JoyceNan schreef:Kunnen Yara en Dani ook alleen blijven? dat is ook wel handig.
Bedoel je dat als de 1 weg is (rijden of wandelen) dat de ander dan gewoon rustig is? Dat is namelijk zo. Ze hinniken wel naar elkaar als de ander er weer aankomt, ze vinden elkaar wel lief op afstand. We hebben ze nog nooit samen los durven zetten omdat beide dames lopen te klieren en dan loopt het heel waarschijnlijk uit de hand.
Jankeke schreef:Tjezes....80 mensen!!!??? Lees ik dat goed. Da's een half dorp! Wat zal dat een drukte zijn op mooie dagen. Hoe plannen jullie dan de bak in e.d.
Trouwens wél fijn dat jullie een lekker hoekje voor jullie zelf hebben. Ziet er ook erg rustigjes uit.
Haha ja, klopt. 80 paarden eigenlijk, met eigenaren, bijrijders en kinderen, dus qua mensen misschien wel een héél dorp hihi.
Als je in de bak wil (we hebben er 3) dan moet je je naam op een schoolbord schrijven. Er mogen in de binnenbak 5 paarden tegelijk rijden, met slecht weer 6. In de buitenbakken mag je met 7 paarden tegelijk rijden. We hebben 6 paddocks, een stapmolen en een overdekte longeerbak, waarvoor je overal je naam voor op moet schrijven. Meestal gaat het heel snel, soms meot je anderhalf uur wachten voordat je kan rijden. Maar we hebben een kantine en met zoveel mensen is er altijd wel iemand om een praatje mee te maken.
claudia schreef:Maar Yara stond toch eerst bij Perla in de buurt??
Ik vind de stallen waar Perla in staat veel lichter en volgens mij zijn die ook ruimer, toch???
Wel lekker dat ze bij elkaar staan.
en waar staat winston nu??
Yara stond inderdaad bij Perla, in die box staan Winsten nu. Die stallen zijn nieuwer, ruimer en kwalitatief gezien ook beter, maar wel binnen. Yara heeft luchtwegproblemen, dus het is beter om dan buiten te staan en ik wil een buitenstal omdat ik het belangrijk vind dat mijn paard wat te zien heeft. Qua licht zijn die buitenboxen wel lichter.