Al met al heeft dit vandaag een selectie van een kleine 40 foto's opgeleverd. Aan jullie de eer om je er doorheen te worstelen

1.

Kjaere lijkt een flinke kop te gaan krijgen. Dit is maatje cob en een gaatje losser is zeg maar wel een optie. Mooi verjaardagscadeautje voor eind april

2.

3.

Onze teddybeer
4.

Fokke is 1 van de leukste shetjes die we hier hebben gehad. Echt een klein boefje, maar ondertussen superbraaf.
5.

Dom issie ook niet. De meeste schaduw vang je door er zo dicht mogelijk tegenaan te gaan staan.
6.

Je zou er zelf moe van worden.
7.

Weinig foto's van Elske, aangezien deze dame constant aan me vastgeplakt zat

8.

Dutje doen
9.

Om vervolgens weer helder de wereld in te kijken
10

plakkerdeplakkerdeplak, zo'n cameratas moet absoluut nader onderzocht worden

11.

Eliene
12.

13.

Ze waren erg lui

14.

Zhellie kwam ook nog even buurten. Die is maandag mee geweest naar de fysio en die gaat mij voorlopig niet zo aardig vinden denk ik. Ze moet oefeningen doen die erg moeilijk voor haar zijn.
15.

Nina doet alsof ze slaapt, maar ondertussen houdt ze toch alles in de gaten.
16.

Blijft toch mijn favoriet van het hele stel

17.

Gymnastiek wordt ook nog weleens toegepast. Hier is Kjaere aan het oefenen voor de salto. Daar moet ze echter nog eventjes wat meer haar best voor gaan doen want dat lukt nog niet zo...
18.

De E-tjes kunnen het goed vinden met elkaar en Elske en Eliene zijn helemaal ingeburgerd. Kroelen met Kjaere ipv Elske is dus ook geen enkel probleem.
19.

Alhoewel... Kjaere heeft het wel heel erg zwaar met zo'n groot hoofd. Dat moet toch ergens op rusten

20.

We gaan door met dit tweetal
21.

Ook wel Jut & Jul
22.

of Kleef & Kleef genoemd.
23.

zelfs kijken doen de dames samen

24.

Deze eigenwijs hoort ook nog bij de veestapel.
25.

Jolanda gaat helemaal haar eigen gang en aandacht heeft ze liever niet.
Dan de visite:
26.

Dit zijn meneer en mevrouw Eend.
27.

Zij komen zo'n 5 keer per week even aanvliegen...
28.

En voelen zich best op hun gemak zolang de afstand maar groot genoeg is.
Ons andere bezoek bestaat uit een nogal groot gezelschap:
29.

Ze wilden niet poseren, dus staan er hier maar 6 van de 11 op.
30.

31.

32.

De grootste van de 3 bokken
33.

34.

Hoewel ik wel gespot ben blijven ze vrij rustig grazen
35.

De ree het meest rechts lijkt niet helemaal gezond te zijn. Misschien flink gevochten of iets van schurft? Hij red er zich maar mee in ieder geval

36.

De andere bok lijkt ruzie gemaakt te hebben. Die heeft zo'n steep op zijn schouder staan.
Blijft toch een heel mooi plekje daarzo in het veen