De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Re: De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Oh, dat is jammer. Woont ze niet meer thuis dan of hebben jullie allebei een druk schema?
Cindy, ja ik had het nu gelezen bij Dagboek. Goed van je dat je er iemand naar heb laten kijken. Eerlijk gezegd denk ik dat ik met Dasha ook moet wachten, ik vind haar ook nogal kort in de rug. Hopelijk trekt dat nog bij...
Cindy, ja ik had het nu gelezen bij Dagboek. Goed van je dat je er iemand naar heb laten kijken. Eerlijk gezegd denk ik dat ik met Dasha ook moet wachten, ik vind haar ook nogal kort in de rug. Hopelijk trekt dat nog bij...
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Ik ga met Djinty meedoen met een cursusdag recht richten op zondag 8 mei 
Ik wist helemaal niet dat dat náást je paard ging, maar iemand op stal vroeg of ik ook meedeed. Leuk!
We hebben er zin in!
Als mijn portomonnee het toelaat hebben we 14 maart onze eerste NH les weer!
Ik wil voor de les namelijk wel eerst even alles aangeschaft hebben en het kost allemaal nog al wat
(touwhalster, leadrope, stick enz)
Voorlopig gaan we dus lekker veel op de grond aan het werk! Dus ik ga er voorlopig ook niet meer op

Ik wist helemaal niet dat dat náást je paard ging, maar iemand op stal vroeg of ik ook meedeed. Leuk!
We hebben er zin in!

Als mijn portomonnee het toelaat hebben we 14 maart onze eerste NH les weer!
Ik wil voor de les namelijk wel eerst even alles aangeschaft hebben en het kost allemaal nog al wat

Voorlopig gaan we dus lekker veel op de grond aan het werk! Dus ik ga er voorlopig ook niet meer op

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

- Cindy+Uniek
leuk katink!
ja uiteraard kan rechtrichten ook heel goed aan de hand
ben benieuwd!
ja uiteraard kan rechtrichten ook heel goed aan de hand

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ja, ik hoorde dat het supergoed is om hier voor het inrijden mee te beginnen, om haar zo vast gespierder te krijgen
Ik heb er erg veel zin in!

Djinty

Evy schreef:Oh, dat is jammer. Woont ze niet meer thuis dan of hebben jullie allebei een druk schema?
..
Als ik aan het werk ga ligt ze nog op bed (ze gaat nog naar school) en als ik naar bed ben komt zei thuis. (ja ze heeft het nogal druk met allerlei dingen zoals vriendschappen onderhouden, alleen houd ze daar hele andere tijdstippen op na dan ik

Ik zie haar soms nog wel eens bij het eten hoor.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
@ K4tink4: Klopt hoor! Het rechtrichten aan de hand zorgt ervoor dat de achterhand sterker wordt zonder dat het paard gehinderd wordt door het ruitergewicht. Het zal voor een paard daarna makkelijker zijn om, zodra er iemand op gaat zitten, zijn evenwicht weer te hervinden. Leuk dat je dat gaat doen 

Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Djinty

Ja topsite! Maar hoe doe je het eigenlijk náást je paard? Misschien heb ik niet goed gezocht, maar zie alleen oefeningen op je paard.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
@ Anna, moet je even kijken bij de stap voor stap links 
Djinty heeft voor het eerst kennis gemaakt met de spiegel, ze begreep er werkelijk niets van.
Wie is dat paard in dat raam??? Wat een lekkerding...

Vervolgens ging ze alle randen af, tot ze helemaal uit beeld was. Toen ze daarna haar hoofd opzij bewoog zodat ze zichzelf weer zag schrok ze zich rot! Ze deed een soort kiekeboe met zichzelf
Waar ben je nou??

Heb echt helemaal in een scheur gelegen
Ze kreeg uiteindelijk wel door dat het geen ander paard was toen ik er naast kwam staan 

Djinty heeft voor het eerst kennis gemaakt met de spiegel, ze begreep er werkelijk niets van.
Wie is dat paard in dat raam??? Wat een lekkerding...

Vervolgens ging ze alle randen af, tot ze helemaal uit beeld was. Toen ze daarna haar hoofd opzij bewoog zodat ze zichzelf weer zag schrok ze zich rot! Ze deed een soort kiekeboe met zichzelf

Waar ben je nou??

