel fijn en als ik wil kan ik dan elke dag even gluren en knuffelen als ik wat tijd over heb na Tasja 
Toch ben ik blij dat hij heerlijk de winter heeft doorgebracht bij Anita en Jeroen hij heeft daar zeker een super tijd gehad en ze hebben super voor hem gezorgd.

Toch ben ik blij dat hij heerlijk de winter heeft doorgebracht bij Anita en Jeroen hij heeft daar zeker een super tijd gehad en ze hebben super voor hem gezorgd.

@Jelly: Zodra het weer het toelaat gaat er weer een serie voor castratie. Dit is meestal zodra de eerste groentjes er weer goed door zijn, zodat ze rustig het land op kunnen. Ik gok dat het omstreeks eind april/begin mei wordt, zoals ieder jaar.
Nog maar even afwachten dan. Zit nu toch een beetje te dubben of ik sowieso toch de eigen DA zal vragen. ALS er dan complicaties zijn -waar ik niet vanuit ga- dan weet hij natuurlijk wel hoe e.e.a. gegaan is. Nou ja, we hebben nog even tijd om na te denken.
@Anna: Ik sluit me volledig bij je aan: de jongens hebben een geweldige kleutertijd in Mantinge!
@Anna: Ik sluit me volledig bij je aan: de jongens hebben een geweldige kleutertijd in Mantinge!

Pasja v. Halstor 15-05-1995
Ze mogen inderdaad nog even genietenPasja schreef:Nog maar even afwachten dan. Zit nu toch een beetje te dubben of ik sowieso toch de eigen DA zal vragen. ALS er dan complicaties zijn -waar ik niet vanuit ga- dan weet hij natuurlijk wel hoe e.e.a. gegaan is. Nou ja, we hebben nog even tijd om na te denken.

Kootje hoeft geen prikken meer gelukkig, we hopen dat hij het laatste stukje zelf kan laten genezen.
en hij is best gegroeid volgens mij..
november:

maart:

zn beentjes zijn verdubbeld lijkt het wel
en hij is best gegroeid volgens mij..

november:

maart:

zn beentjes zijn verdubbeld lijkt het wel

Jaap Bosman (DAP Zuidwest Drenthe/Meppel) doet het op dezelfde manier als Rob Eikelboom (Dierenkliniek de Woldberg/Steenwijk), dus als dat je DA is....??Pasja schreef:Nog maar even afwachten dan. Zit nu toch een beetje te dubben of ik sowieso toch de eigen DA zal vragen. ALS er dan complicaties zijn -waar ik niet vanuit ga- dan weet hij natuurlijk wel hoe e.e.a. gegaan is. Nou ja, we hebben nog even tijd om na te denken.
Fijn om te horen meiden dat jullie zo blij zijn met hoe het er hier aan toe gaat. Wij proberen de jongens alles te geven wat ze nodig zijn en ze zo goed mogelijk door de winter te laten komen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Grietsje: Arme Fresia
.
Suze: Kooltje groeit goed he
.
Fatoush die werd uitgelachen door Fin
.

Suze: Kooltje groeit goed he

Fatoush die werd uitgelachen door Fin

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

En dat waardeer ik enorm!! Finn had het niet beter kunnen treffen!Anita45 schreef:Wij proberen de jongens alles te geven wat ze nodig zijn en ze zo goed mogelijk door de winter te laten komen.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!