Heb echt helemaal in een scheur gelegen

Djinty

Aaaah wat schattig zeg 

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ahh Djinty is echt zo schattig, lief koppie heeft ze 

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Pff verdorie.. Ik VERDIEN zoveel.. waarom krijg ik het nou niet 
Heb mn financiele plaatje eens even grondig bekeken. Extra uitgaven zitten er even niet in. Heb mn cursus met Djint kunnen cancelen en de keuring gaat ook niet door.
Niet leuk
Heb nu echt van die dagen dat ik denk, had ik toen maar.. dan had ik nu misschien..
Maarja.. we moeten even roeien met de riemen die we hebben, en voor mn gevoel zijn die spreekwoordelijke riemen een beetje aan de kleine kant.
Ik zie even door de bomen het bos niet meer.. pff moeilijk zeg.. Blijf optimistisch
maar als iemand me wil opbeuren, voel je vrij!

Heb mn financiele plaatje eens even grondig bekeken. Extra uitgaven zitten er even niet in. Heb mn cursus met Djint kunnen cancelen en de keuring gaat ook niet door.
Niet leuk

Heb nu echt van die dagen dat ik denk, had ik toen maar.. dan had ik nu misschien..
Maarja.. we moeten even roeien met de riemen die we hebben, en voor mn gevoel zijn die spreekwoordelijke riemen een beetje aan de kleine kant.
Ik zie even door de bomen het bos niet meer.. pff moeilijk zeg.. Blijf optimistisch

Djinty

Aaaah Katink! Vervelend (mag hier geen ku.t en klot.e gebruiken) is dat he!? Maar gaat het er in de toekomst wel weer beter uitzien? Of blijft het voorlopig zo?
Gaat er wel beter uitzien, maar is even een tijd waarin ik andere prioriteiten MOET stellen. Geeft verder niet, als je je er eenmaal bij hebt neergelegd is het zo slecht nog niet. Ik vind het alleen super moeilijk om gemotiveerd te blijven en het lichtpuntje te blijven zien. Maar we komen er wel!
Ik heb er een hekel aan als ik ergens aan begin, en ik het niet kan afmaken. Dus dan maar liever helemaal nog even niet. Djinty mag nog een jaartje spelen
Ik wil ook gewoon even geen geld uitgeven dat ik niet heb, dan breng ik mezelf en het houden van Djinty alleen maar in gevaar. En das wel het laatste wat ik wil
Ik ga gewoon lekker rondneuzen op de keuringen dit jaar
Dan word de stamboek-opname voor Djinty op 4 jarige leeftijd, so be it 
Ik heb er een hekel aan als ik ergens aan begin, en ik het niet kan afmaken. Dus dan maar liever helemaal nog even niet. Djinty mag nog een jaartje spelen

Ik wil ook gewoon even geen geld uitgeven dat ik niet heb, dan breng ik mezelf en het houden van Djinty alleen maar in gevaar. En das wel het laatste wat ik wil

Ik ga gewoon lekker rondneuzen op de keuringen dit jaar

Djinty

Gaan we nog wel samen naar Vrouwenpolder!!! Had er al zin in!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik vind het prima hoor!! Kunnen we alsnog kijken waar we volgens ons, ongeveer geeindigd zouden zijn 

Djinty

Jammer Katinka dat het niet lukt om naar de keuring te gaan. Het probleem is natuurlijk dat je betalen moet voor opname in het stamboek want de premiekeuring zelf is gratis. Maar kan alleen nog maar in haar geval na stamboekkeuring.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
En Dakoot aanmoedigen hek4tink4 schreef:Ik vind het prima hoor!! Kunnen we alsnog kijken waar we volgens ons, ongeveer geeindigd zouden zijn

Want die gaat wel naar Vrouwenpolder.
† I'ts better to have loved and lost them...
En het DNA van Djinty is nog niet betaald..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat zijn de kosten voor de stamboekopname dan?Anita45 schreef:Jammer Katinka dat het niet lukt om naar de keuring te gaan. Het probleem is natuurlijk dat je betalen moet voor opname in het stamboek want de premiekeuring zelf is gratis. Maar kan alleen nog maar in haar geval na stamboekkeuring.
En hoe zit het met het DNA? Is alweer ff geleden dat ik me erin heb verdiept